Eerste keer, hoeveel?

Hallo,
Ik wil vanavond voor de eerste keer coke grbuiken.
Ik heb het al gekocht en het is 70/30.
Dus 70% coke en 30% andere shit.
Hoeveel raden jullie aan om te snuiven voor de eerste keer?
Vrienden van me zeggen dat het echt fijn is als je van te voren enkele glazen alcohol drinkt.
Maar zoals er al vaker is gezegt op dit forum, is dat geen goede combi.

Alvast bedankt.

evil_kermit

Bewuste gebruiker
70% wel véél is het niet omgekeerd :grin:

nee nee leuk voor jou als je goed spul hebt gekocht,begin met een lijntje van +-15cm en géén alcohol zo weet je wat je aan de coke hebt de eerste keer.

laat ons iets weten wat je er van vond :wave:

Tony Montana

Belezen gebruiker
Een lijn van 15cm??? :rolleyes:
Nou... doe maar niet voor de 1e keer.

En idd niet doen met alcohol. Niet als het je 1e keer is. Zelf doe ik het wel met alcohol, maar doe het al een hele tijd.

Maak liever eerst een lijntje van +/- 3 tot 5cm lang en iets van +/-5mm hoog. Is genoeg voor de eerste keer lijkt me. En niet gelijk daarna weer 1 neerleggen omdat je niets voelt. Wacht liever minimaal 10 tot 15 minuten. En dan nog een kleine waarschuwing... coke is verdomde verslavend. Kijk uit wat je doet.

Dealers praten graag over dat ze 70% of meer aan kwaliteit hebben. Zie het als een verkooppraatje.
Test het liever even en je weet het. Testen van Coke gebeurt anoniem.

L

Lid 6909

Gast
Mijn eerste keer coke was 15 gram met 4 man, van 21.00 tot 9.00 zitten snuiven haha :grin: maar dit raad ik je niet aan! (nee geen stoer gedrag, ik wil hem behoeden voor deze gruwel!:P)

Leg gewoon een lijntje van 5 centimeter ofzo, en snuif het op :grin:

Damn, wat n chill gevoel is dat toch!
Heb het zaterdag dan voor de 1ste keer gedaan, n paar puntjes.
Ik wou meteen nieuwe hebben toen t was uitgewerkt.
Hele avond gezocht voor nieuwe, rond 2 uur was t dan tog gelukt.
Vandaag weer opnieuw gedaan met datgene wat van de dag van te voren was.
Niet veel van gevoeld.
Ik begrijp goed dat mensen hierin kunnen blijven hangen!!!
Vond t wel fijn gevoel, je kunt er nog gewoon alles bij blijven doen als normaal.

Tony Montana

Belezen gebruiker
Wietkikker zei:
Damn, wat n chill gevoel is dat toch!
Heb het zaterdag dan voor de 1ste keer gedaan, n paar puntjes.
Ik wou meteen nieuwe hebben toen t was uitgewerkt.
Hele avond gezocht voor nieuwe, rond 2 uur was t dan tog gelukt.
Vandaag weer opnieuw gedaan met datgene wat van de dag van te voren was.
Niet veel van gevoeld.
Ik begrijp goed dat mensen hierin kunnen blijven hangen!!!
Vond t wel fijn gevoel, je kunt er nog gewoon alles bij blijven doen als normaal.

True true....

Maar pas er mee op. Het is giga verslafend. Zeg niet dat we niet gewaarschuwd hebben.
Geniet, maar met mate(n).

Ik heb vanavond voor het eerst een lijntje coka gehad. Tja ong 10 cm lang denk ik, maar ik was al redelijk dronken. Ik had eerst beetje het gevoel alsof men hoofd op hol sloeg en daarna voelde ik me half dronken half nuchter, alsof ik niet wist wat ik precies wilde :tongueout:
Naja ik heb het dan niet nuchter gehad maar ik snap niet waarom mensen dit gevoel dagelijks zouden willen voelen. Ik voel me wel fijn nu maar ben echt kapot moe.

Leuk voor een avondje maar van mij hoeft het niet nog vaker, liever mdma ofzoiets...

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
kan beter nuchter doen,, en dan omje gevoeligheid te testen lijn leggen van 10 cm lang niet te hoog beetje dik.. en dan gewoon lekker doorgaan :hearteyes:

Wietkikker schreef:

"Ik wou meteen nieuwe hebben toen t was uitgewerkt".

Dat is dus de reden waarom ik het maar heel incidenteel gebruik.Het is gewoon te lekker.
Voordat je het in de gaten hebt hang je elk weekend met de sleutel in de seal, ik ken er genoeg.
Als ik jou was zou ik er voorzichtig mee omgaan!

Bovenaan