Een leuke partydrug?

Heey,

Wie weet er een leuke partydrug? Heb liever nog geen XTC of Speed ofzo? Iemand die wat anders weet en hoe werkt Ritalin (medicatie tegen ADHD)?

caatje

Badass junkie
voor ritalin kun je de zoekfunctie gebruiken en wat dacht je van herbals? Ook die vind je met de zoekfunctie! succes! :wave:

azgaza

Badass junkie
-spaceman- zei:
barry zei:
Lana zei:
Ik vind wiet en drank samen, best wel party.

hasj en drank is betr vind ik, weed werkt me tegenwoordig wat te sterk en te raar

grappig dat heb ik de laatste tijd precies zo!
Ik merk dat ik altijd erg duf word van de wiet dus ben ook overgestapt op de hasj

Ik heb dat juist omgekeerd, wordt van hasj veel suffer. (grappige avatar trouwens heb jij, spaceman)

MissDior

Bewuste gebruiker
Stackers is ook wel party..
Ik heb vrienden die geen drugs gebruiken, en die vinden het leuk om een avondje te stappen op de stackers :P

:wave:

Osi`

Bewuste gebruiker
Van teveel hasj krijg ik koppijn en voel ik me te nuchter. Tmaakt me niet stoned, wiet maakt mij wel stoned, zolang ik keihard zit te spacen, vind ik het goed gaan met de muziek. Alcohol drink ik niet.

LSD is een superzalige party drugs, als je in de juiste omstandigheden zit en u vertrouwd voelt met de onbekende mensen rondom u, zie je turken en een paar zatte mensen, zou ik u liefst aanraden om er niet naar te kijken of gewoon ff naar buiten te gaan, want zo voelde ik me al vaak een beetje slecht te voelen in de te intensive trip. Maar de muziek, de visuals zijn amazing!

Waarom niet beginnen met XTC? :) Zo erg is het ook niet, als je het verstandig aanpakt. En daarbij, XTC houdt u wakker, maakt u niet zo moe en het enige wat je moet doen is, zien dat je genoeg drinkt (water liefst)

Met andere middelen heb ik geen ervaring, dus spreek ik me daar niet over uit, maar ik blijf erbij dat LSD (zogenaamd XTC + Trippen in 1 ding) de beste party drugs ever is (zolang je niet zo 5 zegels in ene keer pak, 1 moet al genoeg zijn, meer kan wel later)

matthijs

Badass junkie
Osi` zei:
zie je turken en een paar zatte mensen, zou ik u liefst aanraden om er niet naar te kijken of gewoon ff naar buiten te gaan, want zo voelde ik me al vaak een beetje slecht te voelen in de te intensive trip.

Jij gaat bad van Turken? :tongueout:

Jeller

Badass junkie
hahaha

ik in ieder geval niet, op nieuwjaar deden ze heel vriendelijk :tongueout:

en ja mijn beste partydrug is lsd, maar niet geschikt voor elk feest.. vooral goed voor openluchtfeestjes :hearteyes:

maar alcohol is ook al een heel goede hoor :wink:

Osi`

Bewuste gebruiker
matthijs zei:
Osi` zei:
zie je turken en een paar zatte mensen, zou ik u liefst aanraden om er niet naar te kijken of gewoon ff naar buiten te gaan, want zo voelde ik me al vaak een beetje slecht te voelen in de te intensive trip.

Jij gaat bad van Turken? :tongueout:
Niet zogezegd, kijk, ik ben ten eerste geen racist. Maar ik zit nog wel altijd met het beeld, dat turken (vooral in mijn omgeving) niet echt vriendelijke mensen zijn. Omdat ik bang ben dat ze zomaar met mij ruzie gaan zoeken enzo. + Sommige turken zien er zowiezo raarder uit dan mijn landgenoten als ik zit te trippen. Tis wel grappig, bad ga ik ervan niet, maar kga me wel, minder leuk voelen.
Maar tot nu toe, altijd getript in binnen feestjes. In dour zal ik nog wel eens trippen, open air festival :hearteyes:
Mss dat het wel de beste trip van m'n leven wordt (nog altijd niet meegemaakt :tongueout:, meestal was het, wow, een bewegende straat da ademt!)

Bovenaan