ik gebruik wel is 2x per maan defqon 200mg half om half
een vriend van me wou het wel is proberen ( en ik ben niet zo'n type van neem maar)
want heeft een bloedziekte (weet de naam niet meer) maar hij heeft
dus heel dun bloed is het dan slim om hem defqon te geven mischien half of kwart of helemaal niet?
graag een antwoord
( graag geen antwoorden van:"niet aanbieden" want we hebben allemaal onze eerste keer gehad
)
een vriend van me wou het wel is proberen ( en ik ben niet zo'n type van neem maar)
want heeft een bloedziekte (weet de naam niet meer) maar hij heeft
dus heel dun bloed is het dan slim om hem defqon te geven mischien half of kwart of helemaal niet?
graag een antwoord
( graag geen antwoorden van:"niet aanbieden" want we hebben allemaal onze eerste keer gehad