eerste keer ECHT dronken

Op welke leeftijd was je het eerst dronken

• 25>

Stemmen: 0 0,0%
  • 20-25

• 15-20

Stemmen: 5 50,0%
  • 10-15

Stemmen: 5 50,0%
  • <10

• ben nooit dronken

• Totaal aantal stemmers
    10

Play_bunny

Wijs gebruiker
ik was 21 toen ik de eerste keer echt dronken was. Ik dronk wel al 5 jaar alcohol, dat wel, maar dat was nooit meer dan 3-4 glazen.

J0rrit

Badass junkie
Deranged zei:
Toen ik voor het eerst dronken was had ik al wel coke, ecstasy en wiet gedaan. Apart eigenlijk.

dat is idd apart. Had je dat al vaak gedaan voordat je dronken geweest was? want dan lijkt me de 1e keer dronken net zo speciaal als bijvoorbeel de eerste keer xtc voor de meeste is...of had je dat niet?

nutsss

Wijs gebruiker
Ik heb geen druppel gedronken voor mn 35e. Ook geen drugs.

Echt goed ziek-dronken was ik voor het eerst ook op mn 35e. Na 2 flessen wijn kotsend met mn hoofd op de wc-bril in slaap gevallen... en een kater...... poeeeeheeee

Gelukkig heb ik dat probleem wel in de hand. Meer dan een incidenteel glaasje wijn of bier drink ik eigenlijk niet.

Daar heb ik geen ruimte voor met mn andere verslavingen.

minn

Badass junkie
13, toen begon voor mij het leven, net als deranged zei. Daarvoor nog niks aangeraakt, alleen gerookt.
*haalt prachtige herrineringen op, aaaahh, de nostalgie :grin:

Jeller

Badass junkie
bij mij was dat 16 jaar.. daarvoor had ik wel al veel alcohol gedronken, maar de eerste keer da ik 10 pinten dronk was op mijn 16..

als je er maar 6 drinkt op je 13, dan telt het niet mee imo, tipsy was ik al genoeg geweest :)
toen smoorde ik wel al regelmatig, maar alcohol heb ik pas later 100% kunnen aprecieren

Eyezblack

Belezen gebruiker
Op mijn 15e, was tevens de 4e keer dat ik aan de alcohol zat :beer: Was bij een feest van een meisje waarmee een van mn maten mee had lopen bekken een week eerder in een cafe. Ik heb ontzettend veel bier gedronken, en ook atten als een gek. Was uiteindelijk tijdens het pissen mn evenwicht verloren, knalde met mijn kop tegen de muur aan en viel toen in slaap totdat andere mensen op de deur begonnen te bonken :P

Na die keer werd ik een stuk losser en begon ik ook met roken en blowen en toen kwam de rest.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
15 op de 16e verjaardag van een goede vriendin; een uit de hand gelopen bakvissen situatie om je voor te schamen werkelijk!!

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
op me 14de op een klasse feestje :flushed: . khad wel eerder ''gedronken'' maar toen was ik egt egt egt dronken, dan bedoel ik dat je al1 nog maar kan zitten/liggen en kotsen :flushed:

Osi`

Bewuste gebruiker
18de, dees jaar nog :)
Was ervoor geen fervente fan van alcohol door familiesituaties enzo, Maar ik begon al snel de pint te leren kennen en ben al een paar keer goe zat geweest, maar telkens wel altijd met combinatie van wiet :)

qinn

Bewuste gebruiker
Ik weet er niet meer zo veel van van de 1e keer dat ik egt dronken was :(

maar ik weet wel dat het gelaxed was...
ik geloof dat ik een jaar of 14 was
aan de Apsint geloof ik... Best lekker spul trouwens... :grin:

melissa

Wijs gebruiker
14de......
had een feestje op de manege(de klomp voor de arnhemmers)
we zouden in de hooizolder blijven slapen met zijn allen....
wij 4 flessen wijn gehaald(die ik niet eens luste)
en zuipen maar,ik heb die nacht heel t hooi ondergekotst,man oh man wat was ik ziek......
t ergste was ik moest ook nog naar huis die ochtend.....

slunse

Bewuste gebruiker
echt dronken was op mijn veertiende. op chiroweekend. en ja, wat doe je dan? dan zuip je in je eentje een fles jenever op natuurlijk. en dat had ik wel geweten. zuipen rennen vliegen vallen opstaan en weer doorgaan. pissen in de hangmatten, al je belkrediet opbellen, ruiten insmijten alsook het brandalarm. blijven hangen in prikkeldraad, van de trap vallen, de hele slaapkamer ondergekotst, in de kast kruipen als ze je zeggen om je tanden te poetsen. na vier uur slapen uit je bed geschopt worden en een knoert van een kater hebben. ik dacht dat ik doodging. toen begon voor mij het leven :grin:
sindsdien nooit geen druppel jenever aangeraakt. garcia effect :P

rocka

Experimenterende gebruiker
Op mijn 13e. Had stuk of 20 glazen bier op :openmouth: Ik herriner me bijna niets meer van die avond behalve veel gezelligheid :beer:

MissDior

Bewuste gebruiker
Ik was 12 ofzo, had samen met mn vriendin een fles bessenjenever gedronken in de dug-out op het voetbalterrein.
Toen ben ik echt goed ziek geweest!!

TeQ

Bewuste gebruiker
Ik toen ik 14 was. Blowde al wel een jaartje bijna maar had nog nooit (veel) gedronken. Heb het geweten ook. Heb me als een beest gedragen, maar wel fucking grappig als je er nu aan terug denkt. :beer:

Bovenaan