eerste keer coke

COB

Newbie
HI wat gebeurd er als je voor het eerst coke gebruikt en nog nooit iets van harddrugs hebt gebruikt??

greets :stoned:

Mr.X

Newbie
COB zei:
HI wat gebeurd er als je voor het eerst coke gebruikt en nog nooit iets van harddrugs hebt gebruikt??

greets :stoned:
Kan geen kwaad,je gaat wel verschieten van de verbazingwekkende uitwerking,zeker als je al een beetje tipsy bent.
Ik gebruik het zelf nu nog maar af en toe,maar als je het gebruikt niet te laat op de avond,als je bijna gaat slapen. Want dan lig je wakker in je bed en lig je aan allerhande dingen te denken etc...

yellowmoon

Bewuste gebruiker
eerst flink alcohol zuipen ga zo ver dat je amper naar huiskunt lopen en dan moet je een lijntje nemen

Psilo

Bewuste gebruiker
De eerste keer was niet veel bijzonders....beetje actiever....beetje stoerder gevoel....

De derde keer was een volledige strakke lijn.........
....Een gevoel waarvan ik toen al kon aanvoelen dat ik nooit meer zou krijgen.....
De grootste euforie...dansend op het bed, van 10 meter hoog in de maas springen om 2:00 's nachts....

De koning....

Nu is het voor mij een sociale drug...lekker ouwehoeren, muziek luisteren etc. Voor mij geen ego-tripo zoals vaak gezegd wordt op dit forum. Gewoon een gezellige actieve en sociale avond.

MissDior

Bewuste gebruiker
De eerste keer coke heb ik toch wel goed gevoeld, maar er word vaak gezegd dat je coke moet "leren" snuiven.
Je moet het gevoel een beetje leren kennen..
Ik vond het wel superlekker eigenlijk!
Maar goed verwacht er niet teveel van.
Voor sommigen is het een heel verslavende drugs, dus denk na waar je aan begint :wink:

:wave:

DjTrips

Bewuste gebruiker
als je nog nooit hard-drugs hebt gedaan, dan volg je best de "ladder" van eerst XTC, dan speed, dan alle chemische brol tsn speed en coke, dan coke, dan hero, dusja :grin: zodat je lichaam al wat brol gewent is voor je het satansdrugs in je opneemt AKA COKE & HERO

sterkt zou ik zeggen, want als je 1st hard drug coke is , ga je het nodig hebbe...

MetaalKonijn

Badass junkie
Hij kan best coke gebruiken natuurlijk, maar dan moet ie voor z'n eerste keer wel een garantie hebben dat 't zogezegd 'goed spul' is, want dat is bij coke vaak niet 't geval.

Imke

Badass junkie
DjTrips zei:
als je nog nooit hard-drugs hebt gedaan, dan volg je best de "ladder" van eerst XTC, dan speed, dan alle chemische brol tsn speed en coke, dan coke, dan hero, dusja :grin: zodat je lichaam al wat brol gewent is voor je het satansdrugs in je opneemt AKA COKE & HERO

sterkt zou ik zeggen, want als je 1st hard drug coke is , ga je het nodig hebbe...

Wat voor een onzin is dit nu? De 'ladder' van harddrugs? Dus je moet eerst heel je lichaam gaan verneuken voor je aan coke begint? Ik denk het niet. En zeker na je een tijdje speed hebt gedaan, kan coke best wel nog eens gaan tegenvallen.

Bovenaan