Eerste keer Coffeshop

Yann

Newbie
Hallo,

Ik ga deze keer voor de eerste keer naar de coffeeshop maar weet er niet veel van af dus vraag het maar. Miss domme vragen!!

Hoeveel gram wiet moet ik halen als ik minimaal 5 jointjes wil draaien?? En hoe duur is dat..? En moet ik bijv ook een merk wiet noemen of gewoon zeggen, mag ik zoveel gram wiet?
Kan Ik daar ook vloeitjes en tipjes halen en hoe duur zijn die?

bedankt alvast!

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
alles wat je nodig hebt, is by de shop te koop. Vraag gewoon welk wietje de lekkerste is. en koop voor een tientje.

vloeitjes liggen vaak klaar op de bar, en tipjes ook. Dus als je er een colaatje besteld, kan je ze gewoon daar draaien.

of koop voorgedraaide, meestal kosten die tussen de 2 en 4 euro.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Vraag gewoon een 10tje goeie wiet. Over het algemeen krijg je dan waar voor je geld en ook een hoeveelheid waar je zo'n 6 joints uit haalt(1,5gr). Bij veel shops als je meer dan 15 of 20 euro uitgeeft krijg je een vloe of tip boekje gratis, tip is 50 cent en vloei is een euro. Maar op de toonbank staan vaak vloei en tip die je wel mag mee pakken, 6 vloeitjes en tipjes doen ze niet moeilijk over.

cropp

Badass junkie
je kunt zowiezo wel vragen of je wat vloeitjes en tipjes mag aan de bar bij de shop, vloeiboekjes en tipboekjes kun je in sigarettenwinkels, tankstations en coffeeshops. ik draai van 2 gram 5 jointjes, dus dat zal rond de 12 euro kosten, als je niet al te sterke wiet pakt

Amaranth

Bewuste gebruiker
cropp zei:
je kunt zowiezo wel vragen of je wat vloeitjes en tipjes mag aan de bar bij de shop, vloeiboekjes en tipboekjes kun je in sigarettenwinkels, tankstations en coffeeshops. ik draai van 2 gram 5 jointjes, dus dat zal rond de 12 euro kosten, als je niet al te sterke wiet pakt
Dat zijn wel lekker sterke jointjes dan :grin: (godver wat geef ik kutreacties als ik stoned ben, edit na nalezen xD)

cropp

Badass junkie
Amaranth zei:
cropp zei:
Dat zijn wel lekker sterke jointjes dan :grin: (godver wat geef ik kutreacties als ik stoned ben, edit na nalezen xD)

als je een joint draait moet je het goed doen niet?

Amaranth

Bewuste gebruiker
cropp zei:
Amaranth zei:
cropp zei:

als je een joint draait moet je het goed doen niet?
True, true :P Moet je het geld ook hebben, daar zit bij mij vaak het probleem.

Bovenaan