Eerste keer blowen

DV96

Newbie
Hallo,

Ik ben van plan met een vriend binnenkort voor de eerste keer wat wiet te gaan roken. Vriend heeft al eerder wiet gerookt dus is ervaren.
Nu vraag ik me af, hoeveel moet ik ongeveer nemen en hoe voelt eerste keer roken?
Is het niet heel vies voor de eerste keer?
Verder vroeg ik me ook nog af, of de geur in je kleren trekt, aangezien ik van sommigen hoor dat dat wel gebeurt, en mijn vriend zegt dat wiet absoluut niet in je kleren trekt.

Bedankt! :grin:

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hoeveel moet je nemen? Dat is persoonsgebonden, ik zou gewoon een hijsje nemen en wachten of je iets merkt. Mocht je niks voelen, neem je er nog één en zo kun je verder kijken hoe het voelt. Zeker niet te snel achter elkaar een hijs nemen, gewoon afwachten. Het zal de eerste keer niet echt lekker smaken en waarschijnlijk ook wel sterk, ligt er ook aan of je gewoon rookt of niet.

En als je gewoon een jointje rookt trekt dat echt niet in je kleren. Dat gebeurt alleen als je in een wat kleinere ruimte de hele avond zit te blowen, en dan nog valt dat wel mee.

Veel plezier!

DV96

Newbie
Oke, heel erg bedankt! Ik ga sowieso vragen om het buiten op te roken, ben toch bang dat het op een of andere manier te ruiken is :P
Is er kans dat ik meteen verslaafd word? Dit is gewoon een experimentje aangezien ik gewoon eens wil weten hoe het voelt en misschien ook wel voor een kick. :)

Pizza Haze

Belezen gebruiker
Ik zou eerst een keer een normale sigaret roken. Zodat je went aan het roken.. heet in je keel, over je longen etc. Dan heb je dat gedoe niet meer met je joint. Als je samen rookt, zou ik meeroken tot de helft.. en dan gewoon achterover leunen en praten.. en genieten. Je hoeft nergens bang voor te zijn.. dus verspil daar geen gedachten aan.

Als je buiten rookt ruik je het niet.. je handen wassen, wat drinken en kauwgom en je bent clean.

Verslaafd wordt je niet in 1x. helemaal niet bij wiet. Dat wordt eerder een gewoonte na verloop van tijd. dus dont worry.

JeWistHet

Newbie
Ik zou zoals eerder vermeld als eerste keer gewoon rustig een hijsje nemen, valt deze lekker. Geniet er dan van, voel je na verloop van tijd niets, neem er dan nog eentje.

Verslaafd worden is erg moeilijk, het kan sneller een gewoonte worden. Maar echt verslaafd raken aan wiet, daar heb je toch wel een paar maanden van regelmatig-dagelijks gebruik voor nodig :) Wees vooral niet te zenuwachtig en geniet, het is voor de meeste een hele lekkere, slome en rustige ervaring :)

Have fun! :stoned:

Bovenaan