Een ploffie met een joint???

Used&abused

Experimenterende gebruiker
Ik lees vaak over het gebruik van wiet en coke door elkaar. Afwisselend van elkaar. Maar wat als je van je joint ook een ploffie maakt? Gemixt dus.
Of het roken van wiet/hasj tegelijk met coke met een bong of iets?
Iemand ervaring?

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Ik weet hoe het moet maar ik ga het niet uitleggen want ik weet hoeveel ellende ervan komt het enige wat als tip wil geven dat je het heel rustig moet roken rustige trekjes moet nemen en niet teveel erin doen en ik zou er geen wiet of hasj bij doen en hou het brandende gedeelte vochtig.

Maar nogmaals alsjeblieft Het sloopt je lichaam en het kost heel veel geld Het is het echt niet waard Denk alsjeblieft nog een keertje hierna erover heb het andere zien doen en die zijn nu in de afgrond beland. Een gewone wiet joint is veel fijner neem dat maar van mij aan en ook met mensen afgelopen is die het wel hebben gebruikt op die manier zoals jij het nu wilt gaan gebruiken

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Ik weet hoe het moet maar ik ga het niet uitleggen want ik weet hoeveel ellende ervan komt het enige wat als tip wil geven dat je het heel rustig moet roken rustige trekjes moet nemen en niet teveel erin doen en ik zou er geen wiet of hasj bij doen en hou het brandende gedeelte vochtig.

Maar nogmaals alsjeblieft Het sloopt je lichaam en het kost heel veel geld Het is het echt niet waard Denk alsjeblieft nog een keertje hierna erover heb het andere zien doen en die zijn nu in de afgrond beland. Een gewone wiet joint is veel fijner neem dat maar van mij aan en ook met mensen afgelopen is die het wel hebben gebruikt op die manier zoals jij het nu wilt gaan gebruiken
Thx voor je zeer terechte waarschuwing, maar TS wil geen basecoke/crack roken, maar gewoon een plofje.

• Like
Waarderingen: Rhu

8️⃣6️⃣

Badass junkie
cocaine HCL roken is een slap aftreksel van basecoke roken. Er gaat enorm veel verloren waardoor de high/euforie bij de eerste een flink stuk minder is dan bij basecoke, en daarmee het verslavingsrisico van HCL roken een stuk kleiner is danvan basecoke roken.

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Ik lees vaak over het gebruik van wiet en coke door elkaar. Afwisselend van elkaar. Maar wat als je van je joint ook een ploffie maakt? Gemixt dus.
Of het roken van wiet/hasj tegelijk met coke met een bong of iets?
Iemand ervaring?
Yep ik heb daar positieve ervaringen mee, zowel met een ploffie als met afgewisseld coke en wiet.
Persoonlijk zou ik je de afwisseling aanraden. Ik deed het onlangs nog met 50 mg Peru coke en een Amnesia joint. Geweldige rush en heel de avond energie. Geeft een fijne synergie.
Een ploffie kan ook fijn zijn, maar vind ik eerder verspilling van je coke. Omdat het grootste deel vd. coke al verbrand is eer het je longen bereikt.

Enjoy!

Used&abused

Experimenterende gebruiker
Een ploffie kan ook fijn zijn, maar vind ik eerder verspilling van je coke. Omdat het grootste deel vd. coke al verbrand is eer het je longen bereikt.

Enjoy!

Hmm, mja, dan is het op die manier gebruiken niet echt economisch efficiënt. De coke groeit hier niet thuis zoals het wietplantje wel doet :wink:

Bovenaan