Zaterdag ben ik naar een fuif geweest. Ik had blauwe defcons en het bleken er zware te zijn dus had ik er maar 2 genomen. Ze waren geweldig. Ik had nood om iemand vast te pakken, maar als ik iemand kon knuffelen voelde het geweldig. Een uur voor we weggingen had ik de laatste bol genomen. Onderweg naar huis begon ik mij echt heel strak te voelen. Thuis hadden we nog 3-4 joints gesmoord en heb ik een paar blows gekregen. Ik en mijn vriendin zijn toen naar tv gaan kijken, heel geconcentreert, maar ik kon de ondertitteling niet meer lezen, het was te wazig. Ik zag ook precies alles 'dubbel'. Toen zijn we buiten nog een wandeling gaan maken en ik voelde mij super licht, ik leefde in mijn eigen wereld. Ik zag overal weedblaadjes in de lucht en zo precies geruis van op een computer. Ik begon alles in geel te zien. Mijn vriendin was helemaal geel, rondom haar ogen groen en haar lippen knalrood, ik herinner het me nog perfect. Toen we eenmaal trug binnen waren, begon ik te staren naar mijn vriendin. Ik zag haar eerst terug helemaal geel. Toen werd ze groen/oranje, en vervormde haar benen in slangen. Ik zag ook allemaal patronen voor mijn ogen. Ik had soms ook problemen met praten, ik brabbelde vaak vanalles en wist achteraf helemaal niet meer over wat ik het had. Toen ben ik gaan slapen.
De volgende dag was ik een beetje moe, heb ik daar nog wat geslapen en ben toen naar huis gegaan. S'avonds toen ik ging slapen en het donker was in mijn kamer begon ik weer vanalles te zien. Overal zag ik planten in mijn kamer, daar begon het toch mee. ik legde mij op mijn zij en zag een kat naast mij zitten, die naar mij begon te krabben. Ik knipperde snel zodat alles weg zou zijn, maar als ik even begon te staren begon het allemaal weer. Ik zag hagedissen en spinnen kruipen op mijn plafond. Een haai dat door mijn muur zwom en vogeltjes en vlindertjes dat rond mij aan het vliegen waren. Na een tijd werd ik overvallen door een zwerm vlinders. Het was echt een rare belevenis, maar ik vond het wel plezant !
Weet iemand hoe je ervoor kan zorgen dat je nog meer hallucineert ?
De volgende dag was ik een beetje moe, heb ik daar nog wat geslapen en ben toen naar huis gegaan. S'avonds toen ik ging slapen en het donker was in mijn kamer begon ik weer vanalles te zien. Overal zag ik planten in mijn kamer, daar begon het toch mee. ik legde mij op mijn zij en zag een kat naast mij zitten, die naar mij begon te krabben. Ik knipperde snel zodat alles weg zou zijn, maar als ik even begon te staren begon het allemaal weer. Ik zag hagedissen en spinnen kruipen op mijn plafond. Een haai dat door mijn muur zwom en vogeltjes en vlindertjes dat rond mij aan het vliegen waren. Na een tijd werd ik overvallen door een zwerm vlinders. Het was echt een rare belevenis, maar ik vond het wel plezant !
Weet iemand hoe je ervoor kan zorgen dat je nog meer hallucineert ?