1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Eerste keer 3mmc, oftewel 'light xtc'

Discussie in 'Trip reports' gestart door Snoeperd, 6 aug 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Snoeperd

Snoeperd Newbie

Afgelopen festivalletje een keer wat anders geprobeerd dan normaal, mijn gebruikelijke partydrug is toch echt wel xtc maarja een verstandig persoon heeft 2 tot 3 maanden tussen gebruik zitten en dat gaat nou eenmaal niet met het fantastische festivalseizoen van dit moment.. Dus die 3mmc leek mij wel wat. Het staat bekend als een light versie van xtc, en opzich ben ik het er wel mee eens!!

We waren er best vroeg maar hebben uiteindelijk de eerste sleutelpunt (ja nadeel: je snuift het) genomen rond 13:15. Duurde erg lang voordat we wat voelden, ik was zelf de eerste die tintelingen en euforie ervaarde. Rond 14:00 toch maar bijgenomen (Ik raad aan de eerste x gwn twee flinke sleutelpunten te nemen) en daarna ging het vrij snel. Dansen was leuk, ik durfde meer, mensen waren mooi en lief en ik heb dat ook zeker tegen velen gezegd. Ik heb verder iet meer bijgehouden wanneer ik bijnam, dit was wel redelijk vaak.

Nadelen waren er dus ook echt wel. Zo moest ik minimaal om het uur bijnemen (lees: naar de wc, een halfuur in de rij staan en dan snel een snuifje dat zeer deed), en voelde de gehele trip als een 'bijna hoogtepunt van xtc' wat ik wel jammer vond. Ik ging lekker maar niet hard. Ook een nadeel was dat toen we de after besloten bij te wonen, mijn trip uitwerkte en bijnemen geen zin meer had.. dus ik kakte helemaal in.

Kortom: leuk om te proberen (heb nog de helft over voor een volgend feestje) en zeker een goed alternatief als je niet om de zoveel weken aan de pillen wil. Maar xtc blijf ik geweldig vinden!!

2. Sannetje

Sannetje Experimenterende gebruiker

Iemand in mijn vrienden groep doet ook aan 3mmc, ziet er altijd wel relaxt uit. Maar ik dacht dat 3mmc je serotonine ook uitput ? Net als xtc ? Of heb ik dat fout..

Die meid uit me vrienden groep heeft wel zieke bijwerking dat ledematen verkleuren.. dat lijkt me dood eng als mij dat overkomt..

Miss ga k er even research naar doen, ben wel benieuwd na al die positieve verhalen

De Dunne vindt dit leuk.
  3. De Dunne

De Dunne Badass junkie Donateur De Leukste Thuis!

Ik dacht het ook. Wel in mindere mate als mdma/xtc. Helaas dus geen goede drugs om in je xtc pauze te nemen.

Sannetje vindt dit leuk.
  4. KetaKech

KetaKech Newbie

Hoe vaak gebruikt zij het dan :openmouth:?

5. Sannetje

Gewoon normaal. Niet vaak. Maar is gewoon een bijwerking die je kan krijgen van dat spul.. heel apart

6. De Dunne

De Dunne Badass junkie Donateur De Leukste Thuis!

Wat is normaal niet vaak?

7. Sannetje

Ze had het 1 keer geprobeerd en anderhalve maand later nog een keer. Maar volgens "het internet" kan dat bij eerste keer ook gewoon gebeuren, ligt niet aan hoeveel heid of hoe vaak je gebruikt. Is gewoon een bijwerking die kan voorkomen.

Volgensmij, maar correcte me if I'm wrong haha

8. KetaKech

KetaKech Newbie

Hmmm wel apart. Heb het zelf wel eens gedaan maar viel me niet op daarna. Klinkt wel erg eng om te hebben :openmouth:!

9. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Cathinones, zoals 3-MMC, zijn nogal berucht als het om vaatvernauwing gaat. Maar hoe meer je neemt hoe erger het wordt. Ook snuiven maakt de vervelende bijwerkingen erger ten opzichte van het slikken.

Vaatvernauwing is trouwens wel iets om serieus te nemen, kan erg gevaarlijk zijn. Op het moment dat je blauw of paars begint aan te lopen moet je in ieder geval niet meer gaan bijnemen.

KetaKech, Sannetje en De Dunne vinden dit leuk.
  10. KetaKech

KetaKech Newbie

Bedankt voor je berichtje! Zal ik mijn 3mmc iig niet gaan snuiven.

Sannetje vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - keer 3mmc oftewel
  1. Cloudbreaker
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    2.634
  2. Casaan
    Reacties:
    30
    Weergaven: