Eerste keer 2C-B

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Somervell, 19 jul 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Somervell

Somervell Newbie

Hai,

Ik ga aan het einde van deze vakantie naar een vakantiehuis van een vriend van mij in Twente. We zijn hier met 7 jongens die ik allemaal door en door ken. Het idee is om samen met een goede vriend van mij kennis te gaan maken met 2C-B. Ik heb de 2C-B handleiding doorgenomen, maar heb nog wel een aantal vraagjes.

Wij zijn allebei 16 jaar oud en zijn samen begonnen met blowen en drinken. We doen dit nu zo'n 3 jaar en vinden het wel interessant om eens kennis te maken met een ander middel dan wiet, hasj of alcohol. We hebben allebei geen ambitie om de wereld te verlaten met een enorm intense trip, maar we zijn wel benieuwd naar het middel. Wij zijn dus tot de conclusie gekomen dat we allebei een half pilletje (of capsuletje, weet ik eigenlijk niet) naar binnen werken. Op deze manier hebben we geen overweldigende ervaring, maar hebben we wel een idee van wat het nou eigenlijk is.

Vraag 1): Als de 2C-B in capsule-vorm is, wat is dan de makkelijkste manier om het te doseren? Wij dachten aan het oplossen in (kokend) water en zo allebei de helft opdrinken. In pil-vorm is het gewoon door de helft breken en met water naar binnen gieten?

Vraag 2): Is de setting van een vakantiehuis in the middle of nowhere goed? Er zijn weilanden in de buurt en in principe hebben we alle vrijheid in het vakantiehuis.

Vraag 3): Al de anderen (5 jongens die ik ook al lang ken) gaan gewoon drinken/blowen, dat lijkt me ook geen probleem? Zolang ze nog capabel genoeg zijn om te helpen indien nodig moet het allemaal wel goedkomen?

Vraag 4): Heb je last van een enorme kater na het gebruiken van 2C-B? We zitten daar 4 dagen en het is niet de bedoeling dat we de volgende dagen gesloopt zijn.

Alvast bedankt!

2. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Allereerst wil ik beginnen met dat ik 16 nogal jong vind om echt met drugs te gaan experimenteren. Maargoed, ik ga het idee waarschijnlijk toch niet uit jullie hoofd krijgen, dus dan kan ik maar beter wat tips geven erover.

Laat je pillen of capsules testen bij een van de testcentra in Nederland. Je bent dan 1 pilletje kwijt, maar weet dan een week later wel of het ├╝berhaupt 2C-B is en hoeveel er in zit. 1 pilletje zegt verder zo weinig. Als ze heel slap zijn voel je amper iets van een halve namelijk.

Een pil kun je inderdaad prima doormidden breken. Een capsule kun je inderdaad prima in water oplossen en allebei de helft drinken. Water hoef je hiervoor niet te verhitten, dat verhoogt alleen maar het risico dat je de 2C-B kapot maakt.

Klinkt verder als een prima setting. Je eventueel kunnen afzonderen van de rest zou mogelijk fijn kunnen zijn.

Van 2C-B krijg je amper een kater, slechts een lichte vermoeidheid en hoofdpijn de dag erna.

3. Trinity

Trinity Belezen gebruiker

:sweatsmile::handok:

Verder; ik heb intussen behoorlijk wat ervaring met 2cb. Blijft een zeer geweldig middel. Aanvullend aan wat Bee zegt, vraag ik me af wat je doel is. 2cb heeft nogal een effect dat afhangt van de dosering. Je hebt de (overigens uitstekende!) handleiding gelezen; mooi! dus je weet wel wel wat ik bedoel. Maar toch; als je gewoon een lekker mellow gevoel wilt (beetje MDMA achtig), dan moet je een dosering nemen die rond de 12mg ligt. Naar mijn ervaring zijn de meeste aangeboden pillen ook rond die sterkte, maar (zoals Bee zegt), laat het testen! Zeker bij 2cb aangezien een paar mg meer/minder al een groot verschil maakt! Mijn eerste keer 2cb was verkocht als 22mg en bij testen bleek het maar 12-14mg te zijn. Ik had dus inderdaad echt 2 pillen nodig om een tripervaring te krijgen!
    Als dat laatste is wat je wilt (vlgs mij hebben jullie daar geen ervaring mee), dan is een dosering van rond de 20-24mg 2cb uitstekend om daar eens ervaring mee op te doen. 2cb is een vrij goed beheersbaar en controleerbaar middel met hele mooie visuals (vind ik zelf) en fijne gevoelens. Maar vergis je niet; op hogere doseringen kun je echt stevig trippen en neemt het risico op een nare bodyload toe. Ik heb daar zelf nog nooit last van gehad, maar dat is dus heel verschillend per persoon. Meestal bij lagere doseringen (onder de 30mg) heb je hier echter geen last van.

De hoofdpijn is wel een dingetje. Heb ik eigenlijk altijd, maar is licht en met 2 paracetamolletjes snel weer weg.

Succes!

4. Somervell

Somervell Newbie

Bedankt voor jullie antwoorden, ik zou er echt wat aan hebben gehad! Onze dealer is jammer genoeg een paar dagen geleden opgepakt, dus het hele plan gaat niet door. Volgende keer in een iets minder ideale setting, vrees ik. Was eigenlijk van plan om een tripreport te schrijven, maar dat zit er nu ook niet meer in. Altijd jammer!

Laden...

Deel Deze Pagina