Een goede uitvinding

pixo207

Belezen gebruiker
Ik bedacht me laatst iets moois.. en ik twijfel of het al bestaat

Wat als je nu verschillende soorten capsules zou kunnen maken die elk een verschillende tijd nodig hebben om in de maag opgelost te raken (zodat de drug erin vrij komt.) Zo zou je dan capsules van 1 uur, 2 uur, tot en met zelfs 8 uur ofzo hebben. Dan kan je voordat je naar een feest gaat op voorhand (voordat je binnen gaat) alles slikken (moet je wel alles mooi uitstippelen :) ) en dan zullen de capsules een voor een opgelost geraken naarmate de avond vordert :beer: . Dan voel je bijvoorbeeld om 4 uur snachts de laatste dosis inslaan (die je om 9 uur savons hebt geslikt.)

Zo zou je niks naar binnen moeten smokkelen en hoef je niet constant naar de plee ofzo te lopen om bij te nemen :P

Zou dit mogelijk zijn?

Funky Monkey

Badass junkie
OMG! Je bent facking geniaal, maar dat wist je vast al! :mrgreen: Dit moet vast wel te maken zijn. Ze hebben immers ook pillen die hun dosis versprijd over de dag afgeven.

Chris Pontius

Badass junkie
Nick de Neger zei:
OMG! Je bent facking geniaal, maar dat wist je vast al! :mrgreen: Dit moet vast wel te maken zijn. Ze hebben immers ook pillen die hun dosis versprijd over de dag afgeven.
Daro retard caps :P

idd, dit kan wel bij het beste idee van DF :grin:

Martijn.

Belezen gebruiker
Kan nooit echt moeilijk zijn lijkt me. Gewoon de dikte van de capsulewand variëren. :P Volgens mij is dit trouwens niet te vergelijken met de wand van retard-capsules...

Chris Pontius

Badass junkie
Martijn. zei:
Kan nooit echt moeilijk zijn lijkt me. Gewoon de dikte van de capsulewand variëren. :P Volgens mij is dit trouwens niet te vergelijken met de wand van retard-capsules...
nee maar het heeft wel het zelfde effect.

gewoon over een bepaalde tijd een gelijkmatige dosering :)

Inhale

Bewuste gebruiker
zo kan je miss ook leuke afwisselingen maken verspreid over de avond: xtc - 2cb -xtc - speed ofzo :grin:

pixo207

Belezen gebruiker
Die dingen moeten wel betrouwbaar zijn dan.. niet dat die soms allemaal tegelijk oplossen ofzo... dat zou stront aan de knikker zijn :openmouth:

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Lijkt me ook dat het te variabel is, zal nooit precies 4 uur zijn, eerder tussen 2.5 en 5.5 ofzo. Maar als het lukt zoiets erg nauwkeurig te doen zou het wel geniaal zijn, ik zou zeggen ga aan de slag :grin:

Doerak

Bewuste gebruiker
DreamerOfDreams zei:
eens je ze gedropt hebt is er geen weg meer terug, ik zou het niet doen :wink:
Precies! Het is altijd belangrijk te weten aan welke dosis je zit wat met dit geniale idee een stuk lastiger wordt...

Pikachu

Wijs gebruiker
Een leuk plan maar wel vervelend als je al te hard gaat van de vorige twee dat je weet dat je nog twee dosissen voor je kiezen krijgt.

Bovendien, als een capsule pas na acht uur oplost dan schijt je m volgens mij voor die tijd al lang weer uit.

Soma

Bewuste gebruiker
Moest het echt simpel zijn dan zou iemand het wel al gemaakt hebben en online gezet hebben wssn. Rilatine MR bvb bestaat uit korreltjes denk ik. Hoe ga je je dope in zo'n miniscule korreltjes steken? En welke stof ga je daarvoor gebruiken?

Chris Pontius

Badass junkie
je zou toch gewoon verschillende caps kunnen gebruiken die elkaar overlappen.

dan heeft de binnenste dus als Laatste effect en de buitenste als eerst.
lijkt mij best wel te realiseren.

cropp

Badass junkie
Martijn. zei:

niet met de wanden, maar met de witte bolletjes die er in zitten

pixo207

Belezen gebruiker
Pikachu zei:
Een leuk plan maar wel vervelend als je al te hard gaat van de vorige twee dat je weet dat je nog twee dosissen voor je kiezen krijgt.

Bovendien, als een capsule pas na acht uur oplost dan schijt je m volgens mij voor die tijd al lang weer uit.

Schijt jij op een feest? :')

En als je besluit dat je de volgende dosis niet meer aan kunt, kan je misschien je vinger in je keel stoppen? :kots: :)

HallucineerMeneer

Belezen gebruiker
Maaaaaar, word drugs ook opgenomen via je darmen?
En hoe is het effect dan?
Omdat vrijwel al het eten na 3 uur de maag heeft verlaten, en omdat de eerste lading die vrijkomt de darmperistaltiek verhoogt zal dit waarschijnlijk nog korter zijn

Martijn.

Belezen gebruiker
Pikachu zei:
Dan knijp je je reet toch gewoon samen... na een tijdje gaat de inhoud dan wel rectaal naar je bloedbaan. :wave:

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Martijn. zei:
Pikachu zei:
Dan knijp je je reet toch gewoon samen... na een tijdje gaat de inhoud dan wel rectaal naar je bloedbaan. :wave:

Dan kun je pluggen zonder iets in je reet te hoeeven duwen :hearteyes: handig.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Als het na de eerste fout gaat, en dan staan je nog 3 tikken te wachten, dan wordt t een alang avondje...

Maar toch leuk bedacht. Zou iets zijn voor MDMA.

Pikachu

Wijs gebruiker
pixo207 zei:
Pikachu zei:

Schijt jij op een feest? :')

En als je besluit dat je de volgende dosis niet meer aan kunt, kan je misschien je vinger in je keel stoppen? :kots: :)

Haha nee eigenlijk schijt ik nooit op een feest maar zeg nooit nooit!

Wat Hallucineermeneer al zei klopt volgens mij ook. De stof is je maag uit en zit in je darmen, ik weet niet of jij vanuit je darmen kan kotsen maar ik iig niet ^^

Zelfs als de stof dan via je darmen opgenomen zou worden dan heb je ineens een dosis die twee keer zo hard inslaat. Leuk als je capsules met 200mg mdma hebt...

pixo207

Belezen gebruiker
Pikachu zei:
Wat Hallucineermeneer al zei klopt volgens mij ook. De stof is je maag uit en zit in je darmen, ik weet niet of jij vanuit je darmen kan kotsen maar ik iig niet ^^
Als je kotst en er komen geen capsules uit, snel schijten dan :grin:

Maar de eerste problemen zijn inderdaad wel al genoemd. Iemand oplossingen?

Opa

Bewuste gebruiker
Zou het niet slimmer zijn om dan je combi zelf in capsules te stoppen, met variabele afgiftetijden??? ipv 1 pil met laagjes die zo dik wordt als een wortel bedoel ik??? en als oplossing voor de baddie:

LAXEERMIDDEL MEENEMEN???

btw: kun je doordeweeks ook gelijk een centje gaan bijverdienen op de vlucht aruba-schiphol :hearteyes:

Bovenaan