• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer 4FMP!

rawraver

Newbie
Hallo allemaal, :wave:

Ik wil me graag even voorstellen, ik ben rawraver! zoals mijn naam al zegt hou ik vooral van de 'rauwere' stijlen! Ik heb een jaartje ervaring met drugs, 5 keer xtc gedaan, en 1 keer 4fmp.
Over deze drug (4fmp) zou ik graag een tripreportje met jullie willen delen, ik ben nieuw hier dus ik ga me best doen een inspirerend reportje te schrijven over mijn eerste keer 4fmp!

Gezelschap: Twee goede vriendinnen, hier D en Q.
Wat: twee capsules 4fmp, 2x 100 mg.

Eindelijk was het zover, hier hadden wij zo lang naar uitgekeken, vanaf het moment dat we het kaartje bemachtigd hadden wisten wij het, dit ging een heel dik feestje worden!.
Rond een uur of 22:00 vertrokken wij, (D,Q en ik) naar Amsterdam met de bus. De sfeer zat er al goed in, herkenbare gezonde spanning. Eenmaal aangekomen op locatie, langs de beveiliging geweest, jassen opgehaald, oordopjes gehaald (ja, gevoelige oortjes!).

23:00
Even in de sfeer van het feest komen, zooitje lolly's gehaald, rustig wat dansjes gedaan en mensen ontmoet. Heerlijk sfeertje!

23:30
Q en ik hebben de capsule (100 mg) ingenomen met water. D neemt voor de eerste keer XTC, ze vergeet de pil te breken en neemt in een keer een hele, Q en ik schrikken ons dood! Gelukkig bleek ze een lichte pil te hebben, pfew! Ready for take-off!

00:00
Half uurtje is verstreken, nog geen effecten, beetje rondjes lopen en stampen. Oh wat is de muziek heerlijk, wat een lekker sfeertje en een mooie stage! Ook maar even een waaier gehaald en een lolly in mijn mond gestopt.

00:10
D is de eerste effecten van de xtc aan het voelen! Ze voelt zich geweldig, haal een ijsje voor haar en wat cola, ze gaat lekker!, ik ben zo bezig met haar dat ik na een tijdje merk dat ik super druk ben, ik weet niet wat ik wil, ik wil gewoon alles! Rondjes lopen, stampen, drinken, knuffelen! ik wil alles! Heeerlijk veel energie! de 4fmp kickt heel geleidelijk in!

0:30
Ik ben een bekende van een eerder feest tegengekomen, wat een blijdschap! wat een vreudge, samen wat foto's met hem genomen, je ziet niets aan me! enkel iets grotere pupillen, maar in vergelijking met xtc zie je gewoon helemaal niets, wat een topspul! Het enige waar ik aan denk is; nooit meer xtc, nooit meer xtc, wat is dit een topspul! Zóveel energie, een lichte roes. Q voelt nog niets en wordt helemaal gek van mij haha! Voor mensen die moeite hebben bij ze 'zware' mdma inslag, probeer 4fmp, heerlijk geleidelijke inslag, zeker niet zo heftig als bij XTC!

0:45
Yes! Q. begint 'm ook te voelen, we zijn samen héel druk.

1:00
Wow, lopen is lekker! Maar stampen ook, ik kan niet kiezen. Overal tintelingen over mijn lichaam. De tintelingen stromen van mijn voorhoofd naar mijn tenen. Wat een geweldig gevoel! Inmiddels in de mainzaal gaan staan, heerlijk gaan stampen en alles vergeten! :) :hearteyes:

2:00
Naar de wc gegaan, de tweede capsule opengemaakt (met de bedoeling om 50mg 4fmp bij te nemen), schiet ik uit en valt de hele inhoud (100mg) in mijn kleine laagje cola, op dit moment dacht ik echt; yolo! en dronk het maar op. Q. heeft ondertussen ook 100 mg bijgepakt.

2:30
Als ik loop ebben de tintelingen langzaam weg, sta ik stil dan beginnen ze weer te stromen door mijn hele lichaam. Q en D gaan ook lekker! De beat van de bass voel ik in tintelingen op mijn lichaam, heerlijk! Toch maar even een kauwgompje van iemand geregeld, kaken staan pittig strak!

2:45
Nu begin ik wel echt te merken dat ik op mijn top zit! De tweede 100mg versterkt de eerste dosis behoorlijk, tintelingen worden heftiger! :hearteyes: Wow! is het nog maar 3 uur?! Dat meen je niet.. de tijd gaat zo langzaam, dit gevoel mag nooit weggaan, niet teveel up, niet teveel waus.. Tintelingen all over the place!, heerlijk even rondjes lopen en mensen kijken. jeetje wat staan er veel mensen strak van de pillen, aan mij zie je niks! lekker puh :tearsofjoy: Voor mij geen xtc meer!

3:30
Na veel rondjes gelopen te hebben is het tijd om echt te stampen! Even naar de wc geweest, en wauw ik kon gewoon plassen! :openmouth: , wat een verschil in vergelijking met mdma! Ik kijk toch maar even in de spiegel, enigzins verrast met wat ik in de spiegel zie, enkel grotere pupillen, (geen uitpuilende ogen als met xtc!) wat een pluspuntje, ik zie er niet uit alsof ik ben overreden door een bus en uit ben op wraak! :smilingimp:

4:00
Love-feeling begint af te nemen, en maakt plaats voor ongelooflijk veel energie, dit vind ik totaal niet erg, niet meer met mensen praten en knuffelen, maar gewoon heerlijk volgas beuken! De lichten zijn lekker, de bass is lekker! Geen behoefte aan mijn lolly's, even andere mensen er blij mee maken! Nog steeds tintelingen, wel in mindere maten, maar zeker nog aanwezig!

4;30 - 7:00
In deze uurtjes ben ik heeerlijk losgegaan, geen comedown, de roes werd langzaam minder maar de energie was zeker tot na het feest nog aanwezig D. voelde zich ondertussen het laatste uurtje inkakken, Q en ik stampten vrolijk verder! Ook heb ik de hele avond geen last gehad van kramp!

7:00
De laatste kicks klinken door de zaal, besef dat ik nu alweer heimwee heb.. Tot volgend jaar. :(

En zo kwam mijn mooie en geweldige avond tot een einde, :wave:

en begon de terugreis, eerst metro en daarna bus, pas toen ik buiten kwam knalde mijn pupillen uit mijn kassen, wat een schotels! Dit vond ik wel vrij raar. Dezelfde dag moest ik werken rond een uur of 5 samen met Q, had nog gigantische doppen.. op de terugweg ook lichte last gehad van een drukkend gevoel op de borst en hartkloppingen, ook was slapen er absoluut niet bij! Het niet slapen is het enige nadeel wat ik me kan bedenken van 4fmp.. ook werkt het vrij lang door!

Volgende dag viel mee, geen minuut geslapen maar toch enigszins fit! Ook de reden dat ik 4fmp gebruikt hebt (weinig tot geen kater) klopte helemaal! Totaal geen downgevoel/kater, voelde me de dagen erna topfit. Dit wil ik elke dag wel!

Deze drug is gewoonweg IDEAAL voor mensen die iets milders willen dan XTC, geen kater/down gevoel willen hebben en er nog goed willen uitzien tijdens een rave! :rock:

I've found my new drug. :hearteyes: :hearteyes:

Helenas

Bewuste gebruiker
Heerlijk report :grin: Voor mij ook geen xtc meer, alleen nog 4fmp. Het is zo veel fijner en je ziet er inderdaad nog best normaal uit. Dan valt het je pas op hoe lelijk mensen worden als ze xtc hebben gebruikt :P

Skirre

Bewuste gebruiker
Helenas zei:
Het is zo veel fijner en je ziet er inderdaad nog best normaal uit. Dan valt het je pas op hoe lelijk mensen worden als ze xtc hebben gebruikt :P

Daarom moet iedereen gewoon op de xtc gaan :P Dan valt het niemand op ^^

rawraver

Newbie
Helenas zei:
Heerlijk report :grin: Voor mij ook geen xtc meer, alleen nog 4fmp. Het is zo veel fijner en je ziet er inderdaad nog best normaal uit. Dan valt het je pas op hoe lelijk mensen worden als ze xtc hebben gebruikt :P

Inderdaad haha! :tearsofjoy:

spector

Newbie
Klinkt als een goed feestje met een geweldig effect en niet het negatieve van XTC. Ook maar eens proberen...

Tintelingen zeg je, waar voel je die?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Skirre zei:
Helenas zei:
Het is zo veel fijner en je ziet er inderdaad nog best normaal uit. Dan valt het je pas op hoe lelijk mensen worden als ze xtc hebben gebruikt :P

Als ik xtc op heb is lelijk eruit zien toch altijd wel het laatste waar ik me druk over maak. Daarbij vind ik het ook wel grappig dat het zo lekker herkenbaar is dan voor iedereen.

Valiane

Newbie
Ik heb 2 weken geleden ook voor het eerst 4fmp gebruikt. Ik heb ook nog nooit een ander soort drugs gebruikt, dus het was helemaal nieuw voor mij! We hadden capsules van 200mg. Iedereen begon het na 30 a 45 minuten te voelen, behalve ik. Iedereen reageert anders op drugs dus ik verwachtte dat het bij mij gewoon later zou komen. Na een uur begon ik heel lichte tintelingen op mijn hoofd en mijn rug te voelen, maar deze waren na een kwartiertje al verdwenen. Verder heb ik niets meer gevoeld van deze drugs, terwijl de rest van mijn vrienden er heerlijk op gingen.
Enig idee hoe dit mogelijk is? Zou het kunnen zijn dat de volgende keer dat ik het neem het wel aanslaat, of ben ik er gewoon niet gevoelig voor?

Haardroger

Belezen gebruiker
Valiane zei:
Ik heb 2 weken geleden ook voor het eerst 4fmp gebruikt. Ik heb ook nog nooit een ander soort drugs gebruikt, dus het was helemaal nieuw voor mij! We hadden capsules van 200mg. Iedereen begon het na 30 a 45 minuten te voelen, behalve ik. Iedereen reageert anders op drugs dus ik verwachtte dat het bij mij gewoon later zou komen. Na een uur begon ik heel lichte tintelingen op mijn hoofd en mijn rug te voelen, maar deze waren na een kwartiertje al verdwenen. Verder heb ik niets meer gevoeld van deze drugs, terwijl de rest van mijn vrienden er heerlijk op gingen.
Enig idee hoe dit mogelijk is? Zou het kunnen zijn dat de volgende keer dat ik het neem het wel aanslaat, of ben ik er gewoon niet gevoelig voor?

Ik kan je er niet direct antwoord op geven...
Kan het zijn dat je jezelf al helemaal hebt volgegooid met alcohol? Misschien was je capsule gewoon veel minder sterk. Icm alcohol kan ik me voorstellen dat je er minder van merkt...
Wat natuurlijk ook kan is dat je vrienden een kutgeintje hebben uitgehaald. Ik weet nog van mijzelf dat ik een avond lang alleen 0.0 bier heb gedronken op de biertjes na die ik zelf heb gehaald...
Het lijkt me toch vrij sterk dat je 200mg niet voelt en zeker niet tijdens je eerste keer.

Valiane

Newbie
Ja zat ik eerst ook aan te denken maar dat kan onmogelijk zijn. Ik heb verder ook geen alcohol gedronken. Ik ben na een hele tijd later overgegaan op xtc en dat voelde ik wel, ook al had ik hier ook nog wel totaal controle over mezelf. Maar wat voelde dat heerlijk! Haha

Skirre

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
Skirre zei:
Helenas zei:

Als ik xtc op heb is lelijk eruit zien toch altijd wel het laatste waar ik me druk over maak. Daarbij vind ik het ook wel grappig dat het zo lekker herkenbaar is dan voor iedereen.

Zeker waar!
Barman vroeg me een keer of ik lekker ging, kwartiertje later ging ik even naar de wc om m'n gezicht te wassen en zag ineens in de spiegel waarom hij het vroeg.

Bovenaan