Een vraag over tolerantie.

A

Anonymous

Gast
Stel je gebruikt regelmatig een drug, maakt niet uit welke, dan bouw je dus tolerantie op. Maar doet de drug nog wel evenveel schade? Of wordt je daar ook toleranter op? (Of doet het uiteindelijk alleen maar meer schade als je weerstand wordt verlaagd?)

Deranged

Badass junkie
Goeie vraag. Ik krijg al een best een tijd van speed geen kater meer, en vrijwel alle negatieve effecten zijn verdwenen. Daaruit zou je kunnen concluderen dat mijn lichaam er inmiddels beter tegen kan. Overigens heb ik nog niet het idee dat ik meer nodig heb voor hetzelfde effect. Het is zelfs zo dat doordat ik ermee heb leren omgaan ik nu de helft minder in een nacht gebruik dan ik tijdens mijn eerste nacht deed.

JewCookie

Wijs gebruiker
als je meer gebruikt, bijvoorbeeld door tolerantie, moet je lichaam ook meer stoffen af breken. maar een wenning waar deranged het over heeft, die ik overgens ook begin te krijgen beter of niet beter is zou ik niet weten.. :P

Psykaholik

Wijs gebruiker
idd vroeger voelde ik me de dag na drugs gebruiken altijd rotslecht
moeilijk eten enz.
nu kan ik zelfs tegoei eten tijdens mijn druggebruik
voel me de dag erna, vrij normaal tot zelfs compleet normaal.

J0rrit

Badass junkie
je lichaam ziet elke drug als gif of iig iets wat uit je lichaam moet. want het doet schade. lijkt me dat je een soort antistoffen opbouwt ofzo waardoor die sneller uit je lichaam is naderhand en minder negatieve effecten. je lichaam went r gwn aan denk k.

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Hmm, ik heb een tijd gehad dat ik vijf jointjes op een avond rook. Tegenwoordig heb ik aan twee genoeg om lekker stoned te worden. Bij tolerantie is bij nog juist geen sprake.

A

Anonymous

Gast
Hmm, ik wil antw op mijn vraag...

Aangezien bij bijvoorbeeld speedgebruik de weerstand(tegen ziekten etc) wordt verlaagd, zou speed dan niet na elke dosis schadelijker zijn?

melissa

Wijs gebruiker
nou daarvan is hier absoluut geen sprake ik heb bijna 4 dagen nodig om me de oude te voelen.....
vandaag kom ik een beetje bij(mischien was t al opgevallen)van afgelopen zaterdag :openmouth: :openmouth:
ik heb dan ook niet de mogelijkheid t een dag rustig aan te doen en op de bank te hangen ofzo........

Bal0n

Badass junkie
BobG zei:
Hmm, ik wil antw op mijn vraag...

Aangezien bij bijvoorbeeld speedgebruik de weerstand(tegen ziekten etc) wordt verlaagd, zou speed dan niet na elke dosis schadelijker zijn?

Nou je kan er van uit gaan dat het iig niet beter per dosis wordt :wink:

Bovenaan