Eerste keer 4fmp

Hoi,
Een kennis van me raadde 4fmp aan. Nu heb ik zelf geen ervaring met drugs maar hij vertelde me dat als je het bij een normale dosering houdt opgedeeld in 2 halfjes houd dan voel je je gewoon een stuk beter en heb je geen last van een kater achteraf. Een instapdrug als het ware.
Nu heb ik de gewoonte om nogal zenuwachtig te worden bij dit soort dingen en ik denk bijvoorbeeld nu al dat ik daar plat lig met een hersenbloeding. Is het dan wel handig om te nemen?

HappyMind

Badass junkie
Bij twijfel zou ik geen drugs nemen als ik jou was. De angst die je hebt rondom het nemen van drugs zou versterkt kunnen worden als je het toch neemt.

Waarom zou je van een kennis advies aannemen om drugs te gaan gebruiken? Een normale dosering verdeeld in twee halfjes klinkt nogal subjectief. Dat hij zich er beter door voelt wil niet zeggen dat dit voor jou hetzelfde is.

Ik lees dat je geen ervaring hebt en zo te zien ook niet echt interesse, zou lekker nuchter blijven! Of anders goed bij jezelf nagaan wat je zelf zou willen of naar welk effect je op zoek bent. En van tevoren je drugs laten testen zorgt ervoor dat je echt weet wat je neemt.

Toch ben ik wel geïnteresseerd vanwege dat je minder erbij hoeft te drinken (beter voor portemonnee en krachttraining), een minder grote kater hebt en het euforische gevoel wat ik wel wil ervaren. Ik kan wel meer informeren naar de dosis hoeveel gram het is.

Bovenaan