• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Een vaag pilletje

frizzr

Experimenterende gebruiker
Hier mijn eerste trip report.

Gister avond kwamen we op het grandioze idee om pillen te gaan trappen. Het ging allemaal net zoals anders. Dealer bellen, afspreken. En we hadden de gele batman-achtige pilletjes in ons handen.

Wat ik altijd doe als ik pillen koop is even een likje nemen, gewoon om de ranzige smaak even te proeven. Het smaakte idd heel vies, maar voor mijn idee smeriger dan anders. Ik had er een beetje een raar gevoel bij. Vooral omdat ik hier op het forum veel verhalen lees over slechte ervaringen met mccp.

mcpp??Rond 10 uur eentje gedropt. Om half 11 begon ik al wat te voelen, het begon met heerlijke warme vlagen door m'n lichaam. Ik was blijkbaar de enige die wat voelde want de rest zat nog stil. Even later kwamen er allemaal *vervelende* mensen bij. Ze begonnen ruzie met elkaar te maken (niet met ons gelukkig). Ik kan zowieso al slecht tegen mensen die ruzie maken maar op dat moment vond ik het vreselijk. Ik heb me even afgezonderd van de groep en probeerde de pil rustig over me heen te laten komen. Alleen jammer dat het zo koud buiten is. Normaal gesproken heb ik daar nooit zoveel last van met MDMA alleen dit keer was het anders. Het ene moment was het ijskoud, en het andere moment weer lekker warm.

Ik vond dit gevoel niet zo lekker en ben een stuk gaan hardlopen. Dit hielp wel even, ik begon ook wat harder te spacen. Maar geen lulkicks helaas. Meer een beetje in mezelf, lekker nadenken je kent het wel.
M'n vrienden voelden nog niks en besloten nog een pilletje bij te nemen. Ik deed ook weer mee want het gevoel was me net iets te min.

Ik was er ondertussen wel van overtuigd dat dit zeker geen 100% mdma pil was. We zijn nog wat in de stad gaan chillen, beetje rondjes lopen, wat ik normaal gesproken heerlijk vind onder invloed. Maar ik was al bang dat het niet veel beter zou worden dan dit. Ook al had ik net nog een pilletje bij genomen. De vaagheid begon wel aardig toe te slaan. Ik begon het erg koud te krijgen en het warme gevoel kwam niet meer terug. Ik besloot naar huis te gaan.
De anderen zeiden dat ze nog wel lekker aan het spacen waren, ik was blij voor ze maar heb afscheid genomen.

Wat ik ook altijd lekker vind onder invloed van xtc is muziek luisteren op de fiets. Maar dat lukte me al niet meer omdat ik het zo vreselijk koud had. Het was erg stil buiten en ik hoorde m'n fiets een beetje piepen, ik irriteerde me er KAPOT aan. De parra gedachten leken ook toe te slaan, gelukkig was ik bijna thuis. Eenmaal thuis aangekomen heb ik wat gegeten (ook dat lukt me nooit na de xtc) en gedronken. Ben in m'n bed gaan liggen en viel als een baksteen in slaap.
De volgende ochtend keek ik in de spiegel, en het viel me mee hoe verrot ik was. Met MDMA is het echt altijd veel erger. En toch spacede ik 'm hard die nacht maar op een vervelende manier.

Als ik de verhalen op de site lees lijkt me dit een overduidelijk geval van mccp. Maargoed dat kan ik niet met zekerheid zeggen omdat ik ze niet getest heb. Gelukkig heb ik de dag erna wel erg genoten met me maten zonder drugs, dat maakt dan weer een hoop goed :)

honingolie

Bewuste gebruiker
Yep, overvloed aan mCPP pillen op 't moment.. Tis triest, mensen hopen op een leuke avond maar die kan zo ernstig verpest worden.

Als je niet wil wachten op de testservice is een E-Z test ook een (niet 100% betrouwbare, maar toch) optie

J0rrit

Badass junkie
Zeg eens, lijkt mccp kwa effect veel op 2cb? Had namelijk gister pillen waar ik bijna zeker van weet dat er 2cb inzit.

frizzr

J0rrit zei:
Zeg eens, lijkt mccp kwa effect veel op 2cb? Had namelijk gister pillen waar ik bijna zeker van weet dat er 2cb inzit.

Ik heb geen idee maar het lijkt me sterk want mccp is gewoon kut, en ik weet niet of mensen 2cb ook kut vinden?

Oom Klaas

Badass junkie
frizzr zei:
J0rrit zei:

Ik heb geen idee maar het lijkt me sterk want mccp is gewoon kut, en ik weet niet of mensen 2cb ook kut vinden?

mccp bestaat niet.
En sommigen vinden mCPP kut, anderen vinden het fijn.
Dat zal net als met 2c-b zijn, sommige maten van me vinden 2c-b helemaal niet leuk.

frizzr

mCPP ook goed :beer:
op internet kon ik niet uitvinden of het nou om mccp of mcpp ging maar blijkbaar bestaat mccp dus niet :kots:

Maar de voornaamste reden dat ik me kut voelde was echt omdat het zooo vreselijk koud was.
In de zomer lijkt het me niet eens zo'n verschrikkelijke pil

CRYSTAL

Newbie
Het nadeel vind ik meer dat hij de ene keer wel lekker valt en de andere keer totaal niet , dus je kunt er eigenlijk nooit echt vanuit gaan dat je lekker gaat.

Bovenaan