Een vreemde combo?

Agustin

Experimenterende gebruiker
Oké, ik en een stel vrienden van me hebben het idee om dag lang te gaan trippen op verschillende drugs. We hadden als gedachte de dag te beginnen, zo rond 12 uur 's middags, met LSD(+/-200ug). Daarna, rond 7 uur á half 8, wouden we dan een portie paddo's naar binnen werken. Gevolgt met, rond 12 uur, een XTC pil te nemen(DMAA eigenlijk, maar komt op 't zelfde neer).

Onze vraag is echter, of dit wel een geheel verstandig plan is... Of juist een compleet vet plan is.

Leg ook graag uit waarom wel of niet en als dit geen goed idee is, kun je ons dan een goed alternatief voor zo'n soort dag aanraden?

Vriendelijke groet.

azgaza

Badass junkie
Paddo's en LSD hebben kruis tollerantie dus je kan beter voor één van de twee gaan in die combinatie.

Agustin

azgaza zei:
Paddo's en LSD hebben kruis tollerantie dus je kan beter voor één van de twee gaan in die combinatie.

Maar als je de twee kort na elkaar neemt, heb je in die tijd al een tolerantie opgebouwd?

Angramar Temenos

Badass junkie
DMAA hetzelfde als xtc..?

...Nee. Als DMAA hetzelfde was als mdma, dan was ik nu al vijftig duizend keer hersendood. DMAA is een milde adrenerge upper, vergelijkbaar met ephedrine maar zonder zoveel zenuwen..

Oom Klaas

Badass junkie
Agustin zei:
Oké, ik en een stel vrienden van me hebben het idee om dag lang te gaan trippen op verschillende drugs. We hadden als gedachte de dag te beginnen, zo rond 12 uur 's middags, met LSD(+/-200ug). Daarna, rond 7 uur á half 8, wouden we dan een portie paddo's naar binnen werken. Gevolgt met, rond 12 uur, een XTC pil te nemen(DMAA eigenlijk, maar komt op 't zelfde neer).

Onze vraag is echter, of dit wel een geheel verstandig plan is... Of juist een compleet vet plan is.

Leg ook graag uit waarom wel of niet en als dit geen goed idee is, kun je ons dan een goed alternatief voor zo'n soort dag aanraden?

Vriendelijke groet.

Beter doe je het niet als je dit al denkt.

Agustin

Oom Klaas zei:
Agustin zei:

Vriendelijke groet.

Sorry, hoe bedoel je?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
LSD en paddo's gaan perfect samen :hearteyes: Het zal sneller uitgewerkt maar het is echt de moeite waard :rock:

Oom Klaas

Badass junkie
Agustin zei:
Oom Klaas zei:
Agustin zei:

Vriendelijke groet.

Sorry, hoe bedoel je?

dmaa en mdma (xtc) zijn nogal verschillend.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ja dat dacht ik dus ook, maar kon er niet zo snel concrete informatie over vinden. Ik denk trouwens toch niet dat je na LSD en paddo's nog behoefte hebt aan MDMA, de trip gaat intens en heftig zijn, je hebt tijd nodig om daar van bij te komen.

Ik zou je LSD en paddo's aanraden maar laat de MDMA bij nader inzien maar weg. Het kan geen kwaad, maar het is een beetje zonde denk ik.

Agustin

Oom Klaas zei:
Agustin zei:
Oom Klaas zei:

Sorry, hoe bedoel je?

dmaa en mdma (xtc) zijn nogal verschillend.

Ik heb XTC nog nooit gedaan, maar er is mij verteld dat MDMA en DMAA wel op elkaar lijken. Diegen zal het dan wel mis gehad hebben.

Sublimo zei:
Ja dat dacht ik dus ook, maar kon er niet zo snel concrete informatie over vinden. Ik denk trouwens toch niet dat je na LSD en paddo's nog behoefte hebt aan MDMA, de trip gaat intens en heftig zijn, je hebt tijd nodig om daar van bij te komen.

Ik zou je LSD en paddo's aanraden maar laat de MDMA bij nader inzien maar weg. Het kan geen kwaad, maar het is een beetje zonde denk ik.

Waarschijnlijk heb je wel gelijk, we zullen dan wel zien of we 't allemaal doen, denk ik.

Vigilante

Wijs gebruiker
Paddosoep maken (2 porties paddo's), hierbij wat LSD(300ug) en 0,25 gram MDMA gooien.
Dit naar binnen werken en een livereport op DF aub.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Vigilante zei:
Paddosoep maken (2 porties paddo's), hierbij wat LSD(300ug) en 0,25 gram MDMA gooien.
Dit naar binnen werken en een livereport op DF aub.

Dat wil ik wel eens doen als ik alles bij mekaar heb :tearsofjoy:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Vigilante zei:
Ik denk dat het iets teveel van het goeie is :grin:

Het is te doen, en ik ga het ook vast wel een keer proberen. Maar in welke volgorde zou ik het dan nemen ? Alles gelijk of het verdelen ?

TrippyShit

Badass junkie
Agustin zei:
yxes zei:
waar is de ghb?

Bij de dealer, die troep moet ik niet.
Hoezo niet. Het lijkt heel veel op DMAA, net zoals MDMA en eigenlijk alles lijkt er op.
Maar even serieus. Ik denk dat je na paddo's & acid idd niet veel zin hebt om nog meer drugs in je system te hebben. Zou het niet te gek maken ook. Je hebt een punt waarop het intens, bijzonder, speciaal en vermakelijk is. En een punt waarop het eigenlijk nergens meer op slaat. Nou ligt die grens voor iedereen ergens anders natuurlijk..

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Als je echt nog eens een goede combo wilt doen moet je gaan voor LSD en ketamine, geweldig gewoon :hearteyes:

gamezz

Bewuste gebruiker
leppeh zei:
Agustin zei:
yxes zei:
waar is de ghb?

Bij de dealer, die troep moet ik niet.

:') En dan wel open staan voor MDMA. Way to go, son!

Als je 's ochtends LSD pakt en later op de dag paddo's, dan mag je de dosis voor de paddenstoelen wel flink opschroeven. Misschien heb je hier wat aan:

http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=479297
ik heb 1 keer paddo's en de dag erna LSD gedaan,
ik had geen last van kruistolerantie ofzo.
alles was een grote visual tijdens LSD

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
gamezz zei:
ik heb 1 keer paddo's en de dag erna LSD gedaan,
ik had geen last van kruistolerantie ofzo.
alles was een grote visual tijdens LSD

Normaal gezien ga je wel iets merken van de kruistolerantie. Misschien gewoon een hogere dosis genomen dan anders ?

Bovenaan