Een drugs vraag..

orgineel_

Newbie
hallo,
ik ga deze zomer met m'n vriendin op vakantie in afrika
we steken de zee over bij str. van gibraltar.. dat doen we met een
veerbood.. ik ben verslaafd aan softdrugs.. doet de duane daar
moeilijk over in spanje..

orgineel_

Newbie
ik denk het wel..
maar t zijn misschien twee of drie jointjes..
voor eigen gebruik doen ze daar echt moeilijk over?

Jan janssen

Bewuste gebruiker
luister goed; ALS ze je pakken.. is heel je reis verziekt en ze doen daar moeilijk over ja. punt

is de kans groot dat ze je pakken? nee... maar hij is aanwezig.

orgineel_

Newbie
ik ben welleens eerder str. van gibraltar overgestoken via almeria
daar was wel veel controle..
maar ze zien denk ik wel dat het voor eige gebruik is.. als ze al gedraait zijn

Imke

Badass junkie
Voor 1 à 2 joints gaan ze heus niet moeilijk doen, je zou ze zelfs nog kunnen omkopen daarmee.

En dan nog, in afrika is er genoeg hasj enzo. :stoned:

Jan janssen

Bewuste gebruiker
zoiets kennen ze in die landen niet echt.. jje word zoiezo meegenomen naar t bureau waar je effe mag w88 :)

hier in NL doen ze ook niet moeilijk over coke voor eigen gebruik (halve gram of iets meer) in andere landen gooie ze je daarvoor de cel in :wave:

orgineel_

Newbie
TimKGB zei:
zoiets kennen ze in die landen niet echt.. jje word zoiezo meegenomen naar t bureau waar je effe mag w88 :)

hier in NL doen ze ook niet moeilijk over coke voor eigen gebruik (halve gram of iets meer) in andere landen gooie ze je daarvoor de cel in :wave:

jah oke..
ik kom met de auto aan in almeria voor ik de boot in kan word ik gecontroleert. in mn dashword vind een agent een pakje marlboro met 2 jointjes erin ik denk eerlijk gezegt dat ik daarvoor niet de cel in ga .

lees dit:

Spanje
Spanje heeft een liberaal drugsbeleid. Gebruik is niet per definitie strafbaar. De wet biedt lokale autoriteiten de mogelijkheid drugsgebruik in een openbare gelegenheid te behandelen als een overtreding. Het bezit van drugs voor eigen gebruik is niet strafbaar. De rechter bepaalt op basis van de hoeveelheid drugs of de bezitter de intentie had die zelf te gebruiken of niet. In de wet zijn hiervoor geen hoeveelheden vastgelegd. Drugshandelaren kunnen een straf van maximaal negentien jaar en negen maanden krijgen. De Spaanse rechter kan verslaafden aanmoedigen een behandeling te ondergaan door een straf om te zetten in een voorwaardelijke straf of door strafvermindering te geven.

orgineel_

Newbie
space scientist zei:
reken maar dat je daar de cel voor in kan komen, smokkelen is erger als het in bezit hebben alleen

jaa maar het is geen smokkelen!
ik neem het toch mee voor eigen gebruik..
ik ben er verslaafd aan.. vanuit de grens naar
almeria is bijna een hele dag rijden.. dat hou ik
echt niet vol..

Jan janssen

Bewuste gebruiker
wtf.. :smoke:

waarom vraag je t hier eigenlijk... je hebt je antwoord en alles wat gezegd word wuif jje weg..

fijne vakantie :wave:

Jan janssen

Bewuste gebruiker
je spreekt jezelf echt tegen :rolleyes: je weet wat de risico's zijn of je neemt t mee of je neemt t niet mee...

Fijne vakantie

space scientist

Wijs gebruiker
er zijn genoeg antwoorden gegeven, je weet de risico's

jou keuze, meenemen ja of nee. Maar kennelijk kan je niet zonder dus neem je het zoiezo mee. antwoord geveven :grin:

Doerak

Bewuste gebruiker
Hahaha. "We gaan naar Afrika". Weet je hoe fucking groot Afrika is? :grin:

Als je nou bijv. had gezegd: we gaan naar Zuid-Afrika... Dan zou ik zeggen: koop daar je stuff (zeer makkelijk) :P

Wacky

Badass junkie
als je geen 2 dagen zonder kan is het misschien ook maar goed als je gepakt wordt en de spaanse rechter je gaat aanmoedigen om af te kicken.

azgaza

Badass junkie
ALs je het mee wil nemen, doe dan tenminste moeite om het goed te verstoppen, in je sigaretten pakje laten is vragen om problemen. Het is daar illegaal; en ze zeggen wel eens hoe zuidelijker je komt hoe strenger de wiet-wet.
Dus of laat het gewoon thuis of verberg het goed, geurdicht en moeilijk te vinden op een plek waar ze niet snel zullen zoeken.

orgineel_

Newbie
Lappenpopje zei:
Voor honden hoef je niet bang te zijn.. Gewoon in plastic verpakken en dan in kaarsvet smelten..
Geurloos..

haha.. bedankt voor je tip
ik weet nog niet wat ik doe.. ik zie 't allemaal wel joh

Play_bunny

Wijs gebruiker
Zoals anderen ook al gezegd hebben, volgens mij weet je wel wat je gaat doen aangezien je elk advies wat niet in je straatje past afwijst. Ook prima, maar vraag dan geen advies.

Het kan zijn dat Spanje niet zo streng is tegen eigen gebruik, maar punt 1. je brengt het Spanje al binnen via Frankrijk, hoogstwaarschijnlijk zonder het aan te geven. Dan heb je het dus al over smokkel. Punt 2 tegen toeristen zijn de meeste landen niet zo soepel als je in overtreding bent. Het kan best zijn dat die regels gelden, maar gelden ze ook voor toeristen, dat is nog maar de vraag.

Fijne vakantie in ieder geval.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Kunt ge dan nie beter ergens in Marokko een tussenstop maken en daar een kilo hasj voor een appel en een ei kopen imo?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ik ben wel is over geweest van Spanje naar Marokko er is geen echte controle als je Marokko ingaat.
Behalve dan de Afrikaanse manier van iemand welkom heten.
Softdrugs meenemen naar Afrika kan heb ik ook gedaan tot aan Banjul was ik high. Ik had een bonk marokkaanse hasj meegenomen van 10 gram en een hasjpijp.

Geen problemen ondervonden de bonk gewoon op mijn lichaam in mijn broekzak gedragen. Honden hebben ze niet .... ik heb ze niet gezien.
Dit was 6 jaar terug, ik zou nu olie meenemen in een speciaal soort zak.

Ik mag geloof ik geen advies geven over dit zaken op dit forum dus ik pm je wel.

Hasj kopen in Marokko klinkt heel gewoon maar ze= de huftertjes geven je wel meteen aan ... boete + hasj weg ... no fun ...

Groet

Stonie

Imke

Badass junkie
lysergine25 zei:
Hasj kopen in Marokko klinkt heel gewoon maar ze= de huftertjes geven je wel meteen aan ... boete + hasj weg ... no fun ...

Groet

Stonie

Dan koop jij niet aan de juiste mensen. :smoke:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
jaja waar koop je dan als je niemand kent ?
Van iemand die dat even aanbiedt of niet ? Hij is op doorreis heeft dus geen tijd om iemand te zoeken.
Ik ken daar niemand neem dus geen risico door iets van een inlander te kopen.
Dan moet je dus niet kopen ... mits je daar en neef hebt zitten die de boel runt.
Daar ga ik niet vanuit, dat jij Saivy iemand kent, ok.
Maar deze meneer kent niemand.

Dus ..... is alles mogelijk.

Ze rennen je achterna op de bergweggetjes: Hasjieesss ... schreeuwen de kindertjes .... met hasjballen in hun handjes. Ik heb het zelf meegemaakt.

Je kan het proberen laat het ons wetern vanuit je marokkaanse cel ok ?

Stonie

Kim

Wijs gebruiker
orgineel_ zei:
hallo,
ik ga deze zomer met m'n vriendin op vakantie in afrika
we steken de zee over bij str. van gibraltar.. dat doen we met een
veerbood.. ik ben verslaafd aan softdrugs.. doet de duane daar
moeilijk over in spanje..

Alles wat je op schiphol koopt mag gewoon mee in een doorzichtige tas

REACTIE!!!!!!!!!!!!!

En?
Ben je al terug???? Hoop niet dat je de shit in bent gegaan... Maar anders is et ook wel weer een moment om je zelf voor je kop te slaan.

Inge

Newbie
:mrgreen: ....schiphol dus...wat een goeie hahahaha....maar eh
anders ben je gek, what a risk ga je lopen

Bovenaan