Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heel interessant kapitein. Heb je een link naar dat report?
Die pure ellende in jezelf vinden en ondergaan staat vaak centraal in mijn trips. Het is hel ja, maar het is ook daar dat je jezelf kunt verlossen van die oude pijn.
Nou, het was niet echt tripreport, meer uit de hand gelopen beschrijving in dit topic, waarin vooraal ook over bereidingswijze enzo wordt geschreven: https://drugsforum.nl/threads/san-pedro.18261/page-2
Waarschijnlijk niet superinteressant om door te spitten. Zelf kwam ik nog wel dit tegen mbt de smaak:
"Om de 8 a 10 minuten nam ik een flinke slok. Op een gegeven moment begon ik me wel redelijk misselijk te voelen, vooral als ik net een slok had genomen. De slok opzichzelf vond ik (hoewel erg vies) toch wel te doen, maar dat gevoel wat er direct na komt als het richting je maag gaat, dat was naar. Dus ik nam eerst een slok en dan pas na 5 seconden kreeg ik zo'n 'ieuuw jakkes gevoel,' alsof je lichaam aangeeft: 'dit is niet gezond!'
Maar ik heb uiteindelijk niet hoeven overgeven [...]"
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.