Van teveel hasj krijg ik koppijn en voel ik me te nuchter. Tmaakt me niet stoned, wiet maakt mij wel stoned, zolang ik keihard zit te spacen, vind ik het goed gaan met de muziek. Alcohol drink ik niet.
LSD is een superzalige party drugs, als je in de juiste omstandigheden zit en u vertrouwd voelt met de onbekende mensen rondom u, zie je turken en een paar zatte mensen, zou ik u liefst aanraden om er niet naar te kijken of gewoon ff naar buiten te gaan, want zo voelde ik me al vaak een beetje slecht te voelen in de te intensive trip. Maar de muziek, de visuals zijn amazing!
Waarom niet beginnen met XTC?

Zo erg is het ook niet, als je het verstandig aanpakt. En daarbij, XTC houdt u wakker, maakt u niet zo moe en het enige wat je moet doen is, zien dat je genoeg drinkt (water liefst)
Met andere middelen heb ik geen ervaring, dus spreek ik me daar niet over uit, maar ik blijf erbij dat LSD (zogenaamd XTC + Trippen in 1 ding) de beste party drugs ever is (zolang je niet zo 5 zegels in ene keer pak, 1 moet al genoeg zijn, meer kan wel later)