Gegevens;
Leeftijd 34 jaar
lengte 1.78m
gewicht 67 kg
Ervaring met;
Xtc
MDMA
Hash
Wiet
Voorbereiding;
Goed gelezen over Methylone
1 gram besteld bij een nederlandse winkel, die ik helaas niet mag noemen!
100 gel Caspules
Weegschaal metend vanaf 10 mg. Nauwkerig genoeg.....
goed van te voren gegeten
Kan met water, aangezien er veel gedronken moet worden!
Wat extra zout naar binnen door middel van TUC's.
3 capsules met elk 50 mg Methylone.
Na goed gelezen te hebben over deze research drug, wilde ik dit eens proberen, omdat ik het gelukzalige gevoel dat xtc heeft erg prettig vind om te delen met mijn geliefde en beste vrienden.
Ook zorgt het voor prettige ervaringen met goede gesprekken heerlijke ervaring met muziek en lekkere sex!
Aangezien ik dit wilde doen met vrienden heb ik besloten het eerst zelf te testen, om zo mijn ervaring te kunnen delen.
Ik heb besloten vandaag niet meer te nemen dan 150 mg.
Na alle fora gelezen te hebben moet 150 mg goed zijn voor een eerste ervaring en is niet te veel om te intense te worden.
Start 22:00
Eerste 50 mg ingenomen, mijn vriendin gevraagd op te letten en verteld wat ik van plan was en wat te doen als het misgaat.
22:45 geen reactie tot nu toe. 2e capsule van 50 mg ingenomen.
23:30 Heel ver weg voel ik de plezier golfjes opkomen. Dit gevoel kennen de meeste wel als men een slechte XTC pil heeft.
Een beetje zeurderig gevoel, waarbij je denkt dat de gelukzaligheid komt, maar het wil NET niet!
3e capsule ingenomen en de laatste voor deze avond.
00:20 Het plezierige gevoel komt nu in grotere vlagen en ik vind het vervelend als deze weg gaan!
Mijn handpalmen beginnen te zweten en begin dorst te krijgen.
Ook is mijn hartslag iets hoger geworden.
Als het er is voel je je gewoon erg gelukkig!
Zit af en toe met een glimlach om niets, jammer dat ik alleen ben, kan het nu niet delen.
Er staat een film op, maar kan mij niet echt focussen. Met XTC verdrink ik in zoiets.
Typen vind ik fijner om te doen!
Zo dadelijk als de 3e binnen komt wat muziek proberen, hier ben ik heel benieuwd naar.
00:48 Begin met gapen??? Niet dat ik moe ben ofzo.......
Het euforisch gevoel komt nog steeds in golven, echter is de basislijn nu niet irritant.
Je bent wel steeds in afwachting van de volgende golf!
Kan mij voorstellen dat mensen nu meer pakken, om volledig in de zone te komen.
00:55
Wij hebben 2 noorse boskatten, beide erg lief!
Nadat 1 ervan op mijn schoot sprong om te kroelen, was dit erg plezierig, kon moeilijk stoppen met aaien!
Gelukkig sprong ze zelf weg na 5 min, anders zat er geen haar meer op!
Beetje onrustige benen nu en begin meer te zweten.
Dorst neemt toe.
01:26 Benen kan ik niet stil houden en heb veel dorst.
bij XTC smaken de meeste dingen gewoon niet omdat alles veel heftiger is.
Ik merkt dat dit bij methylone niet zo is.
Je smaak is wel sterker, en je kan meer identificeren, maar het is niet vies om b.v. ice thee te drinken of cola.
Water smaakt trouwens ook niet zo lekker als bij XTC. Dan merk je dat water het lekkerst is van alles!
We gaan vrolijk verder!
1:33 Mijn favorite muziek opgezet (Ray Lamontagne) met koptelefoon gezien mijn vriendin ligt te slapen.
Jammer dat ze slaapt, want ik wil graag dit gevoel met haar delen.
Jammer is het wel dat ik het niet over mijn stereo kan doen waar ik zoveel van hou!
Klinkt gek, maar ik heb een set van Harman Kardon met electrostaten van Final. (400i)
Voor audiofielen vast zeer bekend. Muziek is echt een droom uit deze speakers......
Je voelt het echt. Alles op de CD is duidelijk hoorbaar en je kunt de muziek instrumenten en zangers gewoon plaatsen in je gedachten. Prachtg!
Echter klinkt het met koptelefoon lekker intens, heerlijk genieten op de bank..........
Ik mis mijn maat nu, hij speelt gitaar, lijkt mij nu echt zalig.
Zijn vriendin leest dit morgen, maar ik vind het jammer dat ze er niet zijn, kan lekker met haar babbelen en niets is fijner dan samen zijn met je vrienden!
Behoefte tot praten is groot.
02:45 Even een update na het pissen!
Benen zijn veel onrustiger en mijn mond, hoeveel ik ook drink, is net katoen!
Je kan met dit spul je gewoon blijven concentreren, je bent helder
Af en toe zakt het euforische gevoel weg, waarschijnlijk gaat het uitwerken.
03:00 Alles bijna weer normaal. Ga kijken of ik kan slapen. Morgen de laatste update!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Volgende dag;
Ik heb goed kunnen slapen, dit is met XTC wel anders zeg maar.
Gevoel van eten werd onderdrukt tijdens gebruik, maar het smaakt echt niet lekker!
Ik had een dropje, maar je proefde het zout en de structuur heel erg.
Zorg dus dat je van te voren genoeg hebt gegeten.
ongeveer 3 liter water weg.
Ben zeker niet gaar, en heb geen pijn in mijn kaken.
Echter heb ik wel op mijn wang gebeten hehehehe!
De comedown is niet vervelend en je merkt dat het over is, want ik was vlug weer helder.
Het is een fijne trip die methylone, geen halucinerende effecten, maar wel een euforisch gevoel.
Zoals hierinder opgemerkt lijkt 150 mg te gelijk in nemen beter voor het effect.
2 x 50 mg capsules voor bijslikken apart leggen voor nodig.
volgende report zijn we met meer en post ik weer.
Thx vooor het lezen,
Enf.
Leeftijd 34 jaar
lengte 1.78m
gewicht 67 kg
Ervaring met;
Xtc
MDMA
Hash
Wiet
Voorbereiding;
Goed gelezen over Methylone
1 gram besteld bij een nederlandse winkel, die ik helaas niet mag noemen!
100 gel Caspules
Weegschaal metend vanaf 10 mg. Nauwkerig genoeg.....
goed van te voren gegeten
Kan met water, aangezien er veel gedronken moet worden!
Wat extra zout naar binnen door middel van TUC's.
3 capsules met elk 50 mg Methylone.
Na goed gelezen te hebben over deze research drug, wilde ik dit eens proberen, omdat ik het gelukzalige gevoel dat xtc heeft erg prettig vind om te delen met mijn geliefde en beste vrienden.
Ook zorgt het voor prettige ervaringen met goede gesprekken heerlijke ervaring met muziek en lekkere sex!
Aangezien ik dit wilde doen met vrienden heb ik besloten het eerst zelf te testen, om zo mijn ervaring te kunnen delen.
Ik heb besloten vandaag niet meer te nemen dan 150 mg.
Na alle fora gelezen te hebben moet 150 mg goed zijn voor een eerste ervaring en is niet te veel om te intense te worden.
Start 22:00
Eerste 50 mg ingenomen, mijn vriendin gevraagd op te letten en verteld wat ik van plan was en wat te doen als het misgaat.
22:45 geen reactie tot nu toe. 2e capsule van 50 mg ingenomen.
23:30 Heel ver weg voel ik de plezier golfjes opkomen. Dit gevoel kennen de meeste wel als men een slechte XTC pil heeft.
Een beetje zeurderig gevoel, waarbij je denkt dat de gelukzaligheid komt, maar het wil NET niet!
3e capsule ingenomen en de laatste voor deze avond.
00:20 Het plezierige gevoel komt nu in grotere vlagen en ik vind het vervelend als deze weg gaan!
Mijn handpalmen beginnen te zweten en begin dorst te krijgen.
Ook is mijn hartslag iets hoger geworden.
Als het er is voel je je gewoon erg gelukkig!
Zit af en toe met een glimlach om niets, jammer dat ik alleen ben, kan het nu niet delen.
Er staat een film op, maar kan mij niet echt focussen. Met XTC verdrink ik in zoiets.
Typen vind ik fijner om te doen!
Zo dadelijk als de 3e binnen komt wat muziek proberen, hier ben ik heel benieuwd naar.
00:48 Begin met gapen??? Niet dat ik moe ben ofzo.......
Het euforisch gevoel komt nog steeds in golven, echter is de basislijn nu niet irritant.
Je bent wel steeds in afwachting van de volgende golf!
Kan mij voorstellen dat mensen nu meer pakken, om volledig in de zone te komen.
00:55
Wij hebben 2 noorse boskatten, beide erg lief!
Nadat 1 ervan op mijn schoot sprong om te kroelen, was dit erg plezierig, kon moeilijk stoppen met aaien!
Gelukkig sprong ze zelf weg na 5 min, anders zat er geen haar meer op!
Beetje onrustige benen nu en begin meer te zweten.
Dorst neemt toe.
01:26 Benen kan ik niet stil houden en heb veel dorst.
bij XTC smaken de meeste dingen gewoon niet omdat alles veel heftiger is.
Ik merkt dat dit bij methylone niet zo is.
Je smaak is wel sterker, en je kan meer identificeren, maar het is niet vies om b.v. ice thee te drinken of cola.
Water smaakt trouwens ook niet zo lekker als bij XTC. Dan merk je dat water het lekkerst is van alles!
We gaan vrolijk verder!
1:33 Mijn favorite muziek opgezet (Ray Lamontagne) met koptelefoon gezien mijn vriendin ligt te slapen.
Jammer dat ze slaapt, want ik wil graag dit gevoel met haar delen.
Jammer is het wel dat ik het niet over mijn stereo kan doen waar ik zoveel van hou!
Klinkt gek, maar ik heb een set van Harman Kardon met electrostaten van Final. (400i)
Voor audiofielen vast zeer bekend. Muziek is echt een droom uit deze speakers......
Je voelt het echt. Alles op de CD is duidelijk hoorbaar en je kunt de muziek instrumenten en zangers gewoon plaatsen in je gedachten. Prachtg!
Echter klinkt het met koptelefoon lekker intens, heerlijk genieten op de bank..........
Ik mis mijn maat nu, hij speelt gitaar, lijkt mij nu echt zalig.
Zijn vriendin leest dit morgen, maar ik vind het jammer dat ze er niet zijn, kan lekker met haar babbelen en niets is fijner dan samen zijn met je vrienden!
Behoefte tot praten is groot.
02:45 Even een update na het pissen!
Benen zijn veel onrustiger en mijn mond, hoeveel ik ook drink, is net katoen!
Je kan met dit spul je gewoon blijven concentreren, je bent helder
Af en toe zakt het euforische gevoel weg, waarschijnlijk gaat het uitwerken.
03:00 Alles bijna weer normaal. Ga kijken of ik kan slapen. Morgen de laatste update!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Volgende dag;
Ik heb goed kunnen slapen, dit is met XTC wel anders zeg maar.
Gevoel van eten werd onderdrukt tijdens gebruik, maar het smaakt echt niet lekker!
Ik had een dropje, maar je proefde het zout en de structuur heel erg.
Zorg dus dat je van te voren genoeg hebt gegeten.
ongeveer 3 liter water weg.
Ben zeker niet gaar, en heb geen pijn in mijn kaken.
Echter heb ik wel op mijn wang gebeten hehehehe!
De comedown is niet vervelend en je merkt dat het over is, want ik was vlug weer helder.
Het is een fijne trip die methylone, geen halucinerende effecten, maar wel een euforisch gevoel.
Zoals hierinder opgemerkt lijkt 150 mg te gelijk in nemen beter voor het effect.
2 x 50 mg capsules voor bijslikken apart leggen voor nodig.
volgende report zijn we met meer en post ik weer.
Thx vooor het lezen,
Enf.