• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer joint en XTC.

Hooooi! :xtc:

Zo, eindelijk kan ik nu ook een trip report schrijven. Zit al vet lang op dit forum te neuzen, maar heb nu toch maar eens een account aangemaakt.
Ik zou mee eerst eens netjes voorstellen (:

Ik ben een meisje 16 jaar, 1.70 lang, en ben altijd heel streng opgevoed met drank, drugs en al die "rotzooi" zoals me ouders het noemde. Mijn vader dronk zijn eerste biertje pas op zijn 21e! Kan toch niet :confused:

Een jaartje geleden, heb ik met de neef van een vriendin een eerste joint opgerookt. (in combinatie van drank, behoorlijk wat als ik zo terug denk haha)
Was helemaal geweldig. Ik zag vliegende koeien op mooie roze wolkjes.Dat wilde ik wel nog een keertje doen.
Nouja, paar maanden later (begin maart dit jaar) heb ik er weer eentje gesmoked. Alleen dan met wat vrienden die ik echt vertrouwde. 3 dagen daarvoor had ik mijn ribben zwaar genkeusd, dus zat aan de antibiotica. Maar deze mevrouw hier is zo eigenwijs als de donder! Stond een fles Jack, en er lagen wat joints op tafel. De eerste joint ging de ronde, en ik had een stuk of 4 hijsjes. Tweede joint ging ook de ronde, en nu had ik hem voor de helft opgesmoked.
We waren televisie aan het kijken, en opeens was het beeld boven toen weer onder. En het beeld draaide de hele tijd zo door. Heb ik mijn ogen maar even dicht gedaan.
Ik kreeg het godse heet, en had echt kots neigingen. Ik zeg tegen een vriend, ik moet kotsen.
Ik probeer op te staan, en wat een slingerbenen dat ik had! Vriend liep achter mij, voor de zekerheid dat als er wat gebeurde hij me opkon vangen.
En jahoor! Ik keek het hoekje van de keuken om, en wat zag ik daar? En focking eng beest dat de grond uitrees haha dat was niet grappig.
En toen ben ik dus knock-out gegaan. Vanaf toen, heb ik nooit meer geblowt. En ben het niet van plan ook.

Zo, dat was de soft drugs. Nu komt de hard drugs menjes haha (:

Er is mij met biologie al heel vaak verteld dat drugs slecht voor je is en dit blabla. Het intreseerde me allemaal geen ene haar, dus lette ik daar gewoon niet bij op.
Thuis zocht ik wel veel op over drugs en hoe het voelt enzo.

Intents 4 juni 2011.

Dit was het festival waar ik mijn eerste pilletje heb genomen.
Het was een oranje Q-dance van 180 mg. Ik heb maar de helft genomen omdat me vriend dat aanraadde. Ik beet het halfje eraf en iedereen had me gezegt dat het smerig was enzo.
Maar ik vond het opzich wel lekkr smaken haha. Maar snel het halfje weggespoeld met water en dat was dat.
Nu lekker spacen dacht ik. Na een uur bij de hardstyle stage te hebben gestaan, dacht ik nee. Me trip komt niet meer. Dus ben ik naar de hardcore gelopen. Die ene vriend van mij zag aan me dat ik me trip nog steeds niet had. Hij bood me wat MDMA aan, ik stopte me vinger in het zakje en deed hem in me mond. En jongens, wat ranzig dat spul wow, ik ging er bijna over me nek van. Snel weggespoeld met een colaatje.
Kwartiertje later, ik voelde de trip langzaam opkomen. En toen zat ik er helemaal in. Ik ging los op de beats van Korsakoff, die ik normaal niet echt geweldig vind haha (:
Tot de eindshow heb ik helemaal strak gestaan, het was echt het beste gevoel van de hele wereld. Alleen het jammere was wel dat ik de enigste in mijn vriendengroepje was die MDMA ophad. De rest zat een beetje saai joints te smoken.
Dat was zo'n beetje het Intents verslag.
Maar nu komt Free Festival nog. De eerste echte keer XTC =D

Free Festival 16 juli 2011.

