Tony Montana zei:
emptynext zei:
LAat me je 1 ding vertellen als (helaas) ervaren coke gebruiker. Het is duur. het is superverslavend en maakt je kop kapot. je kan paranoide worden, de wereld niet meer realistisch zien, relaties kapot maken en je je werk kosten. ik zit op dit moment met een hardnekkig coke probleem en zoek dus hulp bij de brijder. DOE HET NIET!! het is niet cool, je gaat van 1 gram na 2 naar 10 en voor je het weet ben je alleen maar aan het scoren.
dus als je verstandig bent. zet het uit je hoofd.
sux6
Niet iedereen is hetzelfde. Goede waarschuwing. Maar... er zijn ook mensen met een zelf controle. Die hebben zich wel in de hand.
Zelf ben ik ook (erg) ervaren. Maar niet verslaafd.
Same here. Heb in mijn beginperiode zeker 3-4 maanden 2 keer in het weekend ( standaard meestal ) en dan zeker nog 1 of 2 keertjes door de week sos gesnoven. Dit kostte natuurlijk veel geld en was dan ook meestal een halfje met zn 2e of 3e door de weeks. In het weekend meestal een halfje per persoon, en dan altijd met stuk of 4/5 personen, dus dan kreeg je ook nog veel aangeboden etc.
Op een gegeven moment had ik helemaal geen geld meer, maar sjoepte wel vaak ervoor van me ouwe en ben toen echt geminderd. Toen elke vrijdag ( en zaterdag soms ook ), standaard een halve of hele per persoon. Dit ook 2 maanden vol gehouden ofzo. Ben nu al weer een tig aantal maanden gestopt, en doe het nooit meer. Krijg het nog wel eens aangeboden en is dan best ff slikken, ook als ik het op tv zie ofzo, dan begint het toch wel te kriebelen.
Maar waar een wil is, is een weg, zullen we maar zeggen.