Eerste keer DMT.

Smokey046

Bewuste gebruiker
Hallo DF'ers,

Volgend weekend is het dan waarschijnlijk zo ver, mijn eerste keer DMT !
Ik heb al ervaring met truffels, maar zwaarder ben ik nog niet gegaan.
Ik heb ook al redelijk wat research gedaan.

Vanwege de korte duur, lijkt het mij fijner om eerst DMT te proberen (ipv LSD),
Omdat je er snel terug uit bent, maar wil dat ook zeggen dat een Bad Trip minder heftig kan zijn?

Ook vraag ik me af of het verantwoord is om DMT buiten te gebruiken (met een sitter),
Omdat de natuur mijn trips in het verleden altijd goed beinvloed heeft.

En nog even iets, ben je nog in staat om contact te maken met je omgeving als je 'erin zit'?

Ik ga natuurlijk klein beginnen, al ben ik niet helemaal zeker wat de juiste dosering is (Advies is welkom)
Zodat ik echt goed kennis kan maken met het gevoel/de beelden/etc.

Ik ben niet bang om te trippen, ik wil mezelf beter leren kennen,
En hopelijk er later een betere visie op na houden. :)

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Een sitter is volgens mij zowiezo altijd nodig als je een nieuwe drug uitprobeert, want je weet nooit hoe je geest & lichaam op de drugs zullen reageren.
Toch is het volgens mij niet echt noodzakelijk bij DMT doordat je tijdens je trip je lichaam niet echt veel kunt gebruiken.
Begin met een middelmatige dosis, zo zul je goed effect voelen en zul je niet echt een bad trip hebben mocht je trip wat hevig uitpakken.

Ik heb DMT nog nooit geprobeerd maar heb er wel erg veel over gelezen, en ik denk dat je DMT eerst maar eens binnen op je kamer moet uitproberen met een zalig muziekje op de achtergrond.
En ja, je kunt nog contact maken met de buitenwereld maar dit zal maar iets zijn als gebrabbel ;D

Veel plezier!
Hoop een trip reportje te lezen? ;d

Greets,
Herbalisme

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Heb nog geen tripreport van je gezien, dus neem aan dat je het nog niet geprobeerd hebt.
Hier nog een paar tips van een "ervaren" dmt gebruiker.

-- Zorg dat je dosis de eerste keer niet te hoog is. Zorg voor een weegschaal die op de mg precies is en gebruik de eerste keer niet meer dan 30 mg.
-- pas op dat je de DMT niet te heet maakt. als een vlam de dmt raakt is het verbrandt en onwijs scherp in je keel.
-- zorg voor een kamer met gedimd licht. licht van om en nabij 3 brandende kaarsen in een kamer is ideaal. (beter geen kaarsen zelf gebruiken ivm brandgevaar, maar die hoeveelheid licht dus. )
de visuals zijn namelijk het beste bij weinig licht. te donkere kamer geeft weer te weinig visuals, te lichte kamer ook te weinig)
-- Met 30 mg houd je over het algemeen volledig controle over je bewustzijn. boven de 50 mg is de kans op breaktrough groot, en dat wil je de eerste keer niet.
-- Zet muziekje op. Goa trance (psy trance) vind ik het fijnst omdat het ritme continu is. De muziek zal je ook beter bij het hier en nu houden tijdens het trippen.
-- rook door totdat je niet verder kunt of totdat de dmt helemaal is verdampt. ik doe meestal 3 hijsen van 30 mg, waarbij de 3e hijs vrij moeilijk is omdat alles dan al heel onrealistisch aanvoelt. Houdt de laatste hijs zo lang als je kunt binnen. Beter 3 hijsen voor 30 mg dan 2 waarbij je alles uithoest. (super goor als je hoest)
-- er zijn 2 werelden met lage dosering dmt. de wereld met je ogen open, en de wereld met je ogen dicht. Die met je ogen open is spectaculair vervormd, maar je herkent de kamer nog wel. houd je ogen open tot dat je zoveel als je kunt van de 30 mg hebt gerookt. Doe dan je ogen dicht en je ziet dingen achter je oogleden die zo verschikkelijk scherp en realistisch zijn dat je het niet kan bevatten. Door de lage dosering kun je ogen open doen als je dat wil en weer de echte wereld zien, ook al is die een beeetje vervormd. waarschijnlijk wil je je ogen niet meer open doen als je het eenmaal ziet :wink:
-- Houd een glaasje water bij de hand. Als je moet hoesten is dat vrij goor en dan wil je dat graag wegspoelen.
-- Zorg voor een tripsitter. Ikzelf blijf zitten, maar heb een keer een vriend gehad die het maar niet kan laten op te staan en rond te wandelen op dmt.
Als je weet hoe je reageerd kan het later zonder tripsitter, al is het heel erg handig als iemand de pijp van je aanneemt.
-- Bekijk eens een plant. Om een of andere reden lijken deze te leven en bewegen, alsof ze ademhalen.... heel stoer.
-- houd een emmertje bij de hand. Het kan zijn dat je heel erg duizelig wordt en misschien moet overgeven.
-- Bij 30 mg kun je over het algemeen nog gewoon praten en heb je besef van tijd. praten is wel moeilijk, en probeer dat dus zo weinig mogelijk te doen, want het trapt je behoorlijk uit je trip.
-- Lichte trip van 30 mg duurt niet lang. 5 minuutjes stevige visuals, vooral met je ogen dicht als je alles binnen krijgt. daarna nog 10 minuutjes dat alles een beetje onwerkelijk aanvoelt.
-- mocht je in paniek raken omdat het te veel wordt, bedenk je dan dat je er niets meer aan kunt doen en dat het vanzelf overgaat. leun achterover, of ga juist op de rand van de bank zitten met je hoofd op je handen (denkershouding) en sluit je ogen. meestal ga ik bad omdat ik weiger los te laten en probeer controle te krijgen over de vervormde kamer. de wereld achter je oogleden is dan veel rustiger, en het "wauuuwww" effect dat je krijgt laat je onrust snel vergeten.
-- wacht 2 uur tussen de trips om tolerantie te voorkomen. Eerste trip op een dag is heftigst, dus doe het de eerste keer in een keer goed.
-- Geniet!!. Het is de meest bijzondere drugs die ik tot nu toe heb gehad, en denk niet dat iets daar nog overheen kan.

Bovenaan