Onderweg richting Free Festival zat ik er al een beetje over na te denken hoe een XTC trip nou zal zijn. Ik vroeg aan me vriend of ik de pille eens van dichtbij mocht bekijken. Hij gaf me het zakje waar de pillen inzaten. Er zater er een stuk of 10 in (richting huis waren het er nog maar 2) Het waren oranje Q-dancejes haha (:
Ik kon me nog wel herinneren dat ik van een halve Q helemaal niets volde, dus vroeg me af hoe het deze keer zou zijn.
Eenmaal aangekomen op Free Festival, netjes door de beveiliging heengekomen. (Op een onverschilligheidje na met mijn lenzenvloeistof)
Rond een uur of half 4 nam mijn vriendin haar eerste halfje, ik zat nog enorm te twijfelen of ik het zou doen. Maar rond 4 uur heb ik het ook maar gedaan =D
Mijn vriendin zatnu midden in d'r trip maar, helaas jammer genoeg moest ik nog even wachten haha. Lekker los gegaan op wat hardstyle. Maar op een gegeven moment wilde me vriendin gaan zitten. Zijn we even gaan zitten, ik wat eten want had wel trek in wat!
3 kwartier later voelde ik m nog steeds niet, en vroeg of ikde andere helft kon nemen. Me vriend vond dat prima.
Rond een uur of half 5 werd ik echt super moe, voelde me benen niet meer. Ik ben naar de kluisjes gelopen en ben daar lekker neergeploft. En damn, wat zat dat lekker. Heb wel iets van 100x gezegt dat dit lekkerder zat dan de bank thuis hahaha ;p.
Heb veel met mensen gepraat en ook nog 2 ontzettend aardige mensen ontmoet. Het was een stelletje, echt aardig waren ze. Ze zater eerst tegenover mij, maar die jongen vond mij lenzen supervet! (Had kattenoog lenzen in.)
Alleen hij durfte me dus niet aan te spreken, kwam ik later achter haha. Dus dat meisje naar me toe, van ja waar heb je je lenzen gekocht. Helemaal aan de praat geraakt. Bleek dit haar eerste hardstyle/hardcore feestje te zijn (ze houd van rock/metal enzo).
Entja, dat hier veel mensen aan de drugs zaten en het veel leuker en gezelliger was haha!
Echt veel mensen ontmoet, kon maar niet stoppen met praten. Kwam er weer een gast naast me zitten, GAAT IE GOED? Schreeuwde ik dat weer haha. En dan wast het weer, wat heb jij gebruikt?
Toen zakte ik opeens helemaal weg. Deed mijn ogen dicht, en zat zo lekker. Hoorde de muziek niet meer, dus dacht van dit gaat fout. Lekker tegen een vriend aangehangen.
BOEM, ik hoorde de hardcore. Stond op, liep naar de hardcore tent. En ben hard uit m'n plaat gegaan. Zo lekker hé, wil het echt nog eens doen.

Zondag op Free Festival had ik een halve genomen. Jammer genoeg kon ik niet lekker spacen op deze muziek (hou totaal niet van house/dance)!
Aan het einde kwam er echt freakin' harde dubstep. En toen voelde ik hem in 1 keer. Daarna draaide Darkraver nog een lekker setje.

Conlusie: het lekkerste gevoel op aarde (tot zover ik weet). Me vriendin (het was ook haar eerste keer.) Zegt dat ze het niet nog een keer wil doen. Ik zei: OHJAWEL, ik wel hoor (:

jeetje, wat een lang report zie ik nu ;o! Ik hoop niet dat jullie het ervan weerhouden heeft om dit helemaal te lezen. Maar wilde het graag even delen haha (:

BEDANKT voor het lezen kusjeeeeeeeeeees! <3

urtinriZ

Belezen gebruiker
Je hebt niet verteld wanneer ie in begon te werken :wink: En vind het toch raar dat een halve q-dance je niks geeft... ik weeg zowat 80 kilo en een halve triforce gaf me op ground zero toch de beste dag van mijn leven :grin:

En ik ben net zo streng opgevoed met drugs, maar ik wil toch gewoon het beste uit mijn leven halen voor zo ver dat kan :)

urtinriZ zei:
Je hebt niet verteld wanneer ie in begon te werken :wink:

Bij Intents was dat met het setje van Korsakoff, weet echt niet meer hoelaat dat was haha (:
En met Free Festival was dat rond 6 uur, maar vond het zo gezellig bij de kluisjes dat ik hem een uurtje of 2 daar heb gespaced haha.

BTW: sorry als het een beetje slordig is, of niet makkelijk is om weg te lezen. Maar dit is mijn eerste trip report, en wilde het toch graag met jullie delen :flushed:

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
urtinriZ zei:
En vind het toch raar dat een halve q-dance je niks geeft
dat vind ik nu ook heel raar van een q dancje ga je normaal helemaal uit je plaat zelf na een halve deze kunnen tss de 150 en de 185 mg bevatten dus raar maarja :grin:
xtc is mijn favo drug omdat je echt super sociaal en aardig word :hearteyes:
ben nu ook nog wat aan het spacen op mdma :hearteyes:
grtzz :wave:

Lemon

Experimenterende gebruiker
Haha doet me goed om te lezen dat iemand heb het zo lekker naar d'r zin heeft gehad, en inderdaad, het beste gevoel ter wereld! :hearteyes: :mrgreen:

Bovenaan