ik zou niet direct iemand zonder enige trip ervaring paddo's aan raden, en zeker, zeker, zeker niet meer als een halve portie, mss best zelf een kwart. ik ken genoeg mensen die een afkeer hebben van psychedelica omdat ze er gewoon veel te rap zijn ingesprongen, niet dat ze bad gingen maar ze vonden het gewoon niet leuk.
als je nog niet geblowd hebt, begin daar mee, je zal de mooiste avonden en de beste avonturen beleven, de ganse nacht door diepe gesprekken, immens opgaan in muziek, alle smaken opnieuw ontdekken en genieten van de kleine dingen, het hier en nu.
als je daar genoeg ervaring mee hebt en je wil iets harder dan kan je kiezen voor paddo's (neem gewoon een kwart portie, heb ik al een paar keer gedaan tussen de 3Ogr of meer door en het biedt altijd genoeg fun, geen hallucinaties verwachten maar gewoon weer een leuke avond met veel lachen, muziek, en rare dingen.
Je kan ook kiezen voor mdma kristallen (ik raad aan de pillen links te laten liggen en ook niet direct op feestjes te gebruiken) Als je in de natuur of gezellig thuis mdma zult gebruiken zal je zonder enige twijfel de beste avond van je leven beleven waar je nog maanden energie uit zult putten, en dat je leven voorgoed in de positieve zin zal veranderen (zo is het toch bij mij geweest)
veel plezier