• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste ervaring 2C-B - lage dosering

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Fyrckant

Belezen gebruiker
Heb uiteindelijk na 1.5 uur een halfje bijgenomen en weer een uur later nog een halfje. Was wel chill maar qua visuals vrij tam. Na een paar jointjes gingen de CEV wel redelijk aan maar volgende keer iets hoger doseren denk ik. Enfin vanmiddag staat er een LSD trip op de planning dus het was een mooi opwarmertje.

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Heb uiteindelijk na 1.5 uur een halfje bijgenomen en weer een uur later nog een halfje. Was wel chill maar qua visuals vrij tam. Na een paar jointjes gingen de CEV wel redelijk aan maar volgende keer iets hoger doseren denk ik. Enfin vanmiddag staat er een LSD trip op de planning dus het was een mooi opwarmertje.

Wel kans dat het teleurstellender gaat zijn door kruistolerantie. Heb zelf nooit 2-CB voor LSD genomen, maar wel eens truffels en aantal dagen later LSD. Vond het achteraf zonde van mijn LSD :)

Kelseyyyy

Newbie
Hoor net dat mijn pil getest is op 10mg. Lijkt me prima om dan ook met 1 te beginnen als 2cb newbie. Wat zou een mooi moment zijn om er een tweede (of halve) achteraan te doen als hij een beetje lekker valt? Komt dat nauw of valt dat wel mee?

Vriend van mij neemt vaak bij op het moment dat hij voor zijn gevoel het hardste gaat. Als je te laat bent gebeurt er eigenlijk niks meer.

Blauweaap

Bewuste gebruiker
Hoor net dat mijn pil getest is op 10mg. Lijkt me prima om dan ook met 1 te beginnen als 2cb newbie. Wat zou een mooi moment zijn om er een tweede (of halve) achteraan te doen als hij een beetje lekker valt? Komt dat nauw of valt dat wel mee?
Ik zou gewoon niet bijpakken. Op je piek denk je er niet of het is te intens en je stelt bij pakken uit waardoor het zwz al geen nut heeft. Of Je wilt natuurlijk de naweeën van de drugs 6u lang voelen en niet kunnen pitten natuurlijk. De keuze is aan jou ik weet het wel.

Fyrckant

Belezen gebruiker
Wel kans dat het teleurstellender gaat zijn door kruistolerantie. Heb zelf nooit 2-CB voor LSD genomen, maar wel eens truffels en aantal dagen later LSD. Vond het achteraf zonde van mijn LSD :)

Nou óf er was geen enkele kruistolerantie of die 2CB heeft m’n leven gered. Ben echt zwaar door de mangel gehaald door moeder LSD. Had niet heftiger moeten zijn 😅

Fyrckant

Belezen gebruiker
Shit 😅, wat was je dosis?
250ug 1P. Twee keer gepiekt door na de eerste een dikke haze joint aan te steken. Ik denk achteraf dat ik een hogere dosis echt wel overleefd had maar ik weet nog wel heel goed dat ik bij mezelf gedacht heb “ok tot hier en niet verder”. Het was legendarisch en afschuwelijk tegelijkertijd, volgende keer 50 a 100 ug eraf hoor...

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
250ug 1P. Twee keer gepiekt door na de eerste een dikke haze joint aan te steken. Ik denk achteraf dat ik een hogere dosis echt wel overleefd had maar ik weet nog wel heel goed dat ik bij mezelf gedacht heb “ok tot hier en niet verder”. Het was legendarisch en afschuwelijk tegelijkertijd, volgende keer 50 a 100 ug eraf hoor...
Hoi @Fyrckant 250ug is ook wel een serieuze dosis hoor! Helemaal als je er ook nog een joint bij rookt! Heb je al heel veel ervaring met LSD of was je vooral bang voor een net-niet-trip door de kruistolerantie met de 2-CB?

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Oehh... Zou je dat nou wel doen, wiet smoken tijdens LSD en dan ook nog haze?

Volgens mij ben je veiliger door gewoon die wiet te bewaren tot de late comedown en de dosering hetzelfde te houden, dan er 50-100 ug afhalen en de wiet erbij te doen. Wiet wekt in mijn ervaring veel eerder paranoïde gevoelens op tijdens een trip, dan dat LSD dat op zichzelf doet.

Fyrckant

Belezen gebruiker
Hoi @Fyrckant 250ug is ook wel een serieuze dosis hoor! Helemaal als je er ook nog een joint bij rookt! Heb je al heel veel ervaring met LSD of was je vooral bang voor een net-niet-trip door de kruistolerantie met de 2-CB?

Nou nee ik was niet echt bang want die kruistolerantie schijnt echt wel mee te vallen. Ik was gewoon nieuwsgierig, hoogste dosis daarvoor was 180. Vóór die joint was ik ook al ver heen. De joint lag eigenlijk klaar voor de late comedown maar ging dus iets te vroeg aan. Dat had ook te maken met de setting en met het feit dat mijn tripmaat maar 100 had gedaan en er dus wel weer wat bij kon hebben. Maar ik kreeg er hoofdpijn van en dat was niet leuk. Enfin dit is een 2C-B topic, ik schrijf één dezer dagen wel een report.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Volgens mij ben je veiliger door gewoon die wiet te bewaren tot de late comedown en de dosering hetzelfde te houden, dan er 50-100 ug afhalen en de wiet erbij te doen. Wiet wekt in mijn ervaring veel eerder paranoïde gevoelens op tijdens een trip, dan dat LSD dat op zichzelf doet.
Eens! Ik heb een paar maanden geleden nog eens 200 ug 1-P LSD gedaan. Superleuke trip en vrij laat in de come-down cannabis bij gerookt. Kreeg toen ook even een momentje dat opeens mijn hele wereld letterlijk zwart wegtrok en mega duister werd. Gelukkig lukte het me nog om de muziek te veranderen naar iets vrolijkers en was die paranoide bui binnen een minuut alweer weggetrokken. Maar geeft wel maar weer aan hoe link blowen kan zijn tijdens een trip. Als ik het al doe dan bewaar ik het toch echt voor de late comedown.

ik schrijf één dezer dagen wel een report.
Ben benieuwd! Los van die joint vind ik 250ug al best een pittige dosering...

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Eens! Ik heb een paar maanden geleden nog eens 200 ug 1-P LSD gedaan. Superleuke trip en vrij laat in de come-down cannabis bij gerookt. Kreeg toen ook even een momentje dat opeens mijn hele wereld letterlijk zwart wegtrok en mega duister werd. Gelukkig lukte het me nog om de muziek te veranderen naar iets vrolijkers en was die paranoide bui binnen een minuut alweer weggetrokken. Maar geeft wel maar weer aan hoe link blowen kan zijn tijdens een trip. Als ik het al doe dan bewaar ik het toch echt voor de late comedown.
Ja het is huiveringwekkend hoe snel het dan ineens kan gaan. En ook al kom je er de meeste keren goed vanaf, als je die ene keer mee gaat in dat momentum van duistere gedachten, dan heb je mogelijk een traumatische ervaring voor de boeg. Een ervaring die mogelijk ook al je psychedelische ervaringen in de toekomst negatief kleurt of zelfs onmogelijk maakt.

Ik snap hoe het helemaal kan lijken dat je zelf de uitzondering bent. Dat wiet altijd wel goed bij je valt en dat je alles wel kunt handelen. Dat het immers al tientallen keren goed ging. Maar het pakt je precies op je zwakste moment wanneer je het niet verwacht en daar zit je dan... Al die dingen betekenen dan niets meer. Maar sommigen moeten het gewoon meemaken, ikzelf ook.

Fyrckant

Belezen gebruiker
Bij LSD raak je de sturing snel kwijt toch?
Mwoah is heel dosis afhankelijk. Om de een of andere reden wordt er met LSD vaak wat hoger gedoseerd dan bv met paddo’s of 2C-B. Ik weet eigenlijk ook niet waarom. Misschien omdat het relatief goedkoop is of makkelijk te gebruiken of omdat het al zo’n geschiedenis heeft met ontelbare anekdotes.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan