eerst pep dan xtc

fatsoen1

Experimenterende gebruiker
Ik heb sinds jaren weer eens wat xtc pillen gekocht. Nu ben ik nogal een speedfreak, gebruik dat elke twee weken. Binnnenkort ga ik na een party en vind het erg verleidelijk om vooraf toch wat lijnen pep te nemen alvorens de pillen te droppen. Doe ik daarmee de uitwerking xtc echt teniet? Ook als ik twee pillen tegelijk drop? Ik heb het gevoel dat ik zonder die pep vooraf met enkel xtc geen fut zal hebben om te dansen namelijk.

Immo

Badass junkie
Ik zou eerst een klein beetje speed gebruiken daarna de xtc, als je voelt dat de xtc minder effect begint te geven weer een beetje speed nemen om de crash op te vangen. :)

J86

Bewuste gebruiker
Ik zou dus echt geen speed nemen van tevoren...
ZONDE

Het MDMA gevoel is juist heel puur, en reken maar dat je fut zal hebben.
Als je dan toch speed wil nemen doe het dan tenminste achteraf..

paulXTC

Bewuste gebruiker
Amfetamine haalt het Love-gevoel weg van de MDMA , dus als ik jouw was zou ik eerst Pillen dan de pep om de crash enigszins beperkt te houden

fatsoen1

Bedankt voor de adviezen en ik laat de pep toch maar even staan en begin met 2 pillletjes a 80 mg mdma is 160 mg.

J86

Bewuste gebruiker
Nee 80+80 = 4..

Net als alles trouwens...
XTC is ook 4.

XTC is namelijk 3 en drie is 4.
Maar al was het 21...

Eenentwintig is 12..
En aangezien twaalf 6 is...
En zes 3..
En drie 4..
Maakt et allemaal geen reet uit

Dusszzz... :rolleyes:

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
J86 zei:
Nee 80+80 = 4..

Net als alles trouwens...
XTC is ook 4.

XTC is namelijk 3 en drie is 4.
Maar al was het 21...

Eenentwintig is 12..
En aangezien twaalf 6 is...
En zes 3..
En drie 4..
Maakt et allemaal geen reet uit

Dusszzz... :rolleyes:

Diep hoor :P

Evil_Eyes

Dit topic had ik gisteren moeten lezen!
Gisteren voor het eerst een mdma kristalletje gehad, een kleintje om te proberen eerst, maar had van te voren wat speed gehad. Het enige wat ik merkte van de mdma was golven van misselijkheid en koud/warm met een heel licht roesje. Jammer, want zonder pep was het misschien beter ingekickt dus :rolleyes:
Volgende keer beter.

Bovenaan