een snelle vraag

egortje

Newbie
ik gebruik wel is 2x per maan defqon 200mg half om half
een vriend van me wou het wel is proberen ( en ik ben niet zo'n type van neem maar)
want heeft een bloedziekte (weet de naam niet meer) maar hij heeft
dus heel dun bloed is het dan slim om hem defqon te geven mischien half of kwart of helemaal niet?

graag een antwoord
( graag geen antwoorden van:"niet aanbieden" want we hebben allemaal onze eerste keer gehad :) )

_shikantaza

Badass junkie
Je wordt aan het twijfelen gebracht doordat jouw vriend een ziekte heeft. Als je de naam van de aandoening aangeeft heb je kans op een zinnig antwoord. Nu niet.

egortje

Newbie
dupont zei:
Je wordt aan het twijfelen gebracht doordat jouw vriend een ziekte heeft. Als je de naam van de aandoening aangeeft heb je kans op een zinnig antwoord. Nu niet.

ik weet het weer het was bloedarmoede door erfenis van familie leden

AgeOfLove

Experimenterende gebruiker
Als je hem toch laat gebruiken zou ik gewoon nog alerter zijn. Zeker niet téveel mdma binnennemen, in kwartjes/halfjes werken. Desnoods even chillen indien nodig en voldoende water drinken. En hem vooraf eens goed de gevolgen laten lezen zodat hij toch min of meer weet wat er kan gebeuren. Hij kent zijn lichaam wellicht redelijk goed en zal dus ook snel zien of er iets foutg aat of niet. Blijkbaar is verhoogd hartritme en hartkoppingen iets dat veel voorkomt bij mensen met bloedarmoede maar dat hoeft ook niet altijd gezien er meerdere types bloedarmoede zijn. Ken er te weinig van om je hierin verder te helpen en zoals met de meeste ziektes is er bijna niets bekend welke interacties ze en hun medicijnen hebben met mdma.

Blijft een risico neem ik aan. Keep safe :)

Bovenaan