eerste keer 2cb + mdma

meloen1

Newbie
Hallo iedereen, ik heb een vraagje over 2cb. Ik heb sinds kort wat 2cb poeder. Ik wilde het in eerste instantie deze week voor het eerst doen, maar ik krijg mijn weegschaal (op 0,001g) pas eind volgende week. Volgende week zaterdag ga ik naar een lang festival, en ik wil hier max. 1 tot 1.5 xtc (triforce) nemen, omdat 2 pillen op een avond wat ik een paar keer heb gedaan echt kut aanvoelt als het uitwerkt en veel neurotoxischer is. Hiervan zal ik zon 6 uur kunnen spacen, maar ik wil dus iets langer omdat het festival lang duurt. Daarom dacht ik eraan een kleine hoeveelheid 2cb te nemen. Ik weet dat MDMA 2cb erg versterkt (dus dat de dosis lager moet zijn), en bovendien heb ik t spul nog nooit eerder gedaan on its own. Ik heb ervaring met wiet (en ook behoorlijk veel), ketamine (bijna k-hole, heel vet), xtc, pep, 4-fa , maar geen echte psychs.
Ik vroeg me dus af, zou een klein beetje 2cb (zeg 8mg ofzo, nemen wanneer laatste halfje inslaat) de ervaring versterken en het wat psychedelisch maken zonder dat het te heftig wordt op een festival? Ook al heb ik geen echte psychs gedaan, ik vind die heftigheid wel vet (heel hard gaan op x, zieke CEVS op K, mindfucks op heel veel Amnesia Haze), dus ik denk niet overrompeld te worden. Of zie ik dat verkeerd?
Hoeveel zou ik moeten nemen voor een versterking van het x gevoel en redelijk vette, maar niet overweldigende visuals (zodat ik niet spacend aan de kant moet gaan zitten of niks meer zie)?

Of is het onverstandig om te doen, als jullie mijn situatie bekijken?

Bovenaan