• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer ketamine, vaagheid/wakker worden in de matrix

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Wie: J, S en ik (1e avond) & J, S, L, R en ik (tweede avond)
Waar: eerst bij J, later bij L
Wat: ketamine (1 gram met twee personen verdeeld over twee avonden), de tweede avond 1 XTC pil (blauwe Superman)

Sinds ik begonnen ben met meer dan alcohol en cannabis te gebruiken was er één drug die echt mijn aandacht trok, namelijk ketamine. Alle verhalen over bijna doodervaringen en het ontmoeten van goden en aliens enzo spraken mij erg aan en daarnaast is het ook zo dat veel dingen waar je van houdt of die je haat mij goed bevallen. Helaas is het hier moeilijk te krijgen. Pas geleden was het dan eindelijk zo ver, we hadden een betrouwbare dealer gevonden die aan keta kon komen. Ik was dus erg blij dat het gelukt was. De tijden weet ik niet meer, ik heb geprobeerd om er op te letten, maar na iedere trip in de ketadimensie waren alle tijden uit mijn geheugen gewist. Ik vind het moeilijk om de effecten goed te beschrijven, omdat keta erg vaag is, of beter gezegd de definitie van vaag. Het effect van keta is een beetje zoals zuurstof, je kunt het niet zien of proeven, het is er gewoon.

J had de ket gehaald en S en ik kwamen later die dag naar J om een avond te kaarten. Bij J thuis vouwde ik gelijk het sealtje open en bewonderde de kristallen, ik vond het een beetje op suiker lijken, alleen dan iets kleiner. Er was ook nog een kennis van J bij, maar die zou niet meer lang blijven, dus we gingen eerst even chillen. Een goede gelegenheid om de keta uit te proberen. Ik wilde rustig beginnen, dus nam een lijntje van 30 mg. Het viel mij op dat keta vrij vriendelijk is voor de neus en dat het effect relatief lang op zich liet wachten. Na zo'n 10-15 minuten voelde ik de drip vanuit mijn neusholte naar mijn keel glijden en kreeg ik een vieze chemische, soort van medicijnsmaak in mijn mond. Ik dronk gelijk wat water om de vieze smaak weg te spoelen. Toen merkte ik dat het begon te werken. Ik voelde me een beetje vaag en verdoofd, maar verder merkte ik niet zoveel bijzonders. Intussen ging de kennis van J weer naar huis, J bracht hem met de auto naar huis en S en ik reden mee. De wandeling naar de auto voelde vrij apart, mijn benen voelde verdoofd, alsof ze sliepen, maar lopen was geen probleem. Toen we weer terug kwamen merkte ik dat het uit begon te werken. Omdat we toen begonnen met kaarten wilde ik even wachten met het volgende lijntje. Na de eerste ronde van het kaarten stelde J voor om een lijntje te nemen, ik wilde graag meer effect voelen, dus besloot de dosis iets te verhogen naar 40 mg. Omdat we bij het kaarten op stoelen zaten zonder armleuning, besloot ik om in een andere stoel, die wel armleuningen had, te gaan zitten om zeker te zijn dat ik niet zou omvallen. Deze lijn bracht mij iets dieper de ketadimensie in. Het was een beetje alsof ik aan het dromen was, alles leek niet helemaal echt te zijn. Ik had ook een beetje het gevoel dat ik in een modern kunstwerk zat, iets wat ik bij de andere trips vanaf deze ook had, keta maakte voor mij alles heel abstract. Ik kon nog redelijk normaal bewegen, dus ik stond op en ging weer aan de tafel zitten zodat we weer verder konden kaarten. Ik snapte niets meer van het kaarten en faalde nogal hard totdat de keta uitgewerkt was. Toen de keta uit begon te werken had ik een beetje het gevoel dat ik hoog in de lucht aan een parachute hing en heel langzaam naar beneden zweefde, langzaam maar zeker transformeerde alles weer terug naar normaal. Ik vond de eerste twee lijntjes eigenlijk een beetje tegenvallen en wilde graag een hogere dosis proberen, maar omdat ik het kaarten niet wilde verpesten besloot ik om te wachten totdat we klaar waren met kaarten. Meestal zijn we rond 0:00 klaar, maar deze keer schoot het tot mijn frustratie niet zo op en waren we uiteindelijk rond 2:30-3:00 pas klaar. Ik twijfelde of ik nog een lijntje zou nemen, omdat het dan wel erg laat zou worden, maar ik besloot om toch een lijntje te nemen, omdat ik de volgende dag toch niets had. Ik wilde een sterker effect en nam een lijntje van 50 mg. We gingen een film kijken. Toen de keta in sloeg merkte ik dat ik me niet kon bewegen, alleen mijn hoofd kon ik nog bewegen. Ik concentreerde me op een vinger en uiteindelijk kon ik die bewegen, daarna de hand en daarna de arm. Het was alsof ik mijn lichaamsdelen niet rechtstreeks bestuurde, maar alsof ik een robotarm bestuurde, dus dat ik geen directe controle over mijn lichaam had. Hierna ging ik me op mijn andere arm concentreren en kreeg die ook weer aan de praat, gevolgd door mijn benen, die ik een beetje op en neer bewoog totdat ik vrij zeker was dat ik genoeg controle had om te kunnen staan. Maar voordat ik uit de stoel wilde komen, wilde ik eerst weer kunnen praten, want dat kon ik ook niet meer. Na goed te concentreren lukte het me om weer te praten. Ik riep gelijk: "He, ik kan weer praten." Ik probeerde overeind te komen uit de stoel en hoewel ik niet helemaal stabiel stond, lukte het toch om te blijven staan. Ik weer blij: "He, ik kan weer staan." S, die alleen alcohol op had zei dat hij al lang kon staan. Tja, keta heeft mij geleerd dat er twee groepen mensen zijn: zij die keta op hebben gehad en zij die geen keta op hebben gehad. Ik ging weer zitten en de film kijken. Het viel mij op dat ik echt helemaal in de film zat en als ik van de tv weg keek was het net alsof ik naar een andere dimensie schakelde, alsof er twee dimensies waren, de kamer en de filmwereld. De kamer zag er ook weer vrij abstract uit. Er gebeurde iets grappigs, maar ik merkte dat ik niet kon lachen, onder invloed van ketamine moet je goed nadenken over alle bewegingen die je maakt, zelfs ogen knipperen ging naar mijn idee niet echt vanzelf. Ik moest naar de wc, bij de wc hing een spiegel, dus ik keek daar in omdat ik het altijd wel grappig vind om mezelf in de spiegel te zien als ik wat op heb. Ik herkende mezelf niet in de spiegel. Op een gegeven moment merkte ik dat ik weer terug kwam naar de gewone wereld. Hoewel ik het hoog tijd vond om naar huis te gaan wilde ik wachten totdat ik weer helemaal met beide benen op de aarde was, omdat ik bang was dat ik anders misschien van m'n fiets zou vallen. Na deze avond wist ik nog niet echt wat ik van keta moest vinden, ik had gehoopt op uittredingen of iets dergelijks, maar het enige wat ik merkte was vaagheid.

Ik had met J afgesproken om de volgende dag weer naar hem te komen zodat we de ketadimensie verder konden ontdekken. S was er ook weer bij, samen nog twee mensen. Ik was niet in de stemming om gelijk wat te nemen, omdat J bezig was met wat dingen aan de pc van S en R ging al vrij snel weg nadat ik er kwam om wat pep voor hemzelf te halen en L ging met hem mee. Na enige tijd was J klaar met de pc van S en waren R en L weer terug. Dus was het keta-tijd. J werkte eerst een lijntje weg en daarna ging ik een lijntje bouwen. Ik had ergens gelezen dat keta harder in slaat als je een lijntje snuift als je weer terug begint te komen, dus ik legde twee lijntjes van 50 mg klaar en werkte daar eentje van naar binnen. Ik kon mijn geduld niet bewaren, waardoor het tweede lijntje na een minuut of 10 in mijn neus verdween, dus nog voordat het in sloeg. Ik zakte weer lekker in de ketawereld en moest weer opnieuw alles leren bewegen en leren praten. Even later voelde ik me alsof ik wakker werd en werd alles wat helderder, dus minder alsof ik droomde, maar ik was nog steeds onder invloed, dus de kamer zag er nog steeds abstract uit en het was nog steeds alsof de andere personen niet echt waren. Het was een beetje alsof ik eerst half aan het slapen was in de ketadimensie en toen wakker werd in de ketawereld en er echt in zat. J haalde R over om XTC te nemen in plaats van speed, omdat hij vond dat R dat ook een keer moest proberen, L ging blowen en S zat nog aan het bier. J stelde voor om een film op de zetten en het werd The Pacifier, omdat die bij de vaagheid van de keta past. Ik moest naar de wc en merkte dat ik lopen onder invloed van ketamine best wel leuk begon te vinden. Het heeft iets speciaals, een beetje alsof je op wolken loopt. J vroeg aan mij of ik nog wist hoe laat we het laatste lijntje genomen hadden en zei dat hij na ieder lijntje vergat hoe laat hij gesnoven had. Ik had ook geen idee meer hoe laat we het laatste lijntje op hadden en ik zei dat ik er bij het volgende lijntje extra goed op zou proberen te letten. J werd gebeld, het was best een apart gesprek, J had geen idee wie er belde en waarover het ging, ik zei tegen hem dat het niet heel handig is om de telefoon op te nemen tijdens een trip. Kort nadat de keta uitgewerkt was nam ik een lijntje van 70 mg. L en R gingen naar L's appartement om iets te halen. Al vrij snel nadat de keta insloeg was ik alweer vergeten hoe laat ik het lijntje genomen had. Op een gegeven moment keken J en ik elkaar aan en hadden wij alletwee zoiets van: "Zijn we nog onder invloed?" Het was best wel apart, ik voelde me helder, maar alles was toch iets anders dan normaal. Wat ik ook apart vond was dat J nu wel echt was voor mij, terwijl S niet helemaal echt was. Ik zei dat ik even een paar stappen zou lopen om te kijken of ik het ketaloopje nog had, dit bleek het geval te zijn en dus concludeerde ik dat we nog onder invloed waren. Nu ik me helder en vaag tegelijk voelde snapte ik waarom het ook wel als partydrug gebruikt wordt, het is lekker vaag op een leuke manier en het is prima mogelijk om overeind te blijven. Ik zei dit ook tegen J en hij ging ook een beetje lopen en trok dezelfde conclusie. Een tijdje later zei S dat L en R wel erg lang weg bleven. Ik had het idee dat ze niet meer terug zouden komen, omdat het in J's appartement best wel warm was en L een airco heeft en omdat ik het vermoeden had dat ze geen zin meer hadden in de film en liever muziek luisterden. J en ik vroegen ons weer af of we nog onder invloed waren, dus ik ging weer een beetje lopen, maar deze keer had ik het idee dat we weer terug waren in de normale wereld. Ik was een beetje teleurgesteld in de keta, omdat ik nog steeds niet op niveau 3 was gekomen, J zei dat hij dat niveau al wel had bereikt. De keta begon op te raken en omdat het nog niet echt zo laat was wilden J en ik nog iets anders om nog wat langer te genieten, dus namen we allebei een xtc pil. Ik weet niet meer wie wie belde, maar J sprak met L of R en ze zeiden dat ze bij L zouden blijven en vroegen of wij ook zouden komen, omdat de temperatuur bij L aangenamer was. Even later kwam R om een paar spullen te pakken. Ik moest nog even naar de wc. Toen ik klaar was en m'n handen waste vroeg J of de x al insloeg. Ik voelde nog niets, dus zei: "Nee." Terwijl ik dat zei keek ik in de spiegel en zag mijn pupillen groeien en voelde de heerlijke euforie opkomen. Ik zei dat het was ingeslagen. We namen allebei nog een laatste lijn, ik had 80 mg, en toen snel naar L voordat het in zou slaan. Ik trok de conclusie dat keta gewoon vaag is en dat ik het daar maar mee moest doen. Ik ging zitten bij L en plotseling ging de kamer ronddraaien, ook leek de kamer een stuk leger. Mijn zicht verslechterde en ik zag alleen nog maar een storend 2D-beeld. Ik had het idee dat de wereld niet meer bestond en dat ik niet meer bestond, dat het enige wat er nog was mijn bewustzijn was. Alsof mijn hersenen in een pot zaten en alles wat mijn zintuigen oppikken nep is en puur opgewekt wordt door elektrische signalen. Een beetje alsof ik wakker werd in de matrix. Ik was blij dat ik eindelijk niveau 3 had bereikt, maar het liet ook een diepe indruk achter. Toen ik weer bij begon te komen vertelde ik mijn ervaring aan de rest. Daarna was het lekker nagenieten zolang de keta z'n werk nog deed en daarna nog lekker van de x genieten. Wat mij op viel was dat ik snel in slaap viel toen ik thuis kwam en de dagen erna geen enkel na-effect voelde van de xtc.

Ik merkte dat je bij keta niet op zoek moet gaan naar een ervaring, maar dat je het gewoon moet laten overkomen. Ook had ik soms het idee dat het niet echt een effect had, maar dat ik het mij verbeelde. Grappig spul. Na deze twee avonden snapte ik het eindelijk: keta is keta, keta is gewoon vaag. Ik was teveel gefocust op de verhalen over bijna-doodervaringen dat ik niet zo diep ging als ik wilde, maar toen ik het los liet en snapte dat keta gewoon vaag is, kwam ik uiteindelijk toch op het derde niveau terecht. Al met al een geslaagd weekend, het is bijna mijn favoriet, al kan ik daar pas echt goed over oordelen als ik het nog een keer op heb. Binnenkort nog maar een keer hoop ik.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Re: Eerste keer ketamine, vaagheid/wakker worden in de matri

Interessant tripreport, leuk om te lezen! Aan de ene kant ben ik echt zo benieuwd naar ketamine en aan de andere kant klinkt het allemaal zo, vaag, ja, inderdaad.. Haha. Ik weet het niet. Het lijkt me nogal heftig maar zoals jij je eerste avond omschrijft kan dat best meevallen..

En hoe het op mij overkomt, ook nu ik jouw ervaring zo lees, lijkt het mij juist helemaal geen partydrug. Als je er vaag van wordt en alleen maar gek op je benen staat te waggelen, dan zet je jezelf toch alleen maar voor lul op een feest? Volgens mij kan je dan beter lekker met vrienden thuis in je eigen wereldje blijven hangen, waar je kan doen en laten wat je wil.

Timmie94

Bewuste gebruiker

met een lage dosis is het wel leuk op feestjes, ik krijg er altijd ontzettend veel zin van om te dansen, ga dan altijd lekker los, maar met hogere dosis is het zooo verrekte lastig om te lopen...

ot: leuk tripreport, leuk om weer is een ketareportje te lezen :) vind t zelf wel gaaf spul ^^

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter

ZERO- zei:
Interessant tripreport, leuk om te lezen! Aan de ene kant ben ik echt zo benieuwd naar ketamine en aan de andere kant klinkt het allemaal zo, vaag, ja, inderdaad.. Haha. Ik weet het niet. Het lijkt me nogal heftig maar zoals jij je eerste avond omschrijft kan dat best meevallen..
Ik kan het je zeker aanraden, het is echt een bijzondere ervaring die totaal niet te vergelijken is met andere drugs (al heb ik nog geen ervaring met andere dissociatieven). Bij een lage dosis (<30 mg) hoef je zeker niet bang te zijn voor heftige ervaringen, het is een beetje alsof je droomt en je snapt niet meer zoveel, maar het is zeker niet beangstigend.

En hoe het op mij overkomt, ook nu ik jouw ervaring zo lees, lijkt het mij juist helemaal geen partydrug. Als je er vaag van wordt en alleen maar gek op je benen staat te waggelen, dan zet je jezelf toch alleen maar voor lul op een feest? Volgens mij kan je dan beter lekker met vrienden thuis in je eigen wereldje blijven hangen, waar je kan doen en laten wat je wil.
In eerste instantie is het idd handiger om keta in een vertrouwde omgeving te gebruiken, maar als je het eenmaal een beetje hebt leren kennen kun je best wel goed functioneren bij een lage dosis. Ik denk dat het minder opvalt als je keta op hebt dan wanneer je XTC op hebt.

Timmie94 zei:
met een lage dosis is het wel leuk op feestjes, ik krijg er altijd ontzettend veel zin van om te dansen, ga dan altijd lekker los, maar met hogere dosis is het zooo verrekte lastig om te lopen...

ot: leuk tripreport, leuk om weer is een ketareportje te lezen :) vind t zelf wel gaaf spul ^^
Dankje. :)

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod

Ja, ik had hier al eens in een topic gelezen dat het effect dat het geeft en hoe je je voelt echt moeilijk valt te omschrijven en altijd terug lijkt te komen op 'vaagheid' haha.
Hmm.. dat is wel geruststellend. Misschien ooit dan toch eens! :)

bruuk83

Experimenterende gebruiker

Deamon zei:
Wie: J, S en ik (1e avond) & J, S, L, R en ik (tweede avond)
Ik had het idee dat de wereld niet meer bestond en dat ik niet meer bestond, dat het enige wat er nog was mijn bewustzijn was. Alsof mijn hersenen in een pot zaten en alles wat mijn zintuigen oppikken nep is en puur opgewekt wordt door elektrische signalen. Een beetje alsof ik wakker werd in de matrix.

Precies het gedeelte waarop een keer een k-hole bij mij is misgegaan ....nadat de bijna doodervaringen voorbij gingen, waarbij ik nog enigszins bewust dacht, viel dat laatste idd weg. In mn geheugen zit het ook heel vaag, het was sowieso alsof de wereld niet meer bestond, en ik ook niet echt bestond, net als jij zegt. Een soort verloren entiteit die door complete chaos zweefde, zonder iets te kunnen tasten of tastbaar te zijn. Toen werd ik heel bang. Degene die ook in de kamer was kon door een GHB slaapje me ook niet meer helpen :P Ik was me erna wel heel bewust van dat het idee van alleen zijn en chaos na de dood een angst van me is! Maar jij vond dat kennelijk wel een positief iets? Of eerder neutraal? Dat de wereld niet meer bestond? Of kon je ook niet meer denken? Had je het gevoel dat je dat niveau enigszins nog kon beinvloeden? En weet je of je S of R keta had?

bruuk83

Keta was trouwens een tijd lang op de feesten en afters waar ik kwam erg populair in lage hoeveelheden. Overal gingen gewoon sleutelpunten ervan rond (moet gezegd worden dat het wel de lichte variant was). Robotdansen noemden we dat. Voelt wel grappig, niet heel speciaal. Was meer iets wat iedereen bij feestjes voor het weekend een beetje deed, als er iets was op donderdag of een thuisfeestje ouzo. Als je iets teveel nam begon je wel wat raar te draaien enzo, moest dan niet stilstaan maar door blijven gaan omdat ik anders het evenwicht verloor :P Ook wel een paar keer op een after gehad dat ik naar buiten wilden peuken halen maar dat het echt niet lukte omdat ik om mn as bleef draaien :wink: Uiteindelijk met heeel veel moeite gelukt de kroeg beneden in te lopen, die gasten begrepen daar ook niet wat er met mij was, omdat ik net voor de sigarettenautomaat weer een rondje draaide :P

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter

bruuk83 zei:
Precies het gedeelte waarop een keer een k-hole bij mij is misgegaan ....nadat de bijna doodervaringen voorbij gingen, waarbij ik nog enigszins bewust dacht, viel dat laatste idd weg. In mn geheugen zit het ook heel vaag, het was sowieso alsof de wereld niet meer bestond, en ik ook niet echt bestond, net als jij zegt. Een soort verloren entiteit die door complete chaos zweefde, zonder iets te kunnen tasten of tastbaar te zijn. Toen werd ik heel bang. Degene die ook in de kamer was kon door een GHB slaapje me ook niet meer helpen :P Ik was me erna wel heel bewust van dat het idee van alleen zijn en chaos na de dood een angst van me is! Maar jij vond dat kennelijk wel een positief iets? Of eerder neutraal? Dat de wereld niet meer bestond? Of kon je ook niet meer denken? Had je het gevoel dat je dat niveau enigszins nog kon beinvloeden? En weet je of je S of R keta had?
Jammer voor je dat het voor jouw niet zo fijn was. Ik betwijfel eigenlijk of een ander nog echt wat kan doen als je zo diep zit, zelf kreeg ik niets meer mee van wat er om mij heen gebeurde. Ik vond het iets positiefs, want het was juist het niveau dat ik wilde bereiken, al vond ik het ook wel even een klein beetje beangstigend, omdat ik maar één ding kon doen en dat was de trip uitzitten. Ik kon nog wel denken, maar dat was ook het enige wat ik kon doen, ik kon het ook niet beïnvloeden ofzo. Intussen heb ik nog een paar keer keta op, maar helaas blijf ik altijd op niveau 2 steken, soms lijk ik niveau 3 te bereiken, maar het is net alsof er iets is wat mij nog enigszins op de wereld houdt. Ik weet niet zeker of het S of R keta was, eigenlijk interesseert mij dat niet zo, keta is hier zo moeilijk te krijgen dat ik al blij ben als ik wat heb. Het leek een beetje op suiker, dus ik denk dat het S keta was.

bruuk83 zei:
Keta was trouwens een tijd lang op de feesten en afters waar ik kwam erg populair in lage hoeveelheden. Overal gingen gewoon sleutelpunten ervan rond (moet gezegd worden dat het wel de lichte variant was). Robotdansen noemden we dat. Voelt wel grappig, niet heel speciaal. Was meer iets wat iedereen bij feestjes voor het weekend een beetje deed, als er iets was op donderdag of een thuisfeestje ouzo. Als je iets teveel nam begon je wel wat raar te draaien enzo, moest dan niet stilstaan maar door blijven gaan omdat ik anders het evenwicht verloor :P Ook wel een paar keer op een after gehad dat ik naar buiten wilden peuken halen maar dat het echt niet lukte omdat ik om mn as bleef draaien :wink: Uiteindelijk met heeel veel moeite gelukt de kroeg beneden in te lopen, die gasten begrepen daar ook niet wat er met mij was, omdat ik net voor de sigarettenautomaat weer een rondje draaide :P
Op tv heb ik wel eens gehoord dat keta idd populair is geweest, ik vind het erg jammer dat dat tegenwoordig niet meer zo is, want dan zou het voor dealers enzo lonender zijn om het hier te krijgen. Klinkt leuk allemaal :tearsofjoy: , ik moet zeggen dat ik het op zich ook wel grappig vind om rond te lopen tijdens een keta trip, soms gaat het heel wankel en soms is het net alsof ik automatisch voortbewogen wordt.

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter

Ondertussen heb ik nog een paar keer keta op. Niet bijzonder genoeg om een triprapport aan te wijden, maar er waren nog wel een paar dingen die ik kwijt wil.

Om een of andere reden wil het mij niet goed lukken om echt diep te gaan. Een paar keer had ik het gevoel dat de dosis wel hoog genoeg was en voelde ik mezelf wegglijden en een keer had ik het idee dat alles gewichtsloos was, maar echt bij het 3e niveau komen lukte me niet. Ik denk dat ik te graag echt diep wil gaan ofzo. Een keer waren we muziek aan het luisteren met visualisatie van de muziek van Whitecap. Echt geweldig tijdens een trip, maar het grappige was dat mijn trippartner het beeld in 3D zette en wij er met een 3D-brilletje naar keken en ik geen diepte zag. Het gebeurde ook een paar keer dat mijn hersenen niet één beeld maakten van wat ik binnenkreeg via mijn ogen, dus zag ik twee losse 2D beelden die elkaar een beetje overlapten (was niet scheel aan het kijken).

Ook had ik een keer een grappige ervaring toen ik terug naar huis fietste. Ik was nog een beetje onder invloed van keta. Het was net alsof ik in een droom zat, nachtmerrie een beetje, omdat het donker en mistig was, maar het voelde niet eng aan. Het regende ook, ik voelde de regendruppels vallen, maar ik voelde me niet nat worden.

Karel_Noten

Leuk om weer een ketamine report te lezen. Toch wel mijn favoriet.

Wat ik je zou aanraden is volgende keer niet een film gaan kijken. Wij zorgen altijd dat het een beetje donker is in de kamer (een of twee gedimde lampjes aan) en goede muziek aan. Als je dan een goede hoeveelheid neemt (wij doen > 200mg per keer) moet je gewoon op een lekkere bank gaan liggen en je ogen sluiten. Ben benieuwd hoe je het dan ervaart :) Wij worden dan echt op ruimtereis geschoten. De toon of sfeer van de muziek die bepaalt bijna wat je ziet terwijl je je ogen dicht hebt. Overigens merk ik ook dat er enige tolerantie optreedt dus ik zou niet te snel achter elkaar doen want dan wordt het moeilijker om echt diep te gaan. Ook hebben wij gemerkt dat het gemakkelijker gaat als we xtc ophebben die nog werkt.

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter

Karel_Noten zei:
Leuk om weer een ketamine report te lezen. Toch wel mijn favoriet.

Wat ik je zou aanraden is volgende keer niet een film gaan kijken. Wij zorgen altijd dat het een beetje donker is in de kamer (een of twee gedimde lampjes aan) en goede muziek aan. Als je dan een goede hoeveelheid neemt (wij doen > 200mg per keer) moet je gewoon op een lekkere bank gaan liggen en je ogen sluiten. Ben benieuwd hoe je het dan ervaart :) Wij worden dan echt op ruimtereis geschoten. De toon of sfeer van de muziek die bepaalt bijna wat je ziet terwijl je je ogen dicht hebt. Overigens merk ik ook dat er enige tolerantie optreedt dus ik zou niet te snel achter elkaar doen want dan wordt het moeilijker om echt diep te gaan. Ook hebben wij gemerkt dat het gemakkelijker gaat als we xtc ophebben die nog werkt.
Bedankt voor de tip, ik heb inmiddels ook gemerkt dat muziek beter is dan een film. :)
Ik denk dat ik ook een beetje te zuinig ben, neem meestal ongeveer 70-80 mg als startdosis en 40-50 mg als bijdosering. Hier is het moeilijk om aan keta te komen. :(
Pas heb ik het gecombineerd met 2c-b, dat was echt een ultieme trip. :) :grin: :rock: Report volgt binnenkort.

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter

Dankje. Het is leuk spul, ik kan het je zeker aanraden. :wink:

Probeerenleer

Bewuste gebruiker

Weet je... het is nu 5 jaar geleden dat ik Keta gebruikte. Het was omzeggens een onzichtbaar hoopje en alles voelde zo intens, het verkeer dat voorbijraasde leek wel in m'n hoofd te zitten, net als de muziek van de IPOD. Ik meen me ook wat mooie kleuren te herinneren.

Als dat onzichtbare hoopje al een relatief sterk effect gaf, dat om de een of andere reden pas wegging als ik 2 uur later in m'n bed lag, dan vraag ik me af wat het zal geven als ik het doe zoals ik C gebruik...

Interessant verslag...

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter

Als je het als sos gebruikt zal je waarschijnlijk op interessante plekken terecht komen. :wink:

Atropa

Bewuste gebruiker

Keta speelt nog steeds een rol in m'n wereldbeeld en heb het zeker 5 jaar niet gehad. Het blijkt dat het best een tijd kan duren bij mij (maanden tot jaren) voordat ik alle details bij een K-hole boven heb terwijl bij het wakker worden het soms gewoon amnesie was...

viewtopic.php?f=23&t=4360&p=233381#p233381

Grappig... Pas 3 jaar terug herinnerde ik me dat het kostuum van die