eerste ervaring met Psychedelische drugs

hallo iedereen, ik zou graag eens een psychedelische trip willen beleven. Maar ik heb enkel ervaring met alcohol en sporadisch eens een paar trekjes van een joint van een vriend of kennis...

kan iemand me een klein overzichtje geven met prijsklasse, manier van inname en de duur of zo?

ik heb dus ook helemaal geen ervaring en kennis van pijpjes en bongs...

bedankt voor de hulp, ik hoop dat dit geen te domme vraag is.

KevlarSjäl

Volgens mij is alles wat je weten wilt al op internet en/of dit forum te vinden. Padd's kosten (in Heerlen hier) rond de 12 Euro per doosje, hierin zitten 2 porties. Een paddo reep is wat duurder, 16 Euro per stuk. Choco reep is goed te eten, verse paddo's moet je maar net lekker vinden, maar tis te doen. Je kon er ook thee van maken meen ik, en nog meer, maar daar heb ik geen ervaring mee..

Met wiet kan je de trip nog wat versterken, ik vind het wel een aanrader (al rook je je joint dan op als sigaretten :D )

Je kan zeker voorzichtig experimenteren met drugs als paddo's, als jij daar behoefte aan hebt en je er goed bij voelt. Zo'n trip duurt ongeveer 8 uur (althans bij mij al die keren...). De eerste keren had ik een beetje angst voor een badtrip (gewoon omdat ik er wat over gelezen had) maar achteraf kwam dat gewoon omdat ik de paddo's in mn maag voelde zitten (een klein beetje vergelijkbaar met een licht misselijk gevoel..) toen dit over was (genegeerd...) ging alles goed.

Alleen door uit te proberen zul je erachter komen of dit iets voor jou is, lijkt me, er staan ook wat topics met meer info erover.

Informeer je als je gaat trippen, en zoek ook wat. Het forum staat vol. Maar als je ongeïnformeerd aan trippen begint kan je resulaten krijgen als van Amsterdamse bruggen afspringen, waardoor je misschien onbewust -want dood- een hele bevolkingsgroep benadeelt.

Snuifdoos zei: