Eerst wiet dan XTC

pixo207

Belezen gebruiker
Hey,

Om de 2 maanden gebruik ik wel een keer xtc. Volgend weekend is het weer een keertje E :hearteyes: . Wiet rook ik 2x per maand, op gelegenheid.

Ik heb met de zoekfunctie gezocht maar kwam niet binnen de 5 minuten op een antwoord dus besloot ik een topic te openen voor mijn volgende vraag:

Als ik eerst een beetje wiet rook, en dan half uurtje erna de XTC neem, heeft die wiet dan effect op het XTC gevoel? Of kan ik best eerst pil nemen, dan wachten tot die werkt en dan wiet roken? Nadat ik de pil heb genomen krijg ik eigenlijk de kans niet meer om wiet te roken en daarom vroeg ik mij wel af als het het waard zou zijn om wiet te roken voordat ik XTC neem. Misschien dat het de effecten van XTC aantast, dat het minder leuk/heftig wordt ofzo, want dat wil ik echt niet!

Omdat ik XTC maar 1x in de 2 maanden gebruik wil ik niet dat er iets "fout" gaat en ik wil het beste van die avonden maken :P

Bedankt voor alle tips! :wave:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik voelde xtc altijd harder opkomen als ik moe was, van blowen word ik moe. Bassie & Adriaan uitleg, maar het werkte wel voor mij, dat zegt overigens niks (:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
jaah idd,, bij mij was het altijd dat ik het stoned zijn nie meer voelde als me pil ging werken, alsje het opje piek doet voel ik het ook niet egt,, alleen als hij gaat uitwerken voel ik een jointje super relaxed, is met pep ook zo :smoke:

pretender

Belezen gebruiker
normaal gesproken blow in nooit/zelden ,maar bij de x half uur na inname een goede paf en KABOEM... en ja als het begint uit te werken..

i love that combo... :openmouth:

happy pinksterren

evil_kermit

Bewuste gebruiker
inderdaad als je voelt dat je pilletje niet wil beginnen werken gewoon een jointje beginnen roken gegarandeert binnen de 5 min plezier :stoned:

pixo207

Belezen gebruiker
pixo207 zei:
Nadat ik de pil heb genomen krijg ik eigenlijk de kans niet meer om wiet te roken en daarom vroeg ik mij wel af als het het waard zou zijn om wiet te roken voordat ik XTC neem.

geox

Bewuste gebruiker
pixo207 zei:
pixo207 zei:
Nadat ik de pil heb genomen krijg ik eigenlijk de kans niet meer om wiet te roken en daarom vroeg ik mij wel af als het het waard zou zijn om wiet te roken voordat ik XTC neem.
Sorry had ik naast gelezen, ik doe het meestal zo, ik pak een beetje kristallen en dan rook ik een joint dan gaat de stoned over in in het x gevoel. Maar waarom kan je niet roken erna?

geox

Bewuste gebruiker
pixo207 zei:
Ligt aan de locatie. In belgie kan je niet zomaar overal even wiet gaan roken :cry:
Mhh rare feesjes doe jij, ben namelijk ook Belg, en op de meeste feesten wordt er toch wel openlijk geblowt, en zo niet gewoon buiten achter het hoekje :P

pixo207

Belezen gebruiker
Ja, hier ruik je ook wel elke fuif een wietlucht maar als ze je betrappen mag je toch het terrein verlaten meestal :(

Bovenaan