1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Eerste keer GHB, hopelijk hierna een andere ervaring!

Discussie in 'Trip reports' gestart door Sara H., 28 feb 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Sara H.

Sara H. Newbie

Leeftijd: 34 (man) 33 (vrouw)
    Lengte: 191 cm en 168 cm
    Gewicht: 116 kilo en 67 kilo

Op donderdag 7 februari hadden R en ik beide vrij genomen om samen voor het eerst GHB te gebruiken. R en ik zijn minnaars, het idee dus was om die dag ook vooral te kijken hoe het is om met GHB te sexen. Via een vriend hadden we een flesje gehad en via internet al best wat info verzameld over hoe we wilden starten.

We besloten om die dag licht te ontbijten. Hij met 2 broodjes kaas, ik met 1.. Om 10 over 9 namen we de eerste dosis. Hij startte met 3.4ml, ik met 2.2ml. We waren beide best gespannen dus besloten om al vrij snel gewoon lekker van elkaar te genieten zodat we het een beetje zouden vergeten. Na een half uur voelde we denk ik iets van een verdoofd gevoeld. Maar eerlijk gezegd was het echt te verwaarlozen.
    Om 10.50uur besloten we bij te nemen omdat we er beide echt niets meer van voelden. Hij nam 2.4ml bij, ik 1.5ml. Ongeveer 20 minuten na deze dosis werd hij blijer, vrolijker. Hij had het idee dat als hij stond het meer insloeg dus bleef hij even staan en genoot van dat hij eindelijk wat voelde. Ik voelde het niet. Ik had alleen nog steeds het iets wat verdoofde gevoel. Bij hem ebte het gevoel echter al snel weg en duurde ‘het gevoel’ maar 20 minuten. Beide werden we inmiddels wel wat ongeduldiger. We wilden niet overdoseren maar wilden wel echt wat voelen ook.
    We besloten om 12.00uur nog 1ml bij te nemen. Toen ook dat na een uur nog niets deed, namen we om 12.45 nog eens bij. Hij 2.2ml, ik 1.3ml. Inmiddels hadden we best trek gekregen dus hebben we allebei even een tosti gegeten. We waren ontspannen en opgewonden, maar dat hebben we eigenlijk altijd als we elkaar zien. Dat was naar ons idee niet anders. Dat veranderde ook na de laatste dosis niet.
    We besloten om 13.30 nog 1 keer bij te nemen en mochten we dan nog niks voelen, te concluderen dat deze GHB het voor ons niet deed. We hebben samen nog 2 ml genomen en ook na deze dosis voelde we ons niet echt onder invloed.

De dag was dus heerlijk en we hebben genoten, maar vooral van elkaar. Iets wat we zonder GHB ook zouden doen. We waren best teleurgesteld over de GHB, hadden er echt iets van verwacht. Zeker omdat we uiteindelijk best veel hebben genomen (hij 11ml en ik 8ml). Iets wat helaas niet uit kwam. We hopen het nog een keer te doen en dan met een ander resultaat!

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie

GHB werkt zo'n 2 uur. Jullie hebben na 40 minuten bijgenomen dus dan zou je een ruim uur van beide effect moeten hebben wat 4,8 en 3,7ml is en dat is toch wel een redelijk forse dosering.

Ik gok op een heel slechte kwaliteit. Wellicht kan je het laten testen.

Sara H. vindt dit leuk.
  3. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Bewuste gebruiker

Doseren met GHB is natuurlijk altijd een beetje tricky.

Je kan het best de hoeveelheid GHB terugrekenen naar (milli)grammen, want de sterkte van GHB kan variëren. Om erachter te komen hoeveel GHB per liter vloeistof er in jouw fles(je) zit, moet je het laten testen. Gemiddeld zit er 0,4 gram GHB per milliliter vloeistof in, maar dat kan dus (veel) minder of meer zijn.

Een gemiddelde dosering GHB is ongeveer 1 - 2 gram, wat dus gemiddeld neerkomt op zo'n 2,5 mL tot 5 mL. Naar wat ik lees hebben jullie vrij conservatief gedoseerd elke keer. Zeker als je GHB dan niet zo sterk is, kan het best kloppen dat je niet(s) (zoveel) voelt.

Waar je eigenlijk wel nog op moet letten, is dat het na een uurtje of twee wel voelt alsof je weer nuchter bent, maar dan zit nog steeds een deel in je bloed. Eigenlijk kun je dus beter minimaal drie uur wachten voordat je echt nuchter bent, voordat je weer een nieuwe dosis neemt. Soms proberen mensen bij een nieuwe dosis een wat lagere hoeveelheid te nemen. Het is op zich wel een slim plan om zuinig te doseren, maar het blijft een beetje een wankele balans om in te schatten hoeveel onder invloed je nog bent en hoeveel milliliter er dan nog precies bij kan na zoveel uur. Zeker als je al niet meer nuchter bent kan het lastig zijn dat goed in te schatten.

Sara H. vindt dit leuk.
  4. Jen

Jen Belezen gebruiker

Hoi het doseren wat jullie deden was niet goed..

Onder de 2ml voelt bijna niemand sws niks maar jullie deden het op verschillende tijden
    De startdosis mag best hoog zijn als je nuchter bent en daarna neem je minder
    Zoals ik jullie verhaal lees zou ik volgende keer het zo doen

Voor hem 4ml om te starten
    Voor jou 3ml om te starten

Ook al voel je weinig wacht 2 uur en dan

Voor hem 3.5ml
    Voor jou 2.5ml

Dan weer 2 uur wachten en weer

Voor hem 3.5ml
    Voor jou 2.5ml

Ghb bouw je op!
    In de loop van de dag
    Werken deze 3x nog niet echt?
    Kan je weer 4ml voor hem en 3ml voor jou doen want het kan zijn dat de ghb zwak is

Het ghb gebruik is uitvinden waar je piek ligt en dat je niet out gaat
    Je gaat omhoog en omlaag met de dosis tot je het beste gevoel kan pakken

Ghb voel je altijd als het goed spul is dus als de kwaliteit laag is en er weinig gbl in zit of misschien is het aangelengd met water dan kan je de dosis nog hoger maken

Als je een flesje ghb schud krijg je bubbeltjes die naar boven drijven
    Als je ghb in de vriezer legt en het bevriest is het aangelengd met water!
    Handig om te weten
    Je kan goedkoop online ph waarde stripjes kopen, de zuurgraad van ghb moet altijd rond de 7 liggen..

Succes de volgende keer

Groetjes Jen

Sara H. en Albedo vinden dit leuk.
  5. Pollewop

Pollewop Belezen gebruiker

Been there!
    Wij hebben dat ook meegemaakt. Eerste keer waren we wat vermoeid, zwaartekracht trok erg aan ons en heb de hele avond maar wat gezeten. De tweede keer zelfde setting thuis, iets meer genomen en ook weer zelfde sloom en traagheid. Ik ga het niet nog eens proberen, GHB is niks voor ons!

Succes met hopelijk een volgende goede keer!

Sara H. vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - keer GHB hopelijk
  1. wakawaka93
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    223
  2. wakawaka93
    Reacties:
    5
    Weergaven: