Eerste keer 1p lsd

AntiBenzo1312

Badass junkie
Hey hallo,
Na een vorige teleurstellende trip op mijn oude blotters die al een jaar lagen, heb ik toch besloten om even 1p-lsd te bestellen omdat uit te proberen.
Ben alleen thuis een week op 10augustus heb 2 blotters besteld met 150mcg. Ik ben van plan om 1 hele te doen of 1 hele en een halve van de blotters die ik nog heb. Ik ga dit samen doen met een vriend van mij.
Want kan je verwachten van 150mcg? Kan je verwachten dat je zieke closed eyed visuals krijgt en weg kan zakken in je visuals. We zijn ook van plan om lekker buiten te zitten en in mijn zwembad tr chillen.
ben wel benieuwd wat ik van een 150mcg dosis kan verwachten heb nog nooit 1p- LSD gehad

Trippi

Belezen gebruiker
Leuk plan! Ik denk dat het effect voor iedereen anders is. Ik heb op 100mcg al veel visuals en closed eyed visuals waar ik zeker goed ik kan wegzakken/verdwalen. Maar ik ben ook nog wel te activeren en in staat om frikandellen te bakken. Ik ben ook best gevoelig voor visuals, ik hallucineer bijvoorbeeld ook op mdma vrij snel.

Mijn vriend had de laatste keer 200 mcg en ging daar ook heel goed op, maar hij is veel meer gewend mbt tripmiddelen en heeft ook wat meer nodig om er goed in te raken (voor zijn gevoel dan). Hij was "verder weg" dan de keer daarvoor. Betekende ook wel minder communicatie. Ik zou niet meer dan 150 moeten nemen want dan kan ik alleen nog liggen en niks meer begrijpen denk ik.

Ik heb een trip report geschreven over een 1p-lsd trip, misschien heb je daar nog iets aan. In elk geval veel plezier gewenst!

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Hey hallo,
Na een vorige teleurstellende trip op mijn oude blotters die al een jaar lagen, heb ik toch besloten om even 1p-lsd te bestellen omdat uit te proberen.
Ben alleen thuis een week op 10augustus heb 2 blotters besteld met 150mcg. Ik ben van plan om 1 hele te doen of 1 hele en een halve van de blotters die ik nog heb. Ik ga dit samen doen met een vriend van mij.
Want kan je verwachten van 150mcg? Kan je verwachten dat je zieke closed eyed visuals krijgt en weg kan zakken in je visuals. We zijn ook van plan om lekker buiten te zitten en in mijn zwembad tr chillen.
ben wel benieuwd wat ik van een 150mcg dosis kan verwachten heb nog nooit 1p- LSD gehad

Is natuurlijk moeilijk te zeggen, want is voor iedereen anders wanneer je hard tript of wanneer het teveel kan worden.

Ik vind persoonlijk 150mcg wat te weinig. Krijg er opzich wel leuk visuals van, maar het is wat te soft nog. Ben wel wat ongevoelig voor tripmiddelen heb ik gemerkt.
Was die vorige trip je eerste keer LSD? Dan zou ik gewoon 150 mcg doen en dan weet je daarna of je meer nodig hebt of niet.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Is natuurlijk moeilijk te zeggen, want is voor iedereen anders wanneer je hard tript of wanneer het teveel kan worden.

Ik vind persoonlijk 150mcg wat te weinig. Krijg er opzich wel leuk visuals van, maar het is wat te soft nog. Ben wel wat ongevoelig voor tripmiddelen heb ik gemerkt.
Was die vorige trip je eerste keer LSD? Dan zou ik gewoon 150 mcg doen en dan weet je daarna of je meer nodig hebt of niet.
Nee vorige keer was niet de eerste keer lsd. Dat was me 3e x 1e x had ik echt zieke visuals en neon patronen die keren erna had ik echt weinig tot geen visuals. Denk ook door het lange wachten dat de tabs minder potent waren geworden. Die 1p LSD neem ik in op 10augustus dan zijn ze nog aardig potent

AntiBenzo1312

Badass junkie
Want heb alleen ervaring met lsd niet 1p lsd. Ik wil graag weer die zieke closed eyed visuals mee maken waar lsd om bekend staat

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Nee vorige keer was niet de eerste keer lsd. Dat was me 3e x 1e x had ik echt zieke visuals en neon patronen die keren erna had ik echt weinig tot geen visuals. Denk ook door het lange wachten dat de tabs minder potent waren geworden. Die 1p LSD neem ik in op 10augustus dan zijn ze nog aardig potent

Enig idee hoeveel je genomen had de eerste keer?
Ja, toevallig heb ik laatst weer eens LSD gedaan, waren wel 1p-LSD pellets, maar deze had ik gekocht in juli 2020 en ze deden het nog helemaal prima.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Enig idee hoeveel je genomen had de eerste keer?
Ja, toevallig heb ik laatst weer eens LSD gedaan, waren wel 1p-LSD pellets, maar deze had ik gekocht in juli 2020 en ze deden het nog helemaal prima.
Eerste keer lsd had ik maar een halve zegel. Maar was veel sterker dan elke zegel die ik ooit had gehad. Ben benieuwd hoe die 150mcg zijn. Ik ga miss 1.5 nemen met halfje van me blotters die ik nog overhad. Wil nu gwn zeker zijn dat het een intense trip word

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
1P-LSD en ‘echte’ LSD zijn i.m.o. praktisch niet van elkaar te onderscheiden.

Hoe het precies valt is natuurlijk niet te zeggen, maar als je al enige ervaring hebt is 150 ug prima. Ik zou nog even niet boven de 200 ug gaan. Je hebt het over visuals, maar in een full-blown LSD-trip is het visuele aspect niet perse meer het meest relevant.

Succes en veel plezier! LSD. 😍

AntiBenzo1312

Badass junkie
1P-LSD en ‘echte’ LSD zijn i.m.o. praktisch niet van elkaar te onderscheiden.

Hoe het precies valt is natuurlijk niet te zeggen, maar als je al enige ervaring hebt is 150 ug prima. Ik zou nog even niet boven de 200 ug gaan. Je hebt het over visuals, maar in een full-blown LSD-trip is het visuele aspect niet perse meer het meest relevant.

Succes en veel plezier! LSD. 😍
Nee klopt maar heb nu al wel wat trips gehad. Maar er zit wel verschil in, heb vaak gehad dat als ik me ogen dicht deed dat ik niks zag zou dat nu wel weer willen want dat vind ik zo vet dat je gewoon hele mooie closed eye visuals hebt

Bovenaan