Festivalganger2
Newbie
Goede dag allen.
Ik ben sinds kort echt helemaal weg van festivals, ook intents bezocht en daar mijn eerste keer xtc geprobeerd. Nu afgelopen zaterdag ben ik naar een rawstyle festival hier in de buurt geweest en wilde 4-fmp(200-220mg getest) gaan proberen omdat het heel populair is in onze groep. Doordat we met een partybus gingen kwam de stemming er al aardig in en had er gruwelijk veel zin.
Eenmaal aangekomen om 14:45 heb ik mijn eerste 4fmp genomen. Verwerkte hem in mijn flesje water (halve liter) en daar heb ik een kwartiertje mee gedaan omdat ik er zo veel zin in had. Rond 15:15 kwamen de eerste tintelingen in mijn ledematen en dat voelde onwijs lekker aan. Om 15:30 voelde ik de tintelingen ook in mijn hoofd en kreeg veel energie waardoor ik graag wilde dansen. Het was een raar gevoel dat ik zo helder bleef omdat ik ook laatst xtc gebruikt had. Rond 16:10 zat ik op mijn piek moment, er jaagde zoveel energie door mijn lichaam dat ik misselijk werd als ik stil stond. Anderhalf uur daarna kwam ik een meisje tegen en besloot daarmee iets te gaan eten. Dat ging moelijker als bij xtc, ik kon nog geen banaan wegkrijgen. Uiteindelijk heb ik toch nog een pizzapunt gekocht en hem met heel veel water weggekregen. Toen nog even uitgerust maar kort daarna stond ik al weer te dansen omdat stilzitten/stilstaan erg vervelend was. Rond 19:00 heb ik mijn 2e f-fmp gepakt en die leek niet te werken. Ben toen gwn verder gaan feesten met de hoop dat hij het nog ging doen. Om 21:30 werd ik een beetje moe en ik begon mn benen en mn onderrug te voelen dus pakte ik wat mdma. Iets over 22:00 kwam er een hevige vlaag energie met de vaagheid van xtc. Het leek of de 4fmp en de mdma samen begonnen te werken en ben helemaal verlieft geworden op dat gevoel en heb tot 01:00 genoten. Toen om 01:00 pakte ik mijn laatste 4-fmp omdat iedereen nog bijpakte voor de after. Om 02:00 aangekomen bij de after voelde ik me nog lekker energiek en heb ik als enigste nog staan dansen tot ik om 06:00 naar huis ging. Eenmaal thuisgekomen probeerde ik te gaan slapen maar snapte zelf ook wel dat dat hem niet ging worden.
De zondag was het goedje nogsteeds niet uitgewerkt en heb de volgende nacht zeker niet geslapen. Maandag ochtend was het het gevoel eindelijk een beetje weggetrokken maar ik had nog wel zeer veel energie en heb de hele dag nog gedanst. Rond 15:00 ging het niet goed met me, mijn hartslag werd onregelmatig, mijn borstkast trilde, kreeg niet genoeg zuurstof meer en viel een paar keer weg. Toen besloot ik naar de dokter te gaan en die zei dat ik gewoon moest rusten en moest eten. Rond 20:00 ben ik naar bed gegaan en rond 24:00 viel ik in slaap. Ik ben zojuist wakker geworden om 08:00 en ben nu zeer moe en lig trillend dit report te typen
Ik ben er zelf wel achter gekomen dat 600 mg zeer veel was en dat t erger af had kunnen lopen terwijl een vriend van me lekker ging op 800mg.
Oja ik ben mn hallucinaties vergeten te melden. En wat ik snachts deed.
Nou de eerste nacht heb ik mijn ogen dicht gedaan en geprobeerd te slapen, zodra ik mijn ogen dicht deed stond ik weer op het festival en kon ik alles weer doen wat ik wilde. Totdat ik mijn ogen open deed... toen lag ik weer in bed. Het werd zo geloofwaardig dat het door mijn ogen te sluiten letterlijk een sleutel was waardoor ik nog een dag van het festival kon beleven. De 2e nacht ging het ook zo maar toen stopte ik rond 04:00 omdat er toen vervelende dingen gebeurden. Maandags heb ik de hele dag gehallucineerd, aardig wat rare dingen. Mijn huis zat vol mensen die ik ooit een keer gezien had en begon ook gesprekken met ze te houden omdat ik echt niet wist wat realiteit was. Nu maandag op dinsdag nacht snapte ik helemaal niet meer war realiteit was en heb zelfs vrienden berichten gestuurd als ze even weg waren uit mijn dromen. Heb toen nog wel geslapen en dinsdag overdag is alles weer normaal gegaan.
Ik ben sinds kort echt helemaal weg van festivals, ook intents bezocht en daar mijn eerste keer xtc geprobeerd. Nu afgelopen zaterdag ben ik naar een rawstyle festival hier in de buurt geweest en wilde 4-fmp(200-220mg getest) gaan proberen omdat het heel populair is in onze groep. Doordat we met een partybus gingen kwam de stemming er al aardig in en had er gruwelijk veel zin.
Eenmaal aangekomen om 14:45 heb ik mijn eerste 4fmp genomen. Verwerkte hem in mijn flesje water (halve liter) en daar heb ik een kwartiertje mee gedaan omdat ik er zo veel zin in had. Rond 15:15 kwamen de eerste tintelingen in mijn ledematen en dat voelde onwijs lekker aan. Om 15:30 voelde ik de tintelingen ook in mijn hoofd en kreeg veel energie waardoor ik graag wilde dansen. Het was een raar gevoel dat ik zo helder bleef omdat ik ook laatst xtc gebruikt had. Rond 16:10 zat ik op mijn piek moment, er jaagde zoveel energie door mijn lichaam dat ik misselijk werd als ik stil stond. Anderhalf uur daarna kwam ik een meisje tegen en besloot daarmee iets te gaan eten. Dat ging moelijker als bij xtc, ik kon nog geen banaan wegkrijgen. Uiteindelijk heb ik toch nog een pizzapunt gekocht en hem met heel veel water weggekregen. Toen nog even uitgerust maar kort daarna stond ik al weer te dansen omdat stilzitten/stilstaan erg vervelend was. Rond 19:00 heb ik mijn 2e f-fmp gepakt en die leek niet te werken. Ben toen gwn verder gaan feesten met de hoop dat hij het nog ging doen. Om 21:30 werd ik een beetje moe en ik begon mn benen en mn onderrug te voelen dus pakte ik wat mdma. Iets over 22:00 kwam er een hevige vlaag energie met de vaagheid van xtc. Het leek of de 4fmp en de mdma samen begonnen te werken en ben helemaal verlieft geworden op dat gevoel en heb tot 01:00 genoten. Toen om 01:00 pakte ik mijn laatste 4-fmp omdat iedereen nog bijpakte voor de after. Om 02:00 aangekomen bij de after voelde ik me nog lekker energiek en heb ik als enigste nog staan dansen tot ik om 06:00 naar huis ging. Eenmaal thuisgekomen probeerde ik te gaan slapen maar snapte zelf ook wel dat dat hem niet ging worden.
De zondag was het goedje nogsteeds niet uitgewerkt en heb de volgende nacht zeker niet geslapen. Maandag ochtend was het het gevoel eindelijk een beetje weggetrokken maar ik had nog wel zeer veel energie en heb de hele dag nog gedanst. Rond 15:00 ging het niet goed met me, mijn hartslag werd onregelmatig, mijn borstkast trilde, kreeg niet genoeg zuurstof meer en viel een paar keer weg. Toen besloot ik naar de dokter te gaan en die zei dat ik gewoon moest rusten en moest eten. Rond 20:00 ben ik naar bed gegaan en rond 24:00 viel ik in slaap. Ik ben zojuist wakker geworden om 08:00 en ben nu zeer moe en lig trillend dit report te typen
Ik ben er zelf wel achter gekomen dat 600 mg zeer veel was en dat t erger af had kunnen lopen terwijl een vriend van me lekker ging op 800mg.
Oja ik ben mn hallucinaties vergeten te melden. En wat ik snachts deed.
Nou de eerste nacht heb ik mijn ogen dicht gedaan en geprobeerd te slapen, zodra ik mijn ogen dicht deed stond ik weer op het festival en kon ik alles weer doen wat ik wilde. Totdat ik mijn ogen open deed... toen lag ik weer in bed. Het werd zo geloofwaardig dat het door mijn ogen te sluiten letterlijk een sleutel was waardoor ik nog een dag van het festival kon beleven. De 2e nacht ging het ook zo maar toen stopte ik rond 04:00 omdat er toen vervelende dingen gebeurden. Maandags heb ik de hele dag gehallucineerd, aardig wat rare dingen. Mijn huis zat vol mensen die ik ooit een keer gezien had en begon ook gesprekken met ze te houden omdat ik echt niet wist wat realiteit was. Nu maandag op dinsdag nacht snapte ik helemaal niet meer war realiteit was en heb zelfs vrienden berichten gestuurd als ze even weg waren uit mijn dromen. Heb toen nog wel geslapen en dinsdag overdag is alles weer normaal gegaan.
