Een keer proberen....

Eddo25nl

Newbie
Hallo... Ik heb er nu veel over gelezen en wil gewoon een keert coke proberen.. ook roken. Zelf heb ik geen contacten of heb vrienden die dit doen. Dus zal niet weten hoe ik aan betrouwbaar spul kan komen. Tevens lijkt me het wel prettig om het te proberen bij iemand die er meer van afweet.

Dus ik zoek een persoon liefst een vrouw of een klein groepje gezellige mensen.... om eens samen te .... ik betaal het spul :wave: ...

Stuur ff een berichtje

Eddo25nl

Newbie
Hmmmm wat een lol.... ik heb begrepen dat je een avondje gemakkelijk 400 euro gebruikt. Uiteraard zijn er uitzonderingen van meer....

Klopt dit een beetje...

Aking

Wijs gebruiker
voor 400 euro heb je een heeel prima avondje dan :mrgreen:
als die 400 je budget is komt t helemaal goed :hearteyes:

Aking

Wijs gebruiker
verzin is wat...

hier is het meestal biertje + lijntje thuis ergens en gewoon relaxed n beetje babbelen en chillen
of biertje + lijntje in de kroeg ergens en gewoon relaxed n beetje babbelen en chillen

maar daar kan vanaf geweken worden natuurlijk :wink:

Eddo25nl

Newbie
mmmm maar goed... Liefst zal ik een keer afspreken bij vrouw of stel.... (zonder verdere bedoelingen) Ik weet niet precies waarom..., .... het is meer een gevoels kwestie

Temptation

Belezen gebruiker
ik heb me laten vertellen dat je op de wallen zo bij een transhoer terecht kan en dat je daar ook heel lekker kan basen... :grin:

Temptation

Belezen gebruiker
pilliewilly zei:
Temptation zei:
ik heb me laten vertellen dat je op de wallen zo bij een transhoer terecht kan en dat je daar ook heel lekker kan basen... :grin:

'laten vertellen' :P

ja laten vertellen. ik ben een grietje en val zo niet op spleten :wink:

edit : ff er nog bijzeggen dat ik coke hoerendope vind en dat nooit gebruik :grin: . me is a speedfreak, junk van 5 dagen wakker af en toe (gaat gelijk een stuk herinneringen oproepen bij sommige mensen denk ik :wink: the famoes meeting hahaha)

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
*Dringt zich hardhandig naar voren, ondertussen iedereen ellebogend wegduwend*
Lijkt me enooooooruuuuum gezellig Eddo, schatje van me! :sunglasses: Count me in!!!!! :rock:

RoosJe16

Experimenterende gebruiker
Waa, dat gevoel dat ik krijg als ik denk aan 400 euro in combinatie
met coke :hearteyes:

Daar kennen we met het hele forum 'n feesie van bouwen!

@ pipoxyz : 30 euro voor een halve? :openmouth:
Dat vertik ik!

oldskool

Experimenterende gebruiker
Eddo25nl zei:
Nou, lijkt me wel wat.... dames ik ga er voor.... Stuur ff een PB.. als je het echt wat lijkt? :P :)

haha is wel leuk gevonden anders :mrgreen:

bij deze;

als er hier dames zijn die zin hebben om eens coke te nemen met een "meer ervaren gebruiker" :rolleyes:

PB dan he :wink:

vond het overbodig om een extra topic te openen :tearsofjoy:

Eddo25nl

Newbie
Ik heb wat berichten gekregen.... enne! Het kwam hier eigenlijk op neer: ik kan beter mijn degelijke bestaan blijven volgen.....

Toch bedankt!

Funky Monkey

Badass junkie
Je kan beter een keer speed nemen gezellig met iemand... is veel gezelliger en kan je leuke gesprekken voeren :mrgreen:

Al moet ik toegeven nooit coke gedaan te hebben :beer:

Eddo25nl

Newbie
Dat is hem nu juist.... ik ben wel benieuwd hoe het is... alleen ik ken verder geen "gebruikers" En om het nu alleen te proberen, lijkt me niets..... Ik heb me laten overtuigen dat wat ik nu doe nu ook niet de manier is.....

emptynext

Newbie
LAat me je 1 ding vertellen als (helaas) ervaren coke gebruiker. Het is duur. het is superverslavend en maakt je kop kapot. je kan paranoide worden, de wereld niet meer realistisch zien, relaties kapot maken en je je werk kosten. ik zit op dit moment met een hardnekkig coke probleem en zoek dus hulp bij de brijder. DOE HET NIET!! het is niet cool, je gaat van 1 gram na 2 naar 10 en voor je het weet ben je alleen maar aan het scoren.

dus als je verstandig bent. zet het uit je hoofd.

sux6

Tony Montana

Belezen gebruiker
emptynext zei:
LAat me je 1 ding vertellen als (helaas) ervaren coke gebruiker. Het is duur. het is superverslavend en maakt je kop kapot. je kan paranoide worden, de wereld niet meer realistisch zien, relaties kapot maken en je je werk kosten. ik zit op dit moment met een hardnekkig coke probleem en zoek dus hulp bij de brijder. DOE HET NIET!! het is niet cool, je gaat van 1 gram na 2 naar 10 en voor je het weet ben je alleen maar aan het scoren.

sux6

Niet iedereen is hetzelfde. Goede waarschuwing. Maar... er zijn ook mensen met een zelf controle. Die hebben zich wel in de hand.
Zelf ben ik ook (erg) ervaren. Maar niet verslaafd.

J0rrit

Badass junkie
Tony Montana zei:
emptynext zei:

sux6

Niet iedereen is hetzelfde. Goede waarschuwing. Maar... er zijn ook mensen met een zelf controle. Die hebben zich wel in de hand.

Same here. Heb in mijn beginperiode zeker 3-4 maanden 2 keer in het weekend ( standaard meestal ) en dan zeker nog 1 of 2 keertjes door de week sos gesnoven. Dit kostte natuurlijk veel geld en was dan ook meestal een halfje met zn 2e of 3e door de weeks. In het weekend meestal een halfje per persoon, en dan altijd met stuk of 4/5 personen, dus dan kreeg je ook nog veel aangeboden etc.

Op een gegeven moment had ik helemaal geen geld meer, maar sjoepte wel vaak ervoor van me ouwe en ben toen echt geminderd. Toen elke vrijdag ( en zaterdag soms ook ), standaard een halve of hele per persoon. Dit ook 2 maanden vol gehouden ofzo. Ben nu al weer een tig aantal maanden gestopt, en doe het nooit meer. Krijg het nog wel eens aangeboden en is dan best ff slikken, ook als ik het op tv zie ofzo, dan begint het toch wel te kriebelen.

Maar waar een wil is, is een weg, zullen we maar zeggen.

speeseend

Wijs gebruiker
o.t.

Tony Montana zei:

Wat de één verslaafd noemt, vindt de ander niet eens noemenswaardig. Wanneer jij jezelf ervaren noemt, dan klinkt daar een bepaalde regelmaat / frequentie die je hebt met de Coke.

zie hier een overzicht van de hoop:

Wanneer ben je verslaafd?
Voordat je kunt bepalen wanneer je verslaafd bent, moeten we duidelijk maken wat we verstaan onder verslaving. Ben je (nog) niet verslaafd als je elke dag zeven glazen alcohol drinkt maar bij acht glazen wel? Veel mensen zouden graag zo'n criterium hanteren maar dat is te simpel. De vraag die je moet stellen, is wie in welke situatie waarom alcohol of een ander middel gebruikt.

Verslaving
Sommige mensen reduceren verslaving tot lichamelijke afhankelijkheid, de gewenning. Maar gewenning is hoogstens een aspect van sommige vormen van verslaving en zeker niet van alle. Typisch voor verslaving is de geestelijke afhankelijkheid. Alle verslavingen hebben dit met elkaar gemeen.

Onweerstaanbare behoefte
Bij verslaving gaat het om een zéér grote, onweerstaanbare behoefte een bepaald middel te gebruiken of een bepaald gedrag te vertonen. Deze behoefte bepaalt het hele leven van de gebruiker. Verslaving gaat gepaard met het besteden van heel veel tijd en energie aan het verkrijgen van het middel. Ook geven verslaafden belangrijke maatschappelijke, arbeids- en/of ontspanningsactiviteiten op of verwaarlozen ze deze activiteiten volledig. Ook wordt gebruik voortgezet ondanks het besef van negatieve gevolgen die ermee verbonden zijn.

Controlebeperking
Een ander kenmerk van verslaving is controlebeperking: de controle over het gebruik of gedrag is niet meer optimaal. De gebruiker wórdt beheerst. De alcoholist kan alleen maar denken aan de alcohol, de drugsgebruiker aan zijn drugs en hoe hij daar zo snel mogelijk aan kan komen.

Herkenning
Verslaafden maken anderen graag deelgenoot van hun ervaringen of ontkennen juist verslaafd te zijn en proberen tegenover hun omgeving mooi weer te spelen. Verslaafden herkennen elkaar overigens vrij gemakkelijk.

de eend

Miriam

Bewuste gebruiker
Nou ik wil best een keer samen met iemand avondje relaxen, chilln en beetje snuiven of roken hoor. PM me maar voor vedere info.

Bovenaan