Een droom gaat in vervulling

dernael

Bewuste gebruiker
Beste mensen,

Ik kan jullie vol vreugde vertellen dat een van mijn dromen vandaag werkelijkheid is geworden. Het is me namelijk EINDELIJK gelukt om liquid LSD te bemachtigen! ^^

Ik heb al wel eerder getript op druppels, maar dit is voor mij de ontmaagding betreffende het in bezit hebben van een flesje. Ik heb het nog niet getest, daar heb ik aanstaande vrijdag samen met 2 van mijn beste vrienden even flink wat tijd voor vrij gemaakt.

Het flesje lijkt een beetje op snoep. Op het etiket staat namelijk 'Sour Drops' En er staat een appel op afgebeeld. In kleine letters staat er bij; One drop on the tongue.

Een soortgelijk flesje zie je hier: http://www.google.nl/imgres?imgurl=...mBcTStAbJ2oCwBQ&sqi=2&ved=0CDEQ9QEwAA&dur=222

Ik weet dat elke LSD andere concentraties kan bevatten, maar toch stel ik de volgende vraag. Is er iemand die het flesje wat ik probeer te beschrijven herkent en er ervaring mee heeft? En was deze dan goed of slecht?

Mijn bron wist me te vertellen dat de druppels per stuk 120-150 mics zou zijn. Dit klinkt me natuurlijk als muziek in de oren, maar het is nog even afwachten tot vrijdag tot ik echt een oordeel over mijn aankoop kan geven.

Er staan een boel leuke dingen op de planning voor vrijdag, hopelijk gaat het niet TE hard regenen, maar mogen we toch van wat onweer genieten. ^^

Ik zal zeker een tripreportje schrijven over mijn ervaring. :)

Hoe het ook uitpakt vrijdag, ik ben blij dat deze kans mij gegund is, na jarenlang zoeken. :)

Groetjes,
Dernael. :stoned:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Hopelijk zijn het niet echt 'gewoon' sour drops :grin:

Nee ook ik kijk uit naar'n reportje ervan!
Fijne trip toegewenst :)

dernael

Bewuste gebruiker
Ik kan jullie nu verzekeren dat deze druppels geen snoepjes zijn. Ik heb het afgelopen vrijdag getest en zulke krachtige LSD heb ik echt in geen jaren mogen ervaren!

De avond is helaas niet helemaal zo gelopen als ik had gewild.. Het werd nogal een bizarre en stressende gelegenheid.

Ik ben op het moment bezig met het schrijven van een report. Er gaat wel wat tijd in zitten, aangezien ik mijn ervaring zo duidelijk mogelijk probeer te verwoorden. Dus nog heel even geduld.

groetjes,
Dernael. :stoned:

brahma

Experimenterende gebruiker
Wat vreemd, voor mij is het juist moeilijker geweest om aan zegels te komen. Maar kijk met smart uit naar je report!

Cheers

Bovenaan