• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

een hawaiaans paddo tripje

-spaceman-

Badass junkie
Dit was mn 2de paddo trip, vond m net terug op mn computer dus:

Gedroogde Hawaiaanse Paddo's

ik ben Bas en dit is mijn tripverslag van 12 november 2005. Jel en ik zijn die zaterdag naar State of Mind in Utrecht aan de Oudegracht gegaan om hawaiaanse paddo's te halen. We hadden vier porties gehaald omdat er ook nog twee vrienden mee gingen doen die nog nooit paddo's hadden gedaan. We namen hawaiaanse omdat we de vorige keer mexicaanse hadden (1ste X) en die vielen een beetje tegen. We wilden deze keer gewoon flink wegspacen en hallucinaties krijgen. Een goede viend van ons woont in Amsterdam en we hadden afgesproken om die nacht in zijn huis paddo's te doen.

Jel en ik waren al vrij vroeg bij het huis en hebben daar wat voorbereid voor de avond. We hadden van veel luchtbedden, slaapzakken, kussens en dekens een soort van chillspot gemaakt. Goede muziek is van levensbelang voor een goede trip dus die hadden we ook van thuis meegenomen.

Wat later op de avond kwam de rest, de vriend die er woont en de 2 gasten die meededen, dat was ongeveer 23.30. We begonnen toen maar met eten. Terwijl Pluzu (een vriend) z'n zakje binnen no-time ophad waren de andere twee en ik er erg langzaam over aan het doen. We hadden gelukkig Cup-A-Soup zodat we het daarmee konden eten, we kookten eerst de paddo's in wat water waarna het water inclusief paddo's in een mok gingen met Cup-A-Soup. En dat was erg lekker de bittere smaak van de paddo's was niet meer te proeven.

Ongeveer een half uur later begonnen de paddo's te werken. We kwamen erachter dat er in het huisje wel erg veel rood was verwerkt (muren kasten ramen). We werden aardig melig en twee woorden waren genoeg om een half uur in een deuk te liggen, terwijl het niet eens zo grappig was. We waren raar aan het praten en het leek wel of er een vj bij was de de lichteffecten aan het verzorgen was. Dat was zeker nog het begin van de trip.

Wat later zat ik in iedergeval in een stevige trip, het leek wel alsof alle normale gevoelens m'n lichaam waren verlaten. Ik kan me nog wel een moment herinneren dat ik in de chillhoek lag met mn hoofd op een kussen maar het gevoel van met je hoofd op een kussen liggen was er gewoon niet. heel vaag. De trip werd steeds onbegrijpelijker, het ging duidelijk in vlagen het eene moment wist je niet wat je overkwam en het volgende moment zat je weer gezellig met ze allen te praten. Dit werd ook bevestigd door de vriend van me die niet mee deed, hij heeft al aardig wat ervaring wat betreft paddo's en vond het ook erg vreemd. Dit betekent niet dat we ons niet vermaakten want dat was wel zo, alleen dan op een hele andere manier. Na veel gekke dingen gedaan te hebben ging ik weer even liggen. De trip begon echt hevig te worden, de wereld om mij heen vervormde om de seconde (waarschijnlijk ook mede door de muziek). Er gebeurde vanalles om mij heen ik hoorde wel 10 keer de wc doorspoelen mensen liepen af en aan langs me (wat ik nog steeds niet begrijp want die ochtend daarna vertelde de gasten dat ze behalve 1 keer niet naar de plee waren gegaan). De hallicunaties werden heel erg dat ik precies het zelfde zag met ogen dicht als open. Er gebeurde ook nog steeds heel veel om mij heen maar ik begon langzaam weg te zakken. Er kwam een onbeschrijvelijke leegte in me ik voelde me alsof ik een deel was in de kamer (een lamp of een stoel bijvoorbeeld) Dit gevoel zal ik nooit kunnen bevatten. Het leek alsof ik met mijn bewustzijn gewoon uit mijn lichaam was getreden. Ik was serieus sterk aan het twijfelen of ik ooit had bestaan, dat mijn leven er mischien nooit geweest was. Dit was zeker het hoogtepunt van de trip. Daarna heb ik nog lang naar vage klassieke muziek geluisterd die blijkbaar door iemand was opgezet en het leek alsog alles in de wereld bestond uit die muziek (<--alleen te begrijpen onder invloed van paddo's). Ik werd me weer langzaam maar zeker bewust van de wereld om mij heen. Ik was ook gruwelijk blij toen ik eindelijk zelf weer iets kon ondernemen bijvoorbeeld het pakken van mn telefoon. Ik kon weer een beetje normaal praten en de meligheid kwam weer opzetten. Ik heb me die avond ook helemaal kapot gelachen, telkens als ik moest lachen leek (of was??) het alsof de tranen van het lachen over mn wangen stroomden. Pluzu was in de trip nog op sokken naar buiten gegaan en begon ineens over het toen onverklaarbare feit dat z'n voeten nat waren. Wat weer erg grappig was omdat ik het al heel erg vaag vond dat pluzu weg was en z'n schoenen nog binnen stonden. Ik heb ook 1 plek nog nooit op zoveel verschillende manieren gezien, de kamer zag er per seconde totaal anders uit. We hebben voordat we inslaap vielen nog ongeveer een uur geluld over wat nou echt was en wat niet om toch een beetje met onse koppies op orde te krijgen.

Als ik het geheel van de trip bekijk vond ik het een fantastische ervaring. Nu weet ik wat trippen van paddo's is omdat ik de eerste keer niet tripte van mexicaanse. ULTI-KOEK.

Goede reis

Bas

Ik herken het gevoel dat je niet meer weet wie je bent en het vervreemden van de wereld wel heel sterk, vooral met de Hawaiaanse paddenstoelen. Ik zou de hallucinaties zelf alleen niet als "erger" beschrijven, maar "heviger" tenzij je ze eng vindt. Ik vind het zelf altijd erg irritant als er mensen opeens weg zijn. Ik ben meestal erg begaan met de mensen met wie ik de paddenstoelen eet, en als die opeens weg gaan is dat voor mij niet fijn.

Doerak zei:
Ik herken het gevoel dat je niet meer weet wie je bent en het vervreemden van de wereld wel heel sterk, vooral met de Hawaiaanse paddenstoelen. Ik zou de hallucinaties zelf alleen niet als "erger" beschrijven, maar "heviger" tenzij je ze eng vindt. Ik vind het zelf altijd erg irritant als er mensen opeens weg zijn. Ik ben meestal erg begaan met de mensen met wie ik de paddenstoelen eet, en als die opeens weg gaan is dat voor mij niet fijn.

ik heb puur genoten! de hallucinaties waren dus heel hevig! 8)

Ik heb t vaak van paddo's gehad (dat heeft iedereen wel), dat je het voel hebt dat ik in de knoop zit. En als het gevoel dan een beetje over is, er een ontknoping komt, het moment waarop je allemaal weer een beetje door hebt en op een rijtje hebt :)

Terug
Bovenaan