Een "buisje" waaruit gesnoven werd?

Delerium

Newbie
Hallo allen,

Ik was laatst op een feestje waar mensen uit een soort buisje hun coke snoven. Het was +/- 7 cm lang en er zat een soort draaiknopje aan waarbij een dosering vrijkwam. Dus draaien, onder je neus en snuiven maar. Kent iemand deze dingen en weten jullie ook waar die dingen te koop zijn? Ik neem aan niet bij de Bijenkorf...

Thanks!

jael_XX

Experimenterende gebruiker
Delerium zei:
Hallo allen,

Ik was laatst op een feestje waar mensen uit een soort buisje hun coke snoven. Het was +/- 7 cm lang en er zat een soort draaiknopje aan waarbij een dosering vrijkwam. Dus draaien, onder je neus en snuiven maar. Kent iemand deze dingen en weten jullie ook waar die dingen te koop zijn? Ik neem aan niet bij de Bijenkorf...

Thanks!

jael_XX

Delerium zei:
Hallo allen,

Thanks!

Ik heb er nog wel een of twee liggen... ik gebruik ze niet, ik vind ze niet fijn, ik gebruik een soort stalen buisje, met een verdikking aan een kant om je neusgat een beetje af te sluiten...

DreamWeaver

Badass junkie
Gisteren bij de Happy Holland geweest (Nymegen, super smart overigens!) waar een maat van me een bullet gekocht heeft. Erg handig, snuiven bij het uitgaan was nog nooit zo makkelijk, echt een aanrader!

flashkop

Bewuste gebruiker
Het is idd wel heel erg handig tijdens uitgaan, moet je geen lijnen op de wc of andere gaan leggen :wink:
Je kan ze in belgie kopen in de shanti int stad.

Bono

Newbie

Ik heb er zoeen. Ben daar erg tevreden over, werkt erg goed. Sluit goed af ook en past makkelijk in je broekzak. :)

pilsner

Zorg altijd dat je je eigen buisje hebt anders is de kans op hepatitis vrij groot!

Zijn in iedere smartshop te koop, anders kan je een wc rolletje nemen!

Bovenaan