Een joint + .?. = zalig gewoon

snitsneus

Experimenterende gebruiker
met wat vrienden in de zetel zitten met een joint en wat chille muziek op en daarna een sigaretje :)

grtz

Imke

Badass junkie
Een joint + het bos in de zomer en een speelse hond met een bal. :)
Een hond is dan echt wel heel erg grappig en je kan er dan vanalles mee doen. :stoned:

Osi`

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
Een hond is dan echt wel heel erg grappig en je kan er dan vanalles mee doen. :stoned:
Ach, ge doet me er naar smachten naar die geweldige warme zomer en dan een peuk in je handen. Can't wait, haat al die kou bah!

Ik dacht dat jij niet rookte? :tongueout: (jointjes dan)

Weednator

Bewuste gebruiker
Ik vind het zalig om in de zomer met een zwemshort , t-shirt aan lekker op de fiets wat rondrijden , hier en daar stoppen om te rollen en paar terrasjes doen , zalig gewoon :stoned:

Imke

Badass junkie
Osi` zei:
Saivy zei:
Ach, ge doet me er naar smachten naar die geweldige warme zomer en dan een peuk in je handen. Can't wait, haat al die kou bah!

Ik dacht dat jij niet rookte? :tongueout: (jointjes dan)

Ik rook wel nog af en toe, als ik er zin in heb en dan meestal op luie dagen. :)

@Dzy: Nee. :wink:

MetaalKonijn

Badass junkie
Weednator zei:
Ik vind het zalig om in de zomer met een zwemshort , t-shirt aan lekker op de fiets wat rondrijden , hier en daar stoppen om te rollen en paar terrasjes doen , zalig gewoon :stoned:

So true. :stoned:

Heb ook weer zin in de zomer eigenlijk, werken, smoken, slapen, werken, etc, en dan weken en weken gaar zijn. :mrgreen: :mrgreen:

Joint + festival = :hearteyes:

4C1D

Newbie
joint + vijver, rivier, beekje
joint + open grasvlakte & een helderblauwe hemel
joint + afgelegen bankje
joint + muziek

Happydude

Belezen gebruiker
vroeger deed ik altijd joint, speed, joint, speed, enz.

nu is het meestal joint, snoep, joint, snoep en dan zo zoet en chemisch als het maar kan :hearteyes:

maar ook stoned harlopen kan wel rust gevend zijn !! als je een beetje getraind bent en dan een kilometer of 15 lopen zo stoned als wat dan kom je pas echt tot jezelf :smoke:

bas410

Happydude zei:
maar ook stoned harlopen kan wel rust gevend zijn !! als je een beetje getraind bent en dan een kilometer of 15 lopen zo stoned als wat dan kom je pas echt tot jezelf :smoke:

damn, ik ben meestal veelste lui voor dat soort dingen. helemaal voor hardlopen, dan moet ik wel 100 % nuchter zijn :P

Happydude

Belezen gebruiker
damn, ik ben meestal veelste lui voor dat soort dingen. helemaal voor hardlopen, dan moet ik wel 100 % nuchter zijn

dan rook jij waarschijnlijk met tabak :wink: dan word je suf sloom loom en moe ... puur is dat minder en word je actiever krijg je wat meer levenslust ... stoned is lekker maar een beetje blijven is wel zo handig ... de plantje moetn ook water krijgen toch :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Black Ronin

THC in combinatie met:
- goa trance is geweldig (vooral op een feest)
- stoere snelle power of heavy metal is geweldig :rock:
- een interessante wandeling maken met stonede vrienden op een warme zomeravond/nacht waarbij veel dingen te zien zijn is geweldig
- sex/zelf ff goed fappen is geweldig :hearteyes:
- gamen is geweldig (vooral F-Zero GX, dat spel is zo ziekelijk snel. Het zuigt je helemaal op als je stoned bent. Geloof je me niet? check http://youtube.com/watch?v=eqCpT3ys9oE)
- een coole film is geweldig

Stronkel zijn met vrienden is ook erg leuk :beer:

Eier

Bewuste gebruiker
MetaalKonijn zei:
Weednator zei:

So true. :stoned:

Heb ook weer zin in de zomer eigenlijk, werken, smoken, slapen, werken, etc, en dan weken en weken gaar zijn. :mrgreen: :mrgreen:

Joint + festival = :hearteyes:
Juist, Waldrock Tulp 2007 lijkt me een goed idee! :stoned:

Bovenaan