• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

eerste keer hallucineren - geweldig !

l0veDrugs

Newbie
Zaterdag ben ik naar een fuif geweest. Ik had blauwe defcons en het bleken er zware te zijn dus had ik er maar 2 genomen. Ze waren geweldig. Ik had nood om iemand vast te pakken, maar als ik iemand kon knuffelen voelde het geweldig. Een uur voor we weggingen had ik de laatste bol genomen. Onderweg naar huis begon ik mij echt heel strak te voelen. Thuis hadden we nog 3-4 joints gesmoord en heb ik een paar blows gekregen. Ik en mijn vriendin zijn toen naar tv gaan kijken, heel geconcentreert, maar ik kon de ondertitteling niet meer lezen, het was te wazig. Ik zag ook precies alles 'dubbel'. Toen zijn we buiten nog een wandeling gaan maken en ik voelde mij super licht, ik leefde in mijn eigen wereld. Ik zag overal weedblaadjes in de lucht en zo precies geruis van op een computer. Ik begon alles in geel te zien. Mijn vriendin was helemaal geel, rondom haar ogen groen en haar lippen knalrood, ik herinner het me nog perfect. Toen we eenmaal trug binnen waren, begon ik te staren naar mijn vriendin. Ik zag haar eerst terug helemaal geel. Toen werd ze groen/oranje, en vervormde haar benen in slangen. Ik zag ook allemaal patronen voor mijn ogen. Ik had soms ook problemen met praten, ik brabbelde vaak vanalles en wist achteraf helemaal niet meer over wat ik het had. Toen ben ik gaan slapen.

De volgende dag was ik een beetje moe, heb ik daar nog wat geslapen en ben toen naar huis gegaan. S'avonds toen ik ging slapen en het donker was in mijn kamer begon ik weer vanalles te zien. Overal zag ik planten in mijn kamer, daar begon het toch mee. ik legde mij op mijn zij en zag een kat naast mij zitten, die naar mij begon te krabben. Ik knipperde snel zodat alles weg zou zijn, maar als ik even begon te staren begon het allemaal weer. Ik zag hagedissen en spinnen kruipen op mijn plafond. Een haai dat door mijn muur zwom en vogeltjes en vlindertjes dat rond mij aan het vliegen waren. Na een tijd werd ik overvallen door een zwerm vlinders. Het was echt een rare belevenis, maar ik vond het wel plezant !

Weet iemand hoe je ervoor kan zorgen dat je nog meer hallucineert ?

Nathaniel

Wijs gebruiker
Vanaf een bepaalde hoeveelheid mdma per kilogram lichaamsgewicht wordt een gedeelte in de hersens omgezet naar mda, een halucinogene stof. Om meer van dit soort visuals/hallucinaties te krijgen zou je dus op zoek kunnen gaan naar pure mda. Verder natuurlijk de gebruikelijke psychedelica zoals paddestoelen/truffels, 2c's (2cb,2ci,2ce zijn meest gangbaar) of lsd..

Lees je goed in over deze stoffen voor gebruik! De psychedelische wereld behelst meer, véél meer dan mooie kleurtjes, patronen en gekke tafereeltjes :wink:

l0veDrugs

Newbie
Nathaniel zei:
Vanaf een bepaalde hoeveelheid mdma per kilogram lichaamsgewicht wordt een gedeelte in de hersens omgezet naar mda, een halucinogene stof. Om meer van dit soort visuals/hallucinaties te krijgen zou je dus op zoek kunnen gaan naar pure mda. Verder natuurlijk de gebruikelijke psychedelica zoals paddestoelen/truffels, 2c's (2cb,2ci,2ce zijn meest gangbaar) of lsd..

Lees je goed in over deze stoffen voor gebruik! De psychedelische wereld behelst meer, véél meer dan mooie kleurtjes, patronen en gekke tafereeltjes :wink:

Ja, ik ben erg voorzichtig op het vlak van LSD en dergelijke.., ik heb het nog niet geprobeert, maar ben van plan het de volgende vakantie is te proberen, ben benieuwd!

snub

Newbie
ik heb ook blauwe defcons nu en die zijn idd egt hard!!! maar zo als jij had heb k na 6 van deze nog geen eens! k heb er nooit zo veel last van alleen super vrolijk en druk en wil alleen maar hakkuh :mrgreen:

maar als ik wil hallucieneren neem k meestal paddo's en heb laatst 2ce uitgevonden. is egt super vet maar dan moet je je wel eerst goed inlezen daarover en met een vertrouwd persoon zijn. het liefst ook een nuchter persoon erbij die je trip kan sturen zodat t leuk blijft. en verkijk je ook egt niet op de intensiteit ervan want je bent dan 8 uur lang niet in staat normaal te denken. en daar moet je tegen kunnen. ik had al veel geprobeerd maar schrok egt van de heftigheid van 2ce. zou zeker beginne met paddo's of 2cb.

greetz

showiii

Experimenterende gebruiker
hahaha geweldig hoe die MDA bij jou is toegeslagen, dit ha dik ook, toen ik veel xtc had gehad (mdma) begon de MDA toe te slaan waardoor ik ging hallucineren.

Wat mij vooral opviel was dat ik bijna elke keer over dieren hallucineerde, ik zag een grote bulldog op een fietspad liggen die ongveer 40 meter hoog was en dat soort dingen, en dingen op mijn muur zoals vogels etc..

Leuke ervaring heb je opgedaan haha !

:wave:

showiii

Experimenterende gebruiker
Krijg weer helemaal zin om binnekort weer is een flinke speaker te nemen ! hahaha

Bovenaan