Eerste keer hasj

Utca

Newbie
Hallo iedereen,

Ik ben van plan om binnenkort een keer hasj te gaan roken. Ik heb ook nog nooit echt serieus gerookt wel een keer wiet maar ik herinner me nog dat ik erg moeite had om het te roken. Ik moest bij elke hijs erg hard hoesten.
Wie heeft tips??

gandwarf777

Belezen gebruiker
Je kan er ook hasjmelk van maken als je niet wil roken.

Verkruimel 30-60mg hasj en doe het in een halve beker volle melk. Doe 1 minuut in de magnetron(op maximale sterkte), roer, en doe nog 30 seconde in de magnetron, en weer roeren.

Werkt goed :)(wel met lage dosis beginnen want er is geen weg terug na inname)

reverb

Bewuste gebruiker
Dat herken ik, roken lukt mij echt niet. Verdampen is een andere optie. Je bent direct high, i.t.t. eten. We hebben het dan wel over weed, niet hash.

Een beetje goede coffeeshop heeft een verdamper (vaporizer). Werkt zeer goed en het is veel zachter voor de keel en longen.

Eet en\of verdamp ze. :)

Utca

Newbie
Dank jullie wel allemaal
Ik wil het gewoon kunnen roken in een joint dus ik heb liever geen melk of een vaporizer.
Ik denk dat ik het advies van Fool ga gebruiken

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Kleine trekjes van een joint moet wel lukken denk ik, en naar mate je het vaker doet zal het vanzelf beter te verdragen zijn voor je keel. Bovendien is de meeste hasj niet zo scherp als wiet. Neem bij voorkeur een blond Marokkaans hasje en dan ook niet meteen de sterkste zeg maar. Zowel de high als de smaak zijn naar mijn idee erg mild en dus perfect om mee te beginnen.

Utca

Newbie
Psychedelibee zei:
Kleine trekjes van een joint moet wel lukken denk ik, en naar mate je het vaker doet zal het vanzelf beter te verdragen zijn voor je keel. Bovendien is de meeste hasj niet zo scherp als wiet. Neem bij voorkeur een blond Marokkaans hasje en dan ook niet meteen de sterkste zeg maar. Zowel de high als de smaak zijn naar mijn idee erg mild en dus perfect om mee te beginnen.

Zal ik zeker doen thnx

reverb zei:
Dat herken ik, roken lukt mij echt niet. Verdampen is een andere optie. Je bent direct high, i.t.t. eten. We hebben het dan wel over weed, niet hash.

Een beetje goede coffeeshop heeft een verdamper (vaporizer). Werkt zeer goed en het is veel zachter voor de keel en longen.

Eet en\of verdamp ze. :)

Hasj kan je toch ook verdampen?

Bovenaan