Eerste keer 2Cb

Status
Niet open voor verdere reacties.

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Zaterdag is het dan zover:
Ik ga voor het eerst 2Cb doen!
De SE week is dan voorbij en we hoeven ons nergens meer zorgen om te maken!
Heb al wat ervaring met Xtc en truffels.
Nu vroeg ik me dus af hoeveel jullie mij adviser te nemen?
Ik heb pillen van 10-12mg. we willen best hard gaan trippen maar natuur niet te hard.
we dachten er zelf aan om er 2 te nemen maar ik dacht dat dat misschien wat aan de hoge kant is.
Wat denken jullie?
Ik zelf weeg 65 kilo en de ongeveer 70-75.
De voorbereidingen: Wiet, Lachgas, Shisha, eten, drinken, muziek, xbox en super relaxt huis!

alvast bedankt!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je een pilletje van 12mg hebt raad ik je aan om daarmee te beginnen, de dosis verschilt een beetje per persoon en de ervaring. Ik heb zelf een paar keer 12mg gehad en ben een redelijk ervaren tripper, vervolgens een keer 26mg gehad en dat vond ik persoonlijk toch ff te veel.

Je kan later altijd nog eens meer nemen...

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Wat SmartieAndMe zegt. Hou er ook rekening mee dat het lang duurt voordat 2c-b z'n piek heeft bereikt, ongeveer 2 uur. Ik raad aan om minstens 1,5 tot 2 uur te wachten totdat je bijneemt. Persoonlijk vind ik 30 mg een fijne dosis, maar dan kom ik wel in een aardige chaos terecht.

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Oke bedankt voor de antwoorden!
Denken jullie dat 1 1/2 teveel is?
Heb namelijk veel gelezen dat je pas vanaf 15 gaat trippen en visuals gaat zien. Daar zijn we echt naar opzoek haha. Ook dacht is eraan eerst 1 te nemen en een kwartiertje later de tweede helft ivm heftig inkicken. Helpt dit?

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
r0mmelp0t zei:
Oke bedankt voor de antwoorden!
Denken jullie dat 1 1/2 teveel is?
Heb namelijk veel gelezen dat je pas vanaf 15 gaat trippen en visuals gaat zien. Daar zijn we echt naar opzoek haha. Ook dacht is eraan eerst 1 te nemen en een kwartiertje later de tweede helft ivm heftig inkicken. Helpt dit?
Persoonlijk vind ik 1,5 prima kunnen, dat is ook echt te heftig. Een 2c-b trip is op zich prima te sturen als je onder 30 mg blijft. Maar een kwartier tussen 2 innames laten heeft weinig zin, omdat het lang duurt voordat je de piek bereikt slaan ze toch min of meer tegelijk in. Dan kunnen jullie beter of tegelijk 1,5 innemen of er meer dan een uur tussen laten. 18 mg is een prima dosis, dus je kunt op zich wel 1,5 pil in één keer innemen. Het belangrijkste bij 2c-b is dat je geduldig bent, dus echt 2 uur wachten voordat je meer dan 20 mg in totaal inneemt. Ik was de eerste keer wat minder geduldig en heb dat geweten ook. :mrgreen:

Wat is het beste om de trip het langste door te laten gaan?
Ik vraag me ook af of je 1,5 kan doen en na een uur nog een halfje...
of 1 en na een uur nog 1, om het uur een hafje etc.

Bedankt!

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Persoonlijk vind ik 1,5 prima kunnen, dat is ook echt te heftig. Een 2c-b trip is op zich prima te sturen als je onder 30 mg blijft. Maar een kwartier tussen 2 innames laten heeft weinig zin, omdat het lang duurt voordat je de piek bereikt slaan ze toch min of meer tegelijk in. Dan kunnen jullie beter of tegelijk 1,5 innemen of er meer dan een uur tussen laten. 18 mg is een prima dosis, dus je kunt op zich wel 1,5 pil in één keer innemen. Het belangrijkste bij 2c-b is dat je geduldig bent, dus echt 2 uur wachten voordat je meer dan 20 mg in totaal inneemt. Ik was de eerste keer wat minder geduldig en heb dat geweten ook. :mrgreen:
Oke bedankt! Ik denk dat we gewoon 1.5 nemen en dan lekker wachten en genieten!
Ik heb genoeg tijd na de SE week dus ik zal binnenkort een reportje maken over hoe het was!

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Dankjewel voor jullie adviezen!
Heb echt onwijs veel zin in de trip.
We gaan 1,5 nemen en dan lekker wachten en genieten!
Ik heb vanaf vrijdag veel tijd dus zal binnenkort een reportje schrijven!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan