Eerst geruik?!

nickie69

Newbie
Hallo,

Mijn man (en ik misschien) wil graag een keer cocaine proberen. Maar nu een paar vragen:
Hoe kom je er aan?
Hoe gebruik je het?
Hoe veel gebruik je?
En waar moeten we op letten?
Kan het samen met wiet (doen we in het weekend :grin: )

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Wacky

Badass junkie
nickie69 zei:
Hallo,

Mijn man (en ik misschien) wil graag een keer cocaine proberen. Maar nu een paar vragen:
Hoe kom je er aan?

Niet hier, met een beetje pech zien de mods deze vraag als suggestief en ben je zometeen al gebanned.

Hoe gebruik je het?
snuiven

Hoe veel gebruik je?
1g met zn 2 lijkt me goed voor je eerste keer. verdeeld over 3-4 porties elk, dus 6-8 totaal. Als het goed is smaakt het enorm naar meer, houd je in en probeer het een beetje over de nacht te verdelen.

En waar moeten we op letten?
Als je niemand kent die je kan helpen en je gaat coke zoeken vind je zeer waarschijnlijk zooi. Doe je niets aan.

Kan het samen met wiet (doen we in het weekend :grin: )
ja

sando

Newbie
samen de ondergang tegemoed, romantisch
pak liever samen een pilletje, heb je nog wat aan.
Begin er gewoon niet aan, je kunt beter russiche roulette spelen...even risico-vol

Adrenochroom

Wijs gebruiker
sando zei:
Begin er gewoon niet aan, je kunt beter russiche roulette spelen...even risico-vol

Dat dus, pak een pilletje, veel mooier, persoonlijker, enigzins leerzaam, romantischer, goedkoper, minder risicovol en bevredigender. En volgens mij ook minder slecht mits je het verstandig gebruikt (koop voedingssupplementen bij de smartshop)

En als je dat niet wilt raad ik gewoon een lage dosis paddo's aan of een lekkere spacecake, koop wat lachgas erbij (zin in slagroompatronen) en wat kratom bij de smartshop. Daar kun je ook lekker op spacen allemaal en je lacht je suf!! Veel leuker dan zo'n erorm opgeboost ego te hebben van de coke waarbij je een stoere houding gaat aannemen en je na 40 minuten alweer leeg voelt en weer moet moet hebben.

Succes! :wave:

de GT

Bewuste gebruiker
plus de eerste keer waardeer je het gevoel helemaal niet zo, tenminste ik toch. Dat is bij bijvoorbeeld mdma wel anders, dat is vanaf de 1e keer al helemaal fantastisch.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Adrenochroom zei:
sando zei:

Dat dus, pak een pilletje, veel mooier, persoonlijker, enigzins leerzaam, romantischer, goedkoper, minder risicovol en bevredigender. En volgens mij ook minder slecht mits je het verstandig gebruikt (koop voedingssupplementen bij de smartshop)

En als je dat niet wilt raad ik gewoon een lage dosis paddo's aan of een lekkere spacecake, koop wat lachgas erbij (zin in slagroompatronen) en wat kratom bij de smartshop. Daar kun je ook lekker op spacen allemaal en je lacht je suf!! Veel leuker dan zo'n erorm opgeboost ego te hebben van de coke waarbij je een stoere houding gaat aannemen en je na 40 minuten alweer leeg voelt en weer moet moet hebben.

Succes! :wave:

+1

Coke is zo zonde van je geld en je avond...

PMS

Newbie
Coke is best drug of them all. Geen enkele andere drug kan er tegenop imo.

Doe het met mate en geniet van de avond! :)

slash

Experimenterende gebruiker
Bedenk jezelf wel voordat je de stap zet, dat de uitwerking van coke een HEL is! En het maakt niet uit hoeveel je in huis heb, al heb je je hele tafel vol leggen, als het op is, wil je ALTIJD meer!!!! (SUCKS!)

Tony Montana

Belezen gebruiker
nickie69 zei:
Hallo,

1. Hoe kom je er aan?
2. Hoe gebruik je het?
3. Hoe veel gebruik je?
4. En waar moeten we op letten?
5. Kan het samen met wiet (doen we in het weekend :grin: )

Nou, hier dan mijn antwoorden.

1. Je moet de juiste mensen kennen. Voor je het weet koop je troep. En voor troep betaal je veel geld voor en de kwaliteit is gewoon bagger.
Waar je het kunt halen gaan we hier iig niet zeggen. Maar dat was denk ik al wel duidelijk. Vraag bijvoorbeeld kennissen of vrienden die ook drugs gebruiken.

2. De meeste mensen snuiven coke. Echter kun je coke ook roken. Snuiven is het populairst.

3. Voor de eerste keer met z'n 2en zou ik niet meer dan 1 gram aanraden. En haal het, gebruik het en daarna is het klaar. Ga niet bijhalen !!! Verspreid het over de hele avond/nacht. Met tussen pauze's van +/- 30 minuten tot 1 uur. (zo zie ik het)
Maak de lijntjes niet te groot en te dik. Uit een gram zou je makkelijk 9 a 10 lijntjes kunnen halen bij matig gebruik.

4. Waar je op moet letten is eigenlijk moeilijk te zeggen. Een leek (1e gebruiker) kan moeilijk zeggen wanneer coke goed of slecht is. Test je spul altijd voordat je het gaat gebruiken. Klinkt misschien stom, maar het risico dat het versneden is met troep is erg groot.
Daarnaast moet je jezelf in de hand houden dat je niet meer gaat halen. Coke is ontzettend verslavend. Zodra het op is gaat je lichaam direct weer om coke vragen/eisen. Geef er niet aan toe. En als laatste... drink goed. Niet teveel alcohol, maar wel om het half uur een glas water. En de volgende dag moet je er ook voor zorgen dat je je goed eet en dat je voldoende vitamines neemt.

5. Het kan samen met wiet. Maar het is af te raden om het te nemen met zogenoemde MAO-remmers. Bijvoorbeeld: chocola. Dit kan vervelende gevolgen hebben.

Verder even een ander aandachtspunt. De gemiddelde prijs voor 1 gram zit op €40,-. Houdt er echter wel rekening mee dat een dealer meestal 0.7 of 0.8 gram in een sealtje heeft zitten.

En nogmaals de waarschuwing: Als je niet verslaafd wilt worden dan moet je NIET meer bij gaan halen als het op is.

Kijk ook eens op: http://www.cocaineinfo.nl/home/

Hopelijk heb je hier wat aan. Succes en neem met mate.

Hello1970

Newbie
Nickie69,

Je bent niet wijs! Geen idee zeker hoe coke je leven verpest? DON'T DO IT!!!!
Ga dan naar ene parenclub of zo als je zonodig actie met je man wilt!
Dom, dom, dom

Oom Klaas

Badass junkie
Hello1970 zei:
Nickie69,

Dom, dom, dom

Dom, dom, dom,

dit topic is nogal oud en de eerste grammen zullen er wel al doorheen zijn gegaan.

Oude topics bumpen,
DON'T DO IT!!!

endor

Badass junkie
Hoe kom je er aan? bij een dealer , misschien via vrienden die eraan kunnen komen.
Hoe gebruik je het? je legt het in een lijn en snuift het op , of je smijt 1 joint in een zakje , gooit een beetje coke erbij , schud eens goed , en rol er dan een joint van
Hoe veel gebruik je? voor de eerste keer? elk 3 lijnen zou ik zeggen
En waar moeten we op letten? dat de sex enorm lekker zal zijn op coke :grin:
Kan het samen met wiet? natuurlijk

kiekert

Bewuste gebruiker
Hello1970 zei:
Nickie69,

Dom, dom, dom
Lul niet zo achterlijk. Niet iedereen is een loser zonder ruggengraat. Cokegebruik kun je best in de hand houden, zonder problemen. Alleen losers kunnen dat niet :wave:

Ewie

Belezen gebruiker
kiekert zei:
Hello1970 zei:
Nickie69,

Dom, dom, dom
Lul niet zo achterlijk. Niet iedereen is een loser zonder ruggengraat. Cokegebruik kun je best in de hand houden, zonder problemen. Alleen losers kunnen dat niet :wave:

Helemaal mee eens, al is het alsnog nooit aan te raden natuurlijk... Een keer proberen kan geen kwaad mits je jezelf goed genoeg kent en wat ruggengraat hebt inderdaad om er vanaf te kunnen blijven.

Bovenaan