• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

een outdoor paddo trip.

Moker

Bewuste gebruiker
Deze trip was al een heletijd geleden maar het leek mij
nog eens leuk om er een report over te schrijfen dus daar gaat ie. :P

Ik had met een goede vriend afgesproken om eens lekker te gaan trippen we hadden allbei wat pado,s gehaald.
En spraken een plek af ,het was in de buiten lucht een mooi rustig plekje met een bankje en vol met bomen.
Toen we ze op hadden (wat een hele klus was) zijn we gaan wachten tot het insloeg.
ik keek eens naar boven en zag alle blaadjes van de bomen vrolijk met de wind mee dansen,
ik schoot gelijk in de lach en riep moet je kijken naar die boom. en D schoot ook gelijk in de lach. Het was dus zover de trip was begonnen :stoned:

Toen gingen we eens wat rond fietsen,
het was een hele mooi en lange weg
waar allemaal bomen langs stonden deze bomen zagen er heel vriendelijk uit en bewogen mooi mee met de wind.
aan de weg leek wel geen eind te komen.
We zagen al wat donkere wolken en het
begon dus ook nog te regenen D had hier totaal geen last van en vond het zelf prettig
ik vond het helemaal niks en wilde zo snel mogelijk ergens schuilen.

Toen we een mooie plek hadden gevonden om te gaan schuilen werd er een tijdje niks gezechd wat opzich niet verkeerd is maar op dat moment voelde ik mij er niet lekker bij. :mrgreen:
en ik keeks een na D of het wel goed ging en hij vermaakt zich prima
toen ik naar zijn gezicht keek werd deze helemaal paars,
en vervormde helemaal ik vond het interesant om naar te kijken maar D wou weer op de fiets stapen.
En dan hebben we toen maar gedaan
we hadden allebei eigenlijk wel honger
omdat ik ergen had gelezen 4 uur van te voren niks te eten als je paddo,s gaat innemen dus
ik had ook al een lange tijd niks meer gegeten behalve de paddestoeltjes.

Toen besloten wij dus maar om naar de chinees te gaan en wat loempias te eten.
ik ging even naar de w.c en keek in de spiegel en vond het
gelukkig nog wel meevallen hoe ik eruit zag had het erger verwacht
toen ik terug kwam waren de loempias gelukkig al klaar en ik kon gelijk beginnen met smullen.
Toen we alles op hadden had ik het gevoel
dat ik de saus en de loempias door mijn lichaam voeld stromen heel apart was dat.

We besloten maar weer eens na buiten te gaan. En we stonden beiden
versteld van dat er zoveel mensen op straat waren allemaal auto,s die aan het toeteren waren.
Ik dacht wat bezielt het die mensen om allemaal tegelijk de deur uit te gaan
is het niet leuker om lekker thuis te zitten op een zaterdag middag.
na een stukje te hebben gewandelt had ik nog steeds het gevoel dat ik vol zat met saus van de chinees
en buiten leek alles de zelfde kleur te hebben als mijn saus.
toen zijn we regens gaan zitten met een mooi uitzicht over een weiland
waar in de verte kinderen aan het spelen waren in een sloot.
Het uit uit zicht dat we hadden was echt geweldig ik had er de hele dag wel kunnen blijven zitten.
maar D had het buiten wel weer gezien dus gingen we naar zijn huis.

Daar eenmaal aangekomen (klein stukje gelukkig vanaf dat plekje met het mooie uitsicht).
hebben we wat muziek op gezet en een videogame geslpeelt altijd leuk.
we kregen alleen allebei het gevoel dat we de tv in gezogen werden dus zijn we maar wat eten gaan klaar maken.
Tegen de tijd dat we het op hadden merkten we er eigenlijk niet veel meer van alleen nog een duf gevoel.
het werd ook al weer donker buiten en we hebben nog wat pilsjes gepakt
en wat t.v gekeken en daarna vroeg naar bed want we waren kapot op een goede manier :sunglasses: .

Ik heb er genoten van deze dag het is misschien niet zo`n heftige trip geweest maar vond het erg aangenaam. :beer:
Ik weet alleen niet meer wat voor padestoelen het waren omdat het al zo`n tijd geleden is.

Moker

Bewuste gebruiker
Baukereg zei:
Ik heb nooit behoefte aan eten tijdens paddo trips... maar wel een leuke report hoor!

Ik heb zelf ook nooit zin om te gaan eten tijdens het trippen maar ik had het gevoel dat ik misselijk werd omdat ik zo`n lege maag had, maar het smaakte wel. :beer:

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Nee inderdaad, het is voor mij ook nieuw nieuws dat mensen behoefte hebben aan eten tijdens een paddo trip... Ik eet alleen als ik space cake gegeten heb :grin:
Dan kan ik echt bergen eten wegwerken hehe :wink:
Maar tijdens de 3 paddo trips die ik tot nu toe ondergaan ben heb ik elke ker :kots: dus dan ook niet echt behoefte gehad aan een lekkere snack.
Maar wel leuk die gedachte van je, van al die auto's en personen die tegelijk de deur uit gaan :wink: grappig en herkenbaar dat soort gedachtes!

Goanaut

Bewuste gebruiker
Cool report! Ik zelf wil meestal ook niks te eten.. ik probeerde in een trip eens een pannekoek te eten, dat werd een ramp. Bleef er maar mee in m'n mond zitten die troep.

Moker

Bewuste gebruiker
nee ik heb het zelf ook nog niet eerder gehad dat ik zin had aan eten. Maar toen ik die loempia,s op had(waren ook maar kleintjes hehe die grote loempia,s gingen er toen ook niet in) maar ik voelde me wel weer even wat fitter toen er wat eten in me maag zat had al lang niks gegeten. :stoned:

Bovenaan