eerste keer coke brokje

Frisko

Badass junkie
Flowerpower zei:
en hoe kan ik dan van t brokje coke , basecoke maken??
da heb ik u net gezegd!!
de precieze wijze zoek je zelf maar op!!
maar beters blijf je er vanaf van die base!!!
maakt meer kapot dan je lief is!!! :wink:

acidboy

Badass junkie
Frisko zei:
pipoxyz zei:
westside zei:
je moet altijd een beet je cocaine op je tong doen of op je tanden en dan krijg je het gevoel dat je bij de tandarts bent geweest. het verdoofd helemaal dan heb je de echte shit kristal.
BS...
ik weet zo ff niet meer waar het naast suikers nog meer mee versneden wordt, maar wel weet ik dat het vaak verdovende medicatie is..
Juist om mensen die denken zoals jou voor het lapje te houden door de verdoving die je op je tandvlees voelt.

verdovend gevoel in je smoel is GEEN indicatie voor goede coke.
..das alleen zo in miami vice :)
verdoven is wel een goed teken mits het de goeie verdoving is toch...
een regelmatig cokegebruiker merkt het verschil tussen lidocaine verdoving of de echte cokeverdoving...
lidocaine bv verdoofd bijna dadelijk en bij coke duurt het 5,6,7 min voor je verdoofd bent!!!
en het gevoel is ook anders,valt moeilijk uit te leggen!!!
cokegebruikers weten wel wat ik bedoel :wave:

Inderdaad, bij coke duurt het meestal wel even voordat je de boel verdoofd is, da's relaxt altijd :)
En zoals je al zegt, lidocaine verdoofd vrijwel direct.. en voelt gewoon anders.

pieter-b

Wijs gebruiker
..maar is het niet een beetje naief om te denken dat dat het enige is waarmee het versneden wordt?
maargoed...ik begrijp dat het dus voornamelijk lidocaine is..?
wel handig om er de symptomen van te weten idd..ik wist het iig niet :)

Frisko

Badass junkie
acidboy zei:
Frisko zei:
pipoxyz zei:
westside zei:
je moet altijd een beet je cocaine op je tong doen of op je tanden en dan krijg je het gevoel dat je bij de tandarts bent geweest. het verdoofd helemaal dan heb je de echte shit kristal.
BS...
ik weet zo ff niet meer waar het naast suikers nog meer mee versneden wordt, maar wel weet ik dat het vaak verdovende medicatie is..
Juist om mensen die denken zoals jou voor het lapje te houden door de verdoving die je op je tandvlees voelt.

verdovend gevoel in je smoel is GEEN indicatie voor goede coke.
..das alleen zo in miami vice :)
verdoven is wel een goed teken mits het de goeie verdoving is toch...
een regelmatig cokegebruiker merkt het verschil tussen lidocaine verdoving of de echte cokeverdoving...
lidocaine bv verdoofd bijna dadelijk en bij coke duurt het 5,6,7 min voor je verdoofd bent!!!
en het gevoel is ook anders,valt moeilijk uit te leggen!!!
cokegebruikers weten wel wat ik bedoel :wave:

Inderdaad, bij coke duurt het meestal wel even voordat je de boel verdoofd is, da's relaxt altijd :)
En zoals je al zegt, lidocaine verdoofd vrijwel direct.. en voelt gewoon anders.
amen,toch eindelijk iemand die der iets vanaf weet :wave: :wink:

acidboy

Badass junkie
pipoxyz zei:
..maar is het niet een beetje naief om te denken dat dat het enige is waarmee het versneden wordt?

Oh maar daar ga ik niet van uit, maar ik heb wel eens coke gehad die met Lidocaine was versneden, dat heeft mn dealer me verteld. En daarbij merkte ik dat het direct verdoofde, verder wordt het vaak met manitol versneden, maargoed, dat verdooft natuurlijk niet want da's gewoon een suiker.

Voornamelijkste punt is dat het even duurt voordat coke de boel verdooft en dat het anders voelt. En dat verdoving dus niet garant staat voor kwaliteit coke ofzo.

En @ Frisko: Ik weet niet hoe blij ik daar mee ben :wink: Nouja ik heb gelukkig geen verslaving of wat dan ook, maar ik moet wel ontzettend oppassen.

Frisko

Badass junkie
acidboy zei:
pipoxyz zei:

Oh maar daar ga ik niet van uit, maar ik heb wel eens coke gehad die met Lidocaine was versneden, dat heeft mn dealer me verteld. En daarbij merkte ik dat het direct verdoofde, verder wordt het vaak met manitol versneden, maargoed, dat verdooft natuurlijk niet want da's gewoon een suiker.

Voornamelijkste punt is dat het even duurt voordat coke de boel verdooft en dat het anders voelt. En dat verdoving dus niet garant staat voor kwaliteit coke ofzo.

En @ Frisko: Ik weet niet hoe blij ik daar mee ben :wink: Nouja ik heb gelukkig geen verslaving of wat dan ook, maar ik moet wel ontzettend oppassen.
mjah snap maar al te goed wa je bedoeld!
hiet gaat het met ups en downs... :smoke:
maarja eigen schuld dikke bult zeggen ze hé :) :smilingimp:

westside

Experimenterende gebruiker
yo let wel op rook het nooit daar bedoel ik mee kook het niet met amonium dat is echt verslavend
mensen die verslavend zijn verkopen echt alles wat ze hebben omdat te gebruiken
Houd het bij snuiven EN het liefst 1 keer in een maand

Lexi Lane

Newbie
Inderdaad!
Coke geeft een vals gevoel van 'controle'..

Flowerpower, wees verstandig en hou het op één keer, gewoon om te experimenteren en voor de fun.
Roken zou ik echt wel achterwege laten, zéker als je nog niet eens gesnoven hebt..

chester83

Newbie
Ja €25 per gram is erg goedkoop. Ik betaal er €35 per gram voor en t is goed spul.
Anyway, dat brok van 1,5 gram zou ik niet meteen opmaken. Als het je eerste keer is kun je daar nog wel meer avondjes lol van hebben. Ik doe het nu een paar jaar gemiddeld 1 keer per 2 maand (vrij rustig aan dus), en ik heb aan een gram nog steeds genoeg voor twee avondjes stappen. Maar inderdaad oppassen met coke. Ik vond het ook veel te lekker na de eerste keer dus gelijk ff paar maandjes gewacht. Verder is het een leuke oppepper, maar behoorlijk (geestelijk) verslavend. Dus altijd ff een tijdje er tussen houden voor je het weer doet.
Maar veel plezier in ieder geval

esmee

Belezen gebruiker
Marla Singer zei:
lysergine25 zei:
Speed doet gewoon zijn werk met coke kom je nergens aan toe omdat je altijd maar meer wilt.

Stonie

Juist! Ik kan me uren vermaken op een enkele lijn pep, terwijl ik met coke op stiekem na een kwartiertje alweer aan mijn volgende lijn denk, dat stel ik dan nog wel heel even uit, maar ondertussen zit het toch al in mijn kop en blijf ik er mee bezig. Ik word daar dan weer heel onrustig van en uiteindelijk ook opgefucked, omdat ik die lijnen toch altijd weer te snel achter elkaar neem... :angry:

Eckster C

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
lysergine25 zei:
Laat het testen !!

Er is zwaar vervuilde coke op de markt waar mensen aan overlijden.

:wave:
da is toch alleen in holland dan want aan de sossa hier is niks aan te merken!!! en daar heb ik geen testcentra voor nodig!!
aleen een fles amoniak,lepel,aansteker en een stuk wc papier...
boleta's dezer dagen jeweet... :wave: :wave:

me love smoking coke 2

Armani7

Bewuste gebruiker
Eckster C zei:
Frisko zei:
lysergine25 zei:
Laat het testen !!

da is toch alleen in holland dan want aan de sossa hier is niks aan te merken!!! en daar heb ik geen testcentra voor nodig!!

me love smoking coke 2

frisko is mij aan het late watertande :tongueout: maar dus begin maar nooit me basen :tongueout: once you pop you cant stop :grin:

Armani7

Bewuste gebruiker
Eckster C zei:
Frisko zei:
lysergine25 zei:
Laat het testen !!

me love smoking coke 2

frisko is mij aan het late watertande :tongueout: maar dus begin maar nooit me basen :tongueout: once you pop you cant stop :grin:

Miriam

Bewuste gebruiker
Armani7 zei:
Eckster C zei:
Frisko zei:
lysergine25 zei:
Laat het testen !!

me love smoking coke 2

Nee daarom kan je t beter maar helemaal niet doen

Soma

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
lysergine25 zei:
Laat het testen !!

't Is niet omdat jij goede coke hebt dat iedereen in België ook goede coke heeft..
Een kennis van een vriendin van mij is trouwens met oudjaar overleden aan 2 lijntjes (!) coke. Een overdosis zal het dus niet geweest zijn denk ik. Die kerel was nog maar 21 ofzo, echt schandalig.

Bovenaan