• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer 2cb

Pewpew92

Newbie
Dit is mijn allereerste report dus weet niet wat ik er van ga bakken.

Over mij: Man, 22 jaar, 192cm, 75 kilo
Aantal personen: 2
Werkzame stof: 2cb
Pilsoort: 1 wit en 1 groen nijntje (1tje zou tussen 16/20 mg zitten)
Aantal: pillen: 2
Setting: Klokgebouw Eindhoven (We are Electric)
Soort muziek: Techno, Drum 'n Bass, House
Duur: 02:30 t/m 06:30
Ervaring: 1x truffels
Laatst gegeten: 18:30

Maat = O

Verdere info:

Ik ga vaak met O uit en naar feesten. Hier gebruikten we altijd gewoon alcohol. Ik kwam op het idee om misschien is wat anders te pakken. Ik vroeg dit aan O en hij vond dit niet erg. Hij zelf bleef gewoon bij de alcohol en zou misschien de volgende keer mee doen.

Via via een dealer weten te vinden. Deze zei dat XTC beter zou zijn zeker omdat het op een feest is. Want van 2cb zou je meer trippen/halucineren. Naar wat twijfelen ben ik toch voor de 2cb gegaan omdat dit minder aanslaat op je gezicht (niet met je kaken kouwen/knarsen etc).

01:00
Eenmaal aangekomen om het feest even rondje gelopen en water gehaald. Daarna naar de wc gelopen met een zenuwachtig gevoel. Eenmaal in het toilethokje heb ik het witte nijntje naar binnen gedronken. Ik durfde ze niet tegelijk in te nemen want de een is er gevoeliger voor als de ander. Nu was het afwachten. Ik en O zijn daarna een rondje door het gebouw gelopen en gekeken hoe we de avond gaan inplannen.

01:40
Na wat dansen en zitten voelde ik nog steeds niets. Ik had rond 18:00 gegeten dus dat is al even geleden. Ik dacht bij mezelf als ik over 15 min nog niks voel ga ik het andere nijntje innemen. Om 01:55 voelde ik nog niks en heb dus het groene nijntje ingenomen.

02:25
A-Trak was aan het draaien en die draaide verdomd goed! Ik voelde me lekker en was heerlijk aan het bouncen. ik voelde me net alsof ik genoeg alcohol ophad. Alleen was nog niet aan het trippen of hallucineren.

02:50
We besloten een pizza te gaan halen. Toen ik en O eenmaal op een bankje onze pizza aan het oppeuzelen waren keek ik wat in het rond. Ik zag werkelijk iedereen aan de drugs zitten. Dit vond ik zo raar. Vorig jaar was ik ook op dit feest met alleen dus alcohol op. Toen leek het alsof er misschien 20% aan de drugs zat. Ik besefte dat ik aan het trippen was. Ik was al 5 minuten lang op het zelfde stuk pizza aan het kauwen. Toen ik wat water drinkte naar die hap voelde het alsof er kikkervisjes in mijn mond aan het zwemmen waren. Dit voelde echt super fijn. Afijn. Tijd voor muziek.

03:15
Noisia was aan het draaien. Dit ging echt snoeihard. Ik was aan het genieten van O zijn dansskills want deze man gaan echt super hard en dat met alleen alcohol. Onvoorstelbaar! Na een halfuurtje zijn we door gegaan naar de volgende zaal.

03:55
We liepen naar de ECSTATIC zaal. Hier was Joost van Bellen aan het draaien. Vrij rustige muziek. We liepen naar boven voor een beter zicht. Ik had een plan om even te gaan zitten/liggen. Toen begon die echt een super mooi liedje te draaien. Euphoria heet het liedje volgens mij (en nee niet die van Loreen). Achter op zijn grote display zag je een zon met een warme gloed (net als bij de Lion King). Ik sloot mijn ogen en kreeg het super warm alsof die zon pal op mij stond gericht. Ook zag ik mensen voorbij lopen terwijl ik mijn ogen dicht had. Nu klapte het nijntje er goed in dacht ik bij mezelf. :grin:

04:00
Om 4 uur begon Dr. Lektroluv met een visual set. Ik had nog nooit iets van zijn muziek gehoord. Toen hij opkwam met zijn nummer gebeurde er iets. Ik zag stellingen waar de lichtlampen en dergelijke inhangen golvend op me af komen. Toen dit gebeurde begon ik super hard te lachen van blijdschap. Ik vond het geweldig dat ik nu echt aan het hallucineren was. Daarna begon hij met het nummer Technology van Destructo. Iemand is zo tof geweest een filmpje te maken.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=x5siwBmNAXM[/youtube]

Vanaf 0:30 werd ik helemaal in de visuals gezogen. Bij 1:00 brak het feest los. Ik kon niet begrijpen dat 1 dj zo'n geluid kon produceren. De visuals gingen perfect mee op het geluid wat ik ook echt prachtig vond. Weer sloot ik mijn ogen en zag steeds die cirkel aan de binnenkant van mijn oogleden.

04:30
Ondertussen ben ik goed onder invloed van het nijntje en kom ik aan de piek. O gaat drinken halen voor mij en ik kijk hoe het de barvrouw (die volgens mij ook wat op had) het drinken inschenkt. Tot mijn verbazing zie ik iets wat heel raar is. Toen ze het blikje redbull opende leek het alsof ze er iets ingooide. O kwam terug en moest hem dit gelijk vertellen. O zei dat ik gewoon aan het hallucineren was. Ik zei nee het is echt waar jongen. Na afloop van het feest kwam ik er achter dat ze alleen het clipje van de bovenkant eraf deed maar dat leek alsof er iets bij werd gegooid haha.

04:50
O en ik waren heerlijk aan het genieten van de visual set van Dr. Lektroluv. Steeds was ik met mijn linkerarm aan het draaien en golvende bewegingen aan het maken. De linkerhelft van mijn lichaam voelde net zo sterk als die van mijn rechter. Ik voelde me sterk en trots. het laatste half uur van deze set is nu aangebroken en we dansen er op los.

05:30
Lektroluv is afgelopen en gaan terug waar Noisia net aan het draaien was. Doctor P staat hier te draaien. We gaan een beetje achterin staan waar veel ruimte is. Toen begon hij een track te draaien van Zomboy. Dit ging echt super hard. Ik keek naar de stage en zag op het display allemaal Digimons (numemon voor de kenners) voorbij komen. Ik moest dit tegen O zeggen hij lach helemaal dubbel waarbij ik ook super hard begon te lachen. Ik keek achter me en zag op de muur rare visuals voorbij springen.

06:00
We gaan terug naar de zaal waar Dr. Lektroluv draaide. Hier draaide De Sluwe Vos nu. Hij draaide wat leuke plaatjes alleen niet echt het ding van O en mij. We besloten om half 7 weg te gaan. Ik voelde me weer vrij nuchter maar dacht dat hij wel weer in zou kicken maar dit was niet zo. Rond 06:40 wilde ik naar buiten lopen maar werd tegengehouden door de bewaakster. Die zei dat ik mijn drinken niet mee naar buiten mocht nemen wat ik wel jammer vond. Ik besefte dat ik de hele avond met 1 bekertje heb gedaan en ook de hele avond in mijn hand heb gehad. Je kon in de toiletten gewoon gratis bijvullen dus dat was super chill. Ik drink het laatste beetje op wat in het bekertje zit en neem met wat moeite afscheid.

De keren dat ik naar het toilet ben geweest was ook echt een beleving. Ik wilde wel steeds in een wc cabine. Ik voelde me dan lekker in me eigen wereldje. Elke keer keek ik naar de mooie rode muur waar ik rare blokjes om zag bewegen.

Dit was mijn trip zo ongeveer. Er is veel meer gebeurt alleen dat is niet super helder meer. :)

Bobsacamano

Badass junkie
Geweldig beschreven en ben nog nieuwsgieriger geworden naar hallucinerende middelen. 2C-B Lijkt me een geweldig eerste middel om dat mee te doen.

Bovenaan