Eerste keer coke

mijaser

Belezen gebruiker
Hellow

Vorig weekend hebk voor het eerst cocaine gebruikt. Heb 0,6gr gekregen (moest een gram zijn, had 50euro betaald)
Ik heb deze ongeveer evenredig verdeeld over 2avonden.
Persoonlijk was ik wel een beetje teleurgesteld. Het is wel een leuk gevoel, beetje 'chill' vind k maar toch helder. Maar had er meer van verwacht. Zeker gezien de prijs..
Misschien volgende keer wat meer proberen of goedkopere zoeken?
Kan je van coke bommekes maken? ja toch he? Bij gebruik van speed deed ik dit regelmatig, lk vind snuiven heel leuk maar niet als je teveel moet snuiven in korte tijd.
Heb van deze 0,5gr 6lijntjes gemaakt, iedere avond 3 en was wel aangenaam maar nog niet hard genoeg.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb je getest hoe sterk de coke was? Als je echt goede coke hebt moet het wel wat meer doen dan 'beetje chill'. Zou me niets verbazen dat je gewoon rommel hebt gekregen, aangezien je ook flink genaaid bent met de hoeveelheid en de prijs. 50 euro is een normale prijs voor echt goede coke, 1g.

50 euro voor 0,6g is belachelijk veel!

cityboy

Newbie
bommetje is mogelijk maar vind ik zelf verspilling deze voel je veel minder dan een lijntje.

en waarom bommetjes het snuiven en klaarleggen van de lijntjes vind ik juist top op de coke...

grts

mijaser

Belezen gebruiker
cityboy zei:
bommetje is mogelijk maar vind ik zelf verspilling deze voel je veel minder dan een lijntje.

en waarom bommetjes het snuiven en klaarleggen van de lijntjes vind ik juist top op de coke...

grts
Ik oook maar niet als je dat om de 15min moet doen :d

mijaser

Belezen gebruiker
SmartieAndMe zei:
Heb je getest hoe sterk de coke was? Als je echt goede coke hebt moet het wel wat meer doen dan 'beetje chill'. Zou me niets verbazen dat je gewoon rommel hebt gekregen, aangezien je ook flink genaaid bent met de hoeveelheid en de prijs. 50 euro is een normale prijs voor echt goede coke, 1g.

50 euro voor 0,6g is belachelijk veel!
Ja volgende keer zou het ook iets meer zijn zei hij. Maar kan goed zijn dat het dan idd niet zo een goeie was want heb hem niet getest, wat ik ook zeer fel had was dat mijn neusholte zeer fris was en mijn mond en tanden serieus verdoofd.
Maar als het dan niet zo een goeie is maar ik zou toch 'het' effect van de coke is 1keer willen verkrijgen kan ik bijvoorbeeld wel gewoon ongv 0,4gr in een bommetje doen endan zou hij toch goed moeten aankomen niet?

MisterD

Experimenterende gebruiker
50 euro voor 0,6g is belachelijk veel![/quote]
Ja volgende keer zou het ook iets meer zijn zei hij. Maar kan goed zijn dat het dan idd niet zo een goeie was want heb hem niet getest, wat ik ook zeer fel had was dat mijn neusholte zeer fris was en mijn mond en tanden serieus verdoofd.
Maar als het dan niet zo een goeie is maar ik zou toch 'het' effect van de coke is 1keer willen verkrijgen kan ik bijvoorbeeld wel gewoon ongv 0,4gr in een bommetje doen endan zou hij toch goed moeten aankomen niet?[/quote]

ik zou als ik jou was het echt niet in een bommetje doen dan kan je beter daar 2 dikke lijnen van leggen voor ieder neusgat 1 en het is normaal dat je mond en tanden verdoofd raakt coke werkt het beste als je het snuift of inspuit maar dat raad ik je af want dat is ZIEK, gewoon snuiven zou ik doen als je het vaker doet gaat het je waarschijnlijk ook beter bevallen want je lichaam moet er zowiso nog aan wennen en nooit meer 0,6 aannemen in een seal dat is gewoon oplichterij

Johnny Snow

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Voor echt goede Coke, en dan hebben we het over Coke die meer dan 90% zuiver is of zelfs totaal onversneden, betaal je altijd bijna modknip , hoor, en dat koop je niet bij jan met de pet dealer van op straat of uit zijn auto, de meeste mensen zullen nooit zulke Coke in handen krijgen maar enkel versneden zooi wat een verschil maakt alsof het twee verschillende drugs zijn. Echte Coke blaast je omver, je weet niet wat je overkomt, je had nooit kunnen denken ooit zo euforisch te zijn! Je kan het je niet inbeelden, neem het aan van mij!

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan