nickie69 zei:Hallo,
Mijn man (en ik misschien) wil graag een keer cocaine proberen. Maar nu een paar vragen:
Hoe kom je er aan?
Niet hier, met een beetje pech zien de mods deze vraag als suggestief en ben je zometeen al gebanned.
Hoe gebruik je het?
snuiven
Hoe veel gebruik je?
1g met zn 2 lijkt me goed voor je eerste keer. verdeeld over 3-4 porties elk, dus 6-8 totaal. Als het goed is smaakt het enorm naar meer, houd je in en probeer het een beetje over de nacht te verdelen.
En waar moeten we op letten?
Als je niemand kent die je kan helpen en je gaat coke zoeken vind je zeer waarschijnlijk zooi. Doe je niets aan.
Kan het samen met wiet (doen we in het weekend)
ja
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
sando zei:samen de ondergang tegemoed, romantisch
pak liever samen een pilletje, heb je nog wat aan.
Begin er gewoon niet aan, je kunt beter russiche roulette spelen...even risico-vol

Adrenochroom zei:sando zei:samen de ondergang tegemoed, romantisch
pak liever samen een pilletje, heb je nog wat aan.
Begin er gewoon niet aan, je kunt beter russiche roulette spelen...even risico-vol
Dat dus, pak een pilletje, veel mooier, persoonlijker, enigzins leerzaam, romantischer, goedkoper, minder risicovol en bevredigender. En volgens mij ook minder slecht mits je het verstandig gebruikt (koop voedingssupplementen bij de smartshop)
En als je dat niet wilt raad ik gewoon een lage dosis paddo's aan of een lekkere spacecake, koop wat lachgas erbij (zin in slagroompatronen) en wat kratom bij de smartshop. Daar kun je ook lekker op spacen allemaal en je lacht je suf!! Veel leuker dan zo'n erorm opgeboost ego te hebben van de coke waarbij je een stoere houding gaat aannemen en je na 40 minuten alweer leeg voelt en weer moet moet hebben.
Succes!![]()
nickie69 zei:Hallo,
Mijn man (en ik misschien) wil graag een keer cocaine proberen. Maar nu een paar vragen:
1. Hoe kom je er aan?
2. Hoe gebruik je het?
3. Hoe veel gebruik je?
4. En waar moeten we op letten?
5. Kan het samen met wiet (doen we in het weekend)
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Hello1970 zei:Nickie69,
Je bent niet wijs! Geen idee zeker hoe coke je leven verpest? DON'T DO IT!!!!
Ga dan naar ene parenclub of zo als je zonodig actie met je man wilt!
Dom, dom, dom
Lul niet zo achterlijk. Niet iedereen is een loser zonder ruggengraat. Cokegebruik kun je best in de hand houden, zonder problemen. Alleen losers kunnen dat nietHello1970 zei:Nickie69,
Dom, dom, dom

kiekert zei:Lul niet zo achterlijk. Niet iedereen is een loser zonder ruggengraat. Cokegebruik kun je best in de hand houden, zonder problemen. Alleen losers kunnen dat nietHello1970 zei:Nickie69,
Dom, dom, dom![]()