Eerste keer, HELP!

utregt16

Experimenterende gebruiker
1 en 3 kan zo zijn de 2e lijkst me niet
ik heb het wel via via gehoord dus misschien klopt het idd niet wat ik heb gehoord.
zelf zegt hij dat het niet getest hoeft te worden omat hij weet dat het goed spul is ofzo .. ik was wel blij dat ik dat hoorde want ik zag alweer allemaal ingewikkelde procesen voor me ..
maarja wat ik hier allemaal lees is dat je het nooit kan weten enzo , en het punt is dat ik nog tegen hem heb gezegt nee het hoeft niet sterk te zijn ..
en toen heeft hij dus tegen die vriendin van mij gezegt : onder 120 is slecht , boven 170 is sterk en daar tussenin is gemiddeld .. zoiets

utregt16

ja dat doe ik zoiezo .. die jongen zei zelfs begin beter met ee nkwart
(ik ben best klein en vrij licht) dus ik denk dat ik dat dan maar doe en dan als het begint uit te werken nog een kwart ofzo :)

Delirium

Badass junkie
Feit: 99% van de dealers schept op over de hoeveelheid MDMA in pillen :openmouth: Neem deze uitspraken nooit zomaar aan.

Juist hierdoor ontstaan er van die misverstanden als:

utregt16 zei:
onder 120 is slecht , boven 170 is sterk en daar tussenin is gemiddeld

80 tot 90 milligram MDMA in een pil is al goed en voel je je super (aangenomen dat je geen torenhoge weerstand hebt).

buzzrider

Wijs gebruiker
utregt16 zei:
ja heb ik ook al gedaan, maar ik heb dus ook gelezen dat t bij iedereen allemaal verschillend is de uitwerking en bijwerkingen enz.. dus daar word ik verder ook niet veel wijzer van ..
want ik zou niet weten hoe t bij mij dan gaat werken, ik ben eig wel bang dat er iets fout gaat, dat ik hartkloppingen ofzo krijg .. als ik daar bang voor ben , heeft dat invloed op de uitwerking van xtc??
hoe zit het met je algemene gezondheid? sterke of zwakke maag enzovoort?

utregt16

wel goed geloof ik
kheb vercder geen ziektes, astma, iets psygisch of iets anders ..
van drank word ik eig. ook nooit ziek , ja vroeger toen ik net mee begon wel , maar dat is ook alweer jaartje of 2 geleden :wink:
verder alleen af en toe last beetje last van misselijkheid maar ik begin te denken dat het in mn hoofd zit want als ik drink of iets anders heb ik er juist nooit last van :grin:

buzzrider

Wijs gebruiker
utregt16 zei:
wel goed geloof ik
kheb vercder geen ziektes, astma, iets psygisch of iets anders ..
van drank word ik eig. ook nooit ziek , ja vroeger toen ik net mee begon wel , maar dat is ook alweer jaartje of 2 geleden :wink:
verder alleen af en toe last beetje last van misselijkheid maar ik begin te denken dat het in mn hoofd zit want als ik drink of iets anders heb ik er juist nooit last van :grin:
normaal zou je er dan toch geen last van moeten hebben.. maar als je toch overgeeft ligt het wss niet aan de pillen maar meer aan het psychologische aspect zoals je zegt. neem eerst een halfje en kijk hoe het gaat, wanneer je je toch slecht voelt stop er dan mee en anders AMUSEER JE :wave:

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Utreg ik hoor 't alweer....Kan echt niet he.. geen pillen kunnen fixen dan maar 10gram sos :P

Voor 50E mag je mee met mijn vrienden en ik... gaan we zaterdag party-en jij mag kiezen... rauw of steve rachmad!!! :grin: :grin:

sorry ik ben grappig

*serieus*

Klein beetje kwart/halfje, uurtje wachten kijken wat je voel daarna kan je eventueel beetje bijnemen... niet te veel alcohol (nog beter, geen) wel veel water drinken...

relax en vooral heeeel erg genieten

utregt16

Hahahaha nee was nie t10 gram gek
was halve gram!!
maar iig bedankt voor je advies:wink:
en over die lovertjes .. een andere vriend van me , die ook een vriend van die jongen is die voor ons regelt , vertelde dat hij die laatst ook had gehad en dat uit een test 134 mdma kwam , dusja we zien t allemaal wel :grin: ik kan niet wachten tot DE dag haha

ballie15

Belezen gebruiker
Laat je niet teveel wijsmaken door "een vriend van een vriend" enzo.
Zelf laten testen, geen rare snuiters erbij uitnodigen, gewoon voor een omgeving zorgen waarin je je helemaal top voelt, waarin je geen twijfels hebt om het te doen.
Een beetje spanning is normaal natuurlijk.

Ga ervan uit dat je gaat genieten, de inslag is best even schrikken misschien, maar die houdt op, bedenk dat.
Je hart kan tekeer gaan, je kan even wat moeizamer ademen misschien, je kunt ook over je nek gaan.
Maar dat is even die bom die inslaat, wees er niet bang voor, daarna komt het goed.

Bedenk dat de kans dat het misgaat minimaal is als je mate houdt, een lichte maaltijd hebt gegeten en voldoende ( niet teveel) water drinkt.
Het komt helemaal goed.
Laat even weten hoe het was!

Bovenaan