• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer gbl

Mike

Bewuste gebruiker
Hallo DF'ers!

Gisteren heb ik samen met mijn vriendin wat gbl genomen. Daar we erg gesteld zijn op ons leven en er nog lang van willen genieten hebben we mijns inziens een veilige dosis genomen, hoewel het erg lastig is om daar goed advies over te krijgen.

Ik had me goed ingelezen en ben uiteindelijk gegaan voor 1 ml voor mijn vriendin (184cm, ongeveer 60 kilo) en voor mezelf ook 1 ml (184cm en 75 kg)

De eerste verschijnselen kwamen al snel opzetten en we hebben uitgebreid zitten voelen wat we nou precies voelden, wat heel lastig was.

In het begin leek het op een wat dronken gevoel maar wel een helder hoofd en eerlijk gezegd is het daarbij gebleven. Vriendin werd wat slaperig en kreeg last van allerlei pijntjes in d'r lichaam. Van enige euforie of blijdschap was geen sprake, bij mij niet en bij haar niet.

Al met al een teleurstellend resultaat, maar ik heb meerdere keren gelezen dat je lichaam er aan moet wennen dus we geven het nog niet op.

Vraag nu aan de ervaren GHB/GBL 'ers: Wat kan ik nou de volgende keer het beste als dosis nemen? Ikzelf denk dat ik wel wat meer kan hebben, maar gezien het feit dat mijn vriendin slaperig werd denk ik dat zij beter wat minder kan nemen? En ja, ik ga het volgende week omzetten in GHB, maar heb de juiste ingredienten nog niet allemaal binnen, dus vandaar dat ik eerst de GBL wilde proberen!

Hopelijk kan ik morgen dit tripreport aanvullen met een beter resultaat, want eigenlijk hebben we nu gewoon een klote avond gehad!

GRTZZZ

UPDATE

Gisteravond ieder 1 ml en na een uur nog eens 0,5 ml genomen.
We hebben eigenlijk de hele avond zitten kletsen en de effecten van de GBL kwamen niet verder dan
een beetje dronken gevoel in onze hoofden, maar daar bleef het dan ook bij.
Volgende keer verhogen we de dosis naar 1,5 ml in een keer en na een uurtje 0,7 erbij.

Vooralsnog vind ik het behoorlijk teleurstellend en ik begrijp op dit moment absoluut niet hoe het mogelijk is dat de halve wereld aan dit spul verslaafd is...

Ik zal het deze week trouwens wel even omzetten in GHB, iedereen is het er over eens dat dat in ieder geval een stuk veiliger is. Mocht ik een wat positiever effect hebben gehad dan zal ik het hier weer melden, maar duurt sowieso een weekje omdat ik doordeweeks nooit gebruik.

Grtz.

Vigilante

Wijs gebruiker
Setting is redelijk belangrijk, ik kan ook erg slaperig worden van 2,5 ml ghb terwijl ik soms met 4-5 ml behoorlijk los ga of juist andersom.

Sowieso omzetten naar ghb inderdaad.

Ik begin als dosis meestal met 3-4 ml ghb. Daarna af en toe bijdoseren.
Rustig beginnen en langzaam opbouwen is goed om je 'eigen dosis' te bepalen, beter dat dan in 1x teveel nemen.

Neem dus de volgende keer gewoon een beetje bij als je het na 30-60 min na inname nog niet genoeg vindt. Pas wel op met bijdoseren want dit kan heel hard inslaan.

Solidius

Badass junkie
Wat een zeer grote rol speelt in de gebruikerservaring met GHB / GBL is hoe moe je bent voordat je het gaat gebruiken, welke eventuele andere substanties je erbij gebruikt hebt, en wat / wanneer / hoeveel je gegeten hebt alvorens gebruik.

De kwaliteit bij GBL (foodgrade of reagentgrade) draagt ook bij aan hoeveel je lichaam dit tot GHB omzet. Wees ervan bewust dat foodgrade GBL zelden voorkomt (in NL iig) en de industriële variant een stuk hardnekkiger is voor je nieren. Ik raad jou dan ook ten zeerste aan om het om het om te zetten tot GHB, of het op zijn minst met 50/50 water te verdunnen. GBL lost niet (lees: nauwelijks) goed op in water, maar hoe minder 'puur' je non-foodgrade GBL binnenkrijgt, hoe 'veiliger' het is om eventuele schade aan je organen te voorkomen.

Succes.

Bovenaan