Eerste keer Coke

DSVM

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Ik ben 17 jaar en wil eens uitproberen wat Coke is. Wat ik ervan lees is dat het een perfecte drugs is,alleen het negatieve is dat je er zeer snel aan verslaafd raak.

Door dat laatste twijfel ik wel een beetje,maar dan denk ik weer van 'ik leef maar 1x'.
Joints doe ik af en toe,en soms een hele tijd niet,dus daar ben ik niet aan verslaafd.

Nouja,kan 25 Eur voor een halve gram krijgen. en wil die dan eerst laten testen(Of zit dat wel goed tegenwoordig? Dus niet dat ik TL-lamp in mun neus heb,waardoor ik tussen 6 planken kom te liggen :confused: )

En de eerste keer,kan ik dan het beste met nog een persoon? of maakt dat niks uit?

Gegroet,
DS

Big Mo

Ik zou het lekker niet proberen, hou het lekker bij je jointje, en probeer eens wat MDMA kristaletjes , combineerd lekker met een jointje dus dat is joffel, maar doe jezelf nu een plezier en begin niet aan de coke.

SneeuwWitje

Wijs gebruiker
Big Mo zei:
Ik zou het lekker niet proberen, hou het lekker bij je jointje, en probeer eens wat MDMA kristaletjes , combineerd lekker met een jointje dus dat is joffel, maar doe jezelf nu een plezier en begin niet aan de coke.

Goed gezegd. Het is je geld niet waard, en voor je het weet kan je niet meer zonder en kom je in de problemen. :)

DreamWeaver

Badass junkie
Ik raad xtc aan, coke is eventjes leuk maar gewoon te duur voor scholieren. Als je dan toch wil experimenteren slik dan wat pillen :)

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik kan het je wel gaan afraden, maar ik weet toch dat je het gaat doen :)

Ik zou je coke zeker even laten testen, dan heb je een zekerder gevoel voor jezelf. Snuif wat coke, ga uit of blijf thuis, doe waar je zin in hebt. Ik persoonlijk vind het altijd leuker met mensen om me heen, maar dat verschilt voor iedereen :wink:

Veel plezier en laat me weten hoe het was.

Oh en trouwens, met de juiste instelling hoeft coke helemaal niet verslavend te zijn.

berbe

Bewuste gebruiker
je kan ook speed probere :P
als je dan verslaafd raakt is geld al niet meer zo een belangrijk onderdeel van je verslaving:tongueout:

nee nee ik raad je het allemaal af
maar kzou zegge zoals andere al zeide
begin gewoon eerst met een pilletje

acidboy

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
Oh en trouwens, met de juiste instelling hoeft coke helemaal niet verslavend te zijn.

Precies... ik heb het ook voor het eerst geprobeerd toen ik 17 was, ook een halfje gehaald. Niet laten testen ofzo, was ik te lui voor en ik kende de dealer bij wie ik het had gehaald wel dus ik vertrouwde het wel.
Beter als je dat wel doet natuurlijk.
Maar zorg gewoon dat je niet overhoudt van dat halfje, zodat je de dag erna nog een paar nakken hebt.. dan kan het snel verslavend gaan werken.
Merkte ik de laatste keer (twee maanden terug ofzo).
Dus wees er wel voorzichtig mee, niet overhouden.. en gewoon met jezelf afspreken dat je pas na een half jaar of langer weer eens wat haalt. Als je het al nog een keertje wilt doen. Want zo bijster spectaculair is het nou ook niet (eerste keer mdma daarentegen...), en je wilt er zeker niet verslaafd aan raken..

zommes

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:

Exact. Mensen raken juist verslaafd omdat iedereen ze aanpraat dat ze verslaafd kunnen raken of verslaafd zijn. Uiteindelijk heb je het allemaal zelf in de hand.

Dat gejammer over de macht die coke over je heeft is allemaal bullshit, het is je eigen zwakke geest die er dan zonodig niet vanaf kan blijven.

Laat het inderdaad testen, de setting moet je helemaal zelf weten. Het leukste effect vond ik toch wel na een grote hoeveelheid drank. Coke an sich is geen hol aan, imo.

Weednator

Bewuste gebruiker
Toch vind ik het een goede ervaring. Kost wel véél geld maar voor eens te experimenteren is het wel zijn geld waard !

DreamWeaver

Badass junkie
Beter haal je 10 pillen voor dat geld, en ga je daar vet hard op (niet in 1 keer natuurlijk :wink: ). Als je toch coke wil doen (want ik weet dat we je toch niet tegenhouden), haal dan een halve gram, snuif 't op, vier je feestje en zorg dat er niets overblijft. Dan heb je het gedaan en kun je het laten rusten. Mocht je dan nog steeds een drang hebben om te experimenteren, probeer dan een andere stimulant, speed of MDMA dus.

tails

Belezen gebruiker
eigelijk is coke heel verslavend

en de enige manier (die bij mij werkt :) ) om eraf te kunnen blijven zijn andere drugs zoals xtc en wat jointjes

maar ik voel tog vaak die enorme drang naar coke maar ik ben wel nog blij dat ik mezelf nog in de hand heb want ik ben al 3 weken clean :wink:

maar daar komt morge wel verandering in :mrgreen:

DSVM

Bedankt voor jullie antwoorden.

Ik ben toch tot conclusie gekomen dat ik coke op dit moment nog maar niet probeer,want ik krijg soms nu al gedachten van,ow,en als ik moet werken dan pak ik een lijntje,etc. Dus ik denk niet dat dat zou goedkomen.
En ik heb een redelijk budget,dus ik zou niet weten of mezelf in hand zou kunnen houden na de 1ste keer. Die waarschijnlijk heel fijn zou zijn,en ik er steeds meer van zou willen nemen.
Maja,ik ga nu wel eens speed proberen...

Wacky

Badass junkie
Ik heb coke ook nog niet gedaan, maar ik heb ook van een hoop mensen gehoord dat ze er geen fuck aan vonden.

De verslavendheid ligt natuurlijk aan jezelf en je hoeft er niet verslaafd aan te worden als je sterk genoeg bent, toch zijn er hoopjes mensen die het wel worden, en de verslavingsfactor van wiet en coke is denk ik absoluut niet te vergelijken.

Ik raad je ook mdma aan.
-goedkoper
-leuker
-minder verslavend

nutsss

Wijs gebruiker
DSVM zei:
Bedankt voor jullie antwoorden.

Ik ben toch tot conclusie gekomen dat ik coke op dit moment nog maar niet probeer,want ik krijg soms nu al gedachten van,ow,en als ik moet werken dan pak ik een lijntje,etc. Dus ik denk niet dat dat zou goedkomen.
En ik heb een redelijk budget,dus ik zou niet weten of mezelf in hand zou kunnen houden na de 1ste keer. Die waarschijnlijk heel fijn zou zijn,en ik er steeds meer van zou willen nemen.
Maja,ik ga nu wel eens speed proberen...

Zie je hoe verslavend het is! Je hebt het nog niet eens genomen en het gezeik begint al! Laat dat een waarschuwing zijn! Je mag er niet meer aan denken.

Veel veiliger is het om aan XTC te denken. Of kristallen. Daar droom je van. Dus denken mag, aankomen niet.

En coke is zwaar opgehemeld door alle films en krantenkoppen. Ik vind er niks aan. En drinken doe ik tegenwoordig nauwelijks meer en geld heb ik al helemaal niet. Komt dat goed uit allemaal.

Jeller

Badass junkie
SneeuwWitje zei:
Big Mo zei:

Goed gezegd. Het is je geld niet waard, en voor je het weet kan je niet meer zonder en kom je in de problemen. :)
goed gezegd van hem idd, maar blijf toch ook maar van de MDMA, das nie goed voor je hoofd

als ik je dan toch iets van harddrugs zou aanraden, dus is het toch wel paddo's of lsd

huhu

Newbie
Beste setting (aldus mijzelf)

Ik vind het altijd erg relax om thuis te zitten met 1 a 3 goede vrienden, lekker tv kijken muziek luisteren beetje roken en biertjes drinken, en vooral ontzettend veel 'diepzinnige' gesprekken voeren, geen nuchtere mensen erbij en gewoon een leuke avond hebben :wink:

Wat heb je liever, een leuke avond of 25 euro in je zak

Jeller

Badass junkie
dan koop ik mij toch wel iets anders van dope en hou de rest van het geld in mijn zak als het echt moet

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
nutsss zei:
En coke is zwaar opgehemeld door alle films en krantenkoppen. Ik vind er niks aan. En drinken doe ik tegenwoordig nauwelijks meer en geld heb ik al helemaal niet. Komt dat goed uit allemaal.

:mrgreen: Zonder geld zou de wereld er een stuk mooier uitzien

Tommetjah

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
SneeuwWitje zei:
Het is je geld niet waard
Voor dat geld kan je zo veel harder uit je plaat gaan >.<

idd, ik zou van dat geld een dikke zak wiet halen :grin:

nooit aan coke beginnen is het beste, je kan in je leven altijd in periodes terecht komen waar je verslaafd word (als je je kut voelt omdat het uit is met je vriendin bv).

Jeller

Badass junkie
yeep
wat kies je?

1 gram coke of

-50pinten
-10gram wiet
-8 trips
-3 porties paddos
-20 pillen
-15 gram speed

kdenk dat ze je allemaal toch wel meer en langer plezier zouden geven dan die gram coke hoor :wink:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
ik ga echt wel voor de coke... :) maar 1gram snuif je er in een avond doorheen, terwijl ik met 20 pillen, zeker 10 avonden zoet ben, en dus wel 10 maanden vooruit kan...

Terivo

Newbie
Volgens mij zijn de meeste antwoorden al gegeven. : )

Ik koop mijn sos van een betrouwbaar iemand, iemand die ik weet te vinden als het mis gaat (of nouja, als het echt misgaat gaat ie natuurlijk gewoon vrijuit haha) en iemand die ik al lang ken.
Hij zou me niet snel bedonderen, plus dat hij zelf ook van die dealer snuift. Dus, ik ga er gewoon vanuit dat het goed zit. Anders zie ik het dan wel weer.

Ik koop het meestal tijdens het stappen, dus ik snuif het eigenlijk gewoon ook als ik uitga, meestal door de weeks nog een paar lijntjes, maar niet zo veel als in het weekend.

Ik betaal geloof ik voor een halve 20 euro, hele 40. Maar ik weet niet of dat een vaste prijs is.

Ik heb eigenlijk niet echt het idee dat er heel veel fout kan gaan.
Maar het is misschien handig dat als je het doet, je het wel verteld aan een vriend en/of vriendin, zodat er iemand is die weet wat je doet, mocht je in paniek raken, of een probleempje hebben.

Have fun! :wave:

El Retro

Wijs gebruiker
Jeller zei:
yeep
wat kies je?

1 gram coke of

-50pinten
-10gram wiet
-8 trips
-3 porties paddos
-20 pillen
-15 gram speed

kdenk dat ze je allemaal toch wel meer en langer plezier zouden geven dan die gram coke hoor :wink:

Doe mij die coke maar :).

Juultjuh

El Retro zei:
Jeller zei:
yeep
wat kies je?

1 gram coke of

-50pinten
-10gram wiet
-8 trips
-3 porties paddos
-20 pillen
-15 gram speed

Doe mij die coke maar :).

2.6 trips
3.3 gram wiet
6.6 pillen

Bovenaan