da heb ik u net gezegd!!Flowerpower zei:en hoe kan ik dan van t brokje coke , basecoke maken??
Frisko zei:verdoven is wel een goed teken mits het de goeie verdoving is toch...pipoxyz zei:BS...westside zei:je moet altijd een beet je cocaine op je tong doen of op je tanden en dan krijg je het gevoel dat je bij de tandarts bent geweest. het verdoofd helemaal dan heb je de echte shit kristal.
ik weet zo ff niet meer waar het naast suikers nog meer mee versneden wordt, maar wel weet ik dat het vaak verdovende medicatie is..
Juist om mensen die denken zoals jou voor het lapje te houden door de verdoving die je op je tandvlees voelt.
verdovend gevoel in je smoel is GEEN indicatie voor goede coke.
..das alleen zo in miami vice![]()
een regelmatig cokegebruiker merkt het verschil tussen lidocaine verdoving of de echte cokeverdoving...
lidocaine bv verdoofd bijna dadelijk en bij coke duurt het 5,6,7 min voor je verdoofd bent!!!
en het gevoel is ook anders,valt moeilijk uit te leggen!!!
cokegebruikers weten wel wat ik bedoel![]()
amen,toch eindelijk iemand die der iets vanaf weetacidboy zei:Frisko zei:verdoven is wel een goed teken mits het de goeie verdoving is toch...pipoxyz zei:BS...westside zei:je moet altijd een beet je cocaine op je tong doen of op je tanden en dan krijg je het gevoel dat je bij de tandarts bent geweest. het verdoofd helemaal dan heb je de echte shit kristal.
ik weet zo ff niet meer waar het naast suikers nog meer mee versneden wordt, maar wel weet ik dat het vaak verdovende medicatie is..
Juist om mensen die denken zoals jou voor het lapje te houden door de verdoving die je op je tandvlees voelt.
verdovend gevoel in je smoel is GEEN indicatie voor goede coke.
..das alleen zo in miami vice![]()
een regelmatig cokegebruiker merkt het verschil tussen lidocaine verdoving of de echte cokeverdoving...
lidocaine bv verdoofd bijna dadelijk en bij coke duurt het 5,6,7 min voor je verdoofd bent!!!
en het gevoel is ook anders,valt moeilijk uit te leggen!!!
cokegebruikers weten wel wat ik bedoel![]()
Inderdaad, bij coke duurt het meestal wel even voordat je de boel verdoofd is, da's relaxt altijd![]()
En zoals je al zegt, lidocaine verdoofd vrijwel direct.. en voelt gewoon anders.
pipoxyz zei:..maar is het niet een beetje naief om te denken dat dat het enige is waarmee het versneden wordt?
maargoed...ik begrijp dat het dus voornamelijk lidocaine is..?
wel handig om er de symptomen van te weten idd..ik wist het iig niet![]()
mjah snap maar al te goed wa je bedoeld!acidboy zei:pipoxyz zei:..maar is het niet een beetje naief om te denken dat dat het enige is waarmee het versneden wordt?
maargoed...ik begrijp dat het dus voornamelijk lidocaine is..?
wel handig om er de symptomen van te weten idd..ik wist het iig niet![]()
Oh maar daar ga ik niet van uit, maar ik heb wel eens coke gehad die met Lidocaine was versneden, dat heeft mn dealer me verteld. En daarbij merkte ik dat het direct verdoofde, verder wordt het vaak met manitol versneden, maargoed, dat verdooft natuurlijk niet want da's gewoon een suiker.
Voornamelijkste punt is dat het even duurt voordat coke de boel verdooft en dat het anders voelt. En dat verdoving dus niet garant staat voor kwaliteit coke ofzo.
En @ Frisko: Ik weet niet hoe blij ik daar mee benNouja ik heb gelukkig geen verslaving of wat dan ook, maar ik moet wel ontzettend oppassen.
Marla Singer zei:lysergine25 zei:Speed doet gewoon zijn werk met coke kom je nergens aan toe omdat je altijd maar meer wilt.
Stonie
Juist! Ik kan me uren vermaken op een enkele lijn pep, terwijl ik met coke op stiekem na een kwartiertje alweer aan mijn volgende lijn denk, dat stel ik dan nog wel heel even uit, maar ondertussen zit het toch al in mijn kop en blijf ik er mee bezig. Ik word daar dan weer heel onrustig van en uiteindelijk ook opgefucked, omdat ik die lijnen toch altijd weer te snel achter elkaar neem...![]()
Frisko zei:da is toch alleen in holland dan want aan de sossa hier is niks aan te merken!!! en daar heb ik geen testcentra voor nodig!!lysergine25 zei:Laat het testen !!
Er is zwaar vervuilde coke op de markt waar mensen aan overlijden.
![]()
aleen een fles amoniak,lepel,aansteker en een stuk wc papier...
boleta's dezer dagen jeweet...![]()
![]()
Eckster C zei:Frisko zei:da is toch alleen in holland dan want aan de sossa hier is niks aan te merken!!! en daar heb ik geen testcentra voor nodig!!lysergine25 zei:Laat het testen !!
![]()
![]()
me love smoking coke 2
Eckster C zei:Frisko zei:da is toch alleen in holland dan want aan de sossa hier is niks aan te merken!!! en daar heb ik geen testcentra voor nodig!!lysergine25 zei:Laat het testen !!
![]()
![]()
me love smoking coke 2
Armani7 zei:Eckster C zei:Frisko zei:da is toch alleen in holland dan want aan de sossa hier is niks aan te merken!!! en daar heb ik geen testcentra voor nodig!!lysergine25 zei:Laat het testen !!
![]()
![]()
me love smoking coke 2
frisko is mij aan het late watertandemaar dus begin maar nooit me basen
once you pop you cant stop
![]()
Frisko zei:da is toch alleen in holland dan want aan de sossa hier is niks aan te merken!!! en daar heb ik geen testcentra voor nodig!!lysergine25 zei:Laat het testen !!
![]()
![]()