Een paar vraagjes

Kundalini

Newbie
Hoi,

Dit is mijn laatste schooljaar en ik moet dus een profielwerkstuk maken. Ik heb besloten het te houden over hallucinogene middelen. Mijn begeleidster heeft mij de opdracht gegeven om er niet slechts een literaire studie van te maken, maar ook te proberen een stof te synthetiseren. En daar ligt mijn probleem, ik heb daar geen verstand van. Ik heb in het regelement gelezen dat het verboden is om hier te vragen naar informatie over het synthetiseren van stoffen, maar ik heb geen idee waar ik deze informatie anders zou kunnen krijgen. Het is niet mijn bedoeling om de regels zomaar te overtreden op dit forum, ik zal dan ook niemand vragen mij uit te leggen hoe ik dit moet aanpakken, maar tips over waar ik deze informatie wel kan vinden is altijd welkom.

Ik ken een flink aantal hallucinogene middelen, maar waarschijnlijk lang niet allemaal. Ik zou het dus fijn vinden als iemand alle, of in elk geval de meeste hallucinogenen voor mij op een rijtje zou kunnen zetten.

Alvast bedankt,

Kundalini

Kigh

Bewuste gebruiker
Kundalini zei:
Hoi,

Dit is mijn laatste schooljaar en ik moet dus een profielwerkstuk maken. Ik heb besloten het te houden over hallucinogene middelen. Mijn begeleidster heeft mij de opdracht gegeven om er niet slechts een literaire studie van te maken, maar ook te proberen een stof te synthetiseren. En daar ligt mijn probleem, ik heb daar geen verstand van. Ik heb in het regelement gelezen dat het verboden is om hier te vragen naar informatie over het synthetiseren van stoffen, maar ik heb geen idee waar ik deze informatie anders zou kunnen krijgen. Het is niet mijn bedoeling om de regels zomaar te overtreden op dit forum, ik zal dan ook niemand vragen mij uit te leggen hoe ik dit moet aanpakken, maar tips over waar ik deze informatie wel kan vinden is altijd welkom.