• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste Bad-Trip.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Ik heb in mn leven al vrij vaak paddo's gegeten, Ik begon op m'n 14de,
Ik had vaker meegemaakt dat ik me heel slecht en bang voelde maar dat duurde meestal niet meer dan een paar minuten, en altijd in het begin van de trip.

Ik hoop dat mensen die paddo's gebruiken of van plan zijn het een keertje te proberen dit goed doorlezen, het is belangerijk dat je paddo's serieus neemt. Veel mensen doen dat niet, omdat het toch maar een legale smartdrug is. :rolleyes:

De dag begon goed, Ik had mn salaris binnen, Ik was vrij van werk, en een hele goede vriendin van mij was ook vrij.

Ik stelde haar voor om een portie paddo's te halen want zij had het nog nooit gedaan en ze was nieuwsgierig.

We haalden een portie colombiaanse, halve portie voor haar, omdat het de eerste keer was, en ook een halve voor mij zodat ik haar beter in de gaten kon houden.

We zouden bij mij thuis gaan trippen, lekker rustige, vertrouwde omgeving.

Om 13:00 hadden wij ze gegeten, toen effe naar de winkel gelopen om een pakkie peuken te halen. (Shag en paddo's gaan niet goed samen bij mij)

Toen we terug gingen naar mijn huis voelde we ons misselijk.
Zij ging op de bank liggen en zei dat ze zich heel erg kut voelde.

Ik stelde haar gerust door te zeggen dat dat wel vaker voorkomt als ze beginnen te werken..

13:30
De schilderijen begonnen te bewegen en de vloer ook, niks bijzonders..
mijn vriendin ging naar mijn kamer om op bed te liggen..
Ik herriner me nog dat ik haar gerust stelde en zei dat ze aan vrolijke dingen moest denken, en dat het nare gevoel zo weer over zou gaan..

13:45
Toen brak de hel los. Het nare gevoel werd met iedere minuut erger, ik ging op de bank liggen met een deken over me heen.
In mijn hoofd probeerde ik nu mezelf gerust te stellen dat het over zou gaan en ik probeerde aan leuke dingen te denken..

13:40
Ik hoorde m'n vriendin mijn naam roepen dus ik stond op,
alles draaide, ik was kotsmisselijk, ik zag beestjes, groende en roze paddestoeltjes, en andere gekke dingen om me heen vliegen..

Ik liep naar de slaap kamer en ik zag dat ze lag te janken..
'Ik wil niet meer' zei ze tegen mij..

'Het komt goed'! zei ik tegen haar, terwijl ik al hele nare gedachten kreeg..

Wat er toen gebeurde en hoelaat het allemaal was weet ik niet..
Elke minuut werd het steeds erger..
Ik tripte zo hard dat ik niets meer begreep, en dat allemaal van een halve portie!(!!!)

Ik ging weer liggen, toen weer opstaan suiker eten om het te stoppen..
toen weer liggen, ik herriner me dat ik had gekotst, en toen ben ik weer gaan liggen..

Elke seconde leek een uur, het enigste wat we konden doen is afwachten..
Suiker eten hielp niet, ik lag op de bank, nat van de zweet, en ik kon niet meer na denken.. Het enige wat ik kon begrijpen was dat ik bang was, doodsbang, paniek.. Ik probeerde te herinneren wat er allemaal kon gebeuren als het fout ging met paddo's, ik wist nog alleen dat je in je trip kon blijven hangen.. 'Niet in deze trip..' dacht ik bijmezelf..

Mijn vriendin had eerder een badtrip gehad, toen er iets in haar drankje werd gegooid op een feest, precies hetzelfde gevoel..

Nu was ik degene die paranoia was, ik wilde niet meer..

'Komen we er uit?' vroeg ik de heletijd aan haar..

Nu was zij degene die mij de heletijd gerust probeerde te stellen..

16:30
Ik kwam weer naar de slaap kamer, en ik ging bij haar zitten,
Ik was niet meer mezelf, ik was nog steeds bang, en ik snapte er niks meer van..

En toen opeens gebeurde iets raars, ik begon het te snappen..
Ik kon er opeens om lachen zelfs!

We hebben tot half 6 nog in de slaapkamer gelegen, gerookt en een beetje lopen praten...

Dit was het naarste wat mij ooit was overkomen tot nu toe, maar eigenlijk ben ik ook wel blij..

Volgende keer weet ik dat het gewoon allemaal goed zal komen, en de eerste keer isset altijd heel eng..

Ik heb nu ook veel meer respect voor de paddestoel.
Een kleine schimmel, creatie van moeder natuur, die zo je hersenen kan penetreren... dat is toch prachtig?

Ik denk dat ik even 2 maandjes ga stoppen met paddo's, wat meer zuipen misschien, naar hardcorefeestjes gaan met een paar vrienden en een zakkie pillen..

Dit was mijn eerste bad-trip, Ik heb er veel van geleerd moet ik zeggen.

Ik hoop dat jullie ook hier iets van geleerd hebben, en respect hebben voor onze kleine schimmels.

Ik ga nu naar werk, doei allemaal, en gebruik voorzichtig!

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik vind het heel verevelend dat je dit gebeurt is maar ik ben blij dat je ervan geleerd heb. Respect voor dit soort plantjes is cruciaal en "helaas" schoppen ze je soms keihard onder je reet. Goed dat je er een les uit hebt getrokken. Ik hoop dat je volgende keer weer alle schoonheid en liefde mag ervaren.

zommes

Badass junkie
Vervelend voor je, maar gelukkig ben je weer terug :wink:

Wat denk je dat de rede van deze uitwerking is geweest?

GewoonVOL

Wijs gebruiker
zommes zei:
Vervelend voor je, maar gelukkig ben je weer terug :wink:

Wat denk je dat de rede van deze uitwerking is geweest?

Ik zou het niet weten!

Ik denk dat het aan de paddo's lag, want wij hadden allebei precies hetzelfde. We voelde ons enorm misselijk, en ik had gekotst, misschien waren ze over-datum, ik zal eens gaan praten met de vent van de smartshop.

lelijk dat je haar alleen liet toen ze zich slecht voelde tijdens haar eerste trip...

Zeker heel lelijk, en erg onverantwoord. maarja, ik draaide helemaal door, ik kon niet eens na-denken.

Ik ben erg blij dat het goedgekomen is, wie weet hoe het kon aflopen.

Ik snap nu ook die beroemde citaat;
"To go to Hell or fly Angelic, just take a pinch of psychedelic."

Ik hoop dat ik nog veel leuke beleef met paddo's, maar eerst even paar maanden pauze. :mrgreen:

Groeten,
GewoonVOL.

caatje

Badass junkie
GewoonVOL zei:
We haalden een portie colombiaanse, halve portie voor haar, omdat het de eerste keer was, en ook een halve voor mij zodat ik haar beter in de gaten kon houden.

Dat is zo ongeveer hetzelfde als: de lamme helpt de blinde. :grin:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Intoxicated zei:
lelijk dat je haar alleen liet toen ze zich slecht voelde tijdens haar eerste trip... :openmouth:

Ach ja dat heb ik ook welleens gehad met die kleine vriendjes.
Ik tripte na 2 jaar weer eens met iemand die het voor het eerst deed.

Allebei een vol portie,toen ie helemaal ging flippen op een gegeven moment en mij steeds vroeg wat is dit...wat is dit..whooo dit gaat niet goed...

Kon ik hem eerlijk gezegd niet eens geruststellen,sterker nog ik begon hem irritant te vinden...waarom?Omdat ik zelf niet meer na kon denken
en logisch kon praten,wist niet eens meer waar ik was en mijn zicht leek nergens op alles draaide en vloeide door elkaar heen.

Ik kon alleen maar blijven zitten op de bank,totdat ie de afstand bediening te pakken kreeg en mijn enige afleiding een film van scooby doo plots afzette.....

Toen moest ik ingrijpen en werd een soort gierig mannetje die de afstandbediening terug pakte en ging bewaken..hehehe

Jaja ik heb het ook zwaar,laat me met rust zei ik...

Als paddo's bijjezelf hard inslaan kan je best raar gaan denken over anderen,zonder aanleiding of rede.

Ik had een keer in een trip dat ik iedereen om me heen in 1x heel stom ging vinden,zo stom zelfs beetje haat leek wel....
Toen ze vroegen wat er was stond ik daar met me armen over elkaar op me velletje van me lip te bijten,Toen ik dat zo zei barste iedereen in lachen uit inclusief ik zelf want ik kon het niet uitleggen waarom dit was...

Dus de ene keer kan je iemand goed ondersteunen en de andere keer ben je druk met jezelf...rara jongens die paddo's

Mindless1985

Badass junkie
Ik kan me goed voorstellen dat je bij een bad trip geen zin hebt om iemand anders te helpen met een bad trip. Het enige wat dan gebeurt is dat je zelf ook in een bad trip terecht komt omdat je je zorgen gaat maken om die andere, en zodra je zelf ook bad gaat kun je die andere niet eens meer helpen.

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Dit is best wel een goed omschreven bad trip...
In januari was mijn eerste ervaring samen met 3 goede vrienden van me met de paddestoelen. We deden het op de kamer van die vriend van ons.
Het eerste half uur of 20 minuten waren erg mooi. Ik zag groen en rood gekleurde en verlichte kerstbomen op het plavond, maar toen de paddo's steeds hefiger werden ben ik op de bank gaan liggen en kon er niet meer vanaf komen. Ik kon eigelijk niet meer lopen.
Ik wist niet meer waar ik was, wie ik was en wat ik had gebruikt. Alles was naar en ik kwam in een visuele slechte circel terrecht die zich elke keer opnieuw herhaalde. Ik voelde me rot en beroerd. Heb gekotst in de kamer (niet dat ik het zelf doorhad) en in mn broek gepiest... alles zonder besef eigelijk. Mijn beste vriend was als eerste uit de trip en heeft mn naar een andere kamer gesleept en daar op bed gelegd en suiker water toegediend.
Ik kon niet meer lopen naar de andere kamer.

Ik kreeg een kopje suiker water maar zag zijn gezicht eigelijk niet. Alleen de hand die het me aanrijkte en zei dit is suiker water en het is goed voor je. Ik vertrouwde hem niet en nam het niet aan. Het andere momnet wilde ik uit de trip en nam een slok. tussen deze momenten sloot ik mijn ogen weer en ging in mijn verstand weer terug naar de badtrip in de kamer waar ik net uitgehaald was. Het leek heel erg echt dat ik weer in die kamer was, met kotsende en gillende vrienden.
Toen zag ik de arm weer die ik niet vertrouwde maar me toch de oplossing blijkbaar van mijn probleem toerijkte. Ik nam toch weer een slok en beetje bij beetje kwam ik bij.

Toen ik weer redelijk uit mn trip was ben ik de kamer opgelopen om mijn spullen te pakken voordat het stuk gemaakt werd.

Toen ik de kamer inkwam zag ik pas wat voor ravage het was. Kleding kasten waren omgeduwd / schopt? er lag overal kots en gebroken glas verspreid over de grond van de glazen waaruit we gedronken hadden en 2 vrienden van me waar ik niet tot door kon dringen....

Mijn badtrip heeft zo'n 3 uur geduurd maar naar mijn gevolel was dit veeeel en veel langer. Ik had de gedachte dat ik er nooit meer uit zou komen. echt een vreselijke nacht, de ergste uit mijn leven!

Requiem

Belezen gebruiker
Intoxicated zei:
lelijk dat je haar alleen liet toen ze zich slecht voelde tijdens haar eerste trip... :openmouth:

Als je zelf bad gaat kan je er niet echt wat aan doen..

Maar dan had je gewoon ook een tripsitter moeten uitnodigen :wink:

Bovenaan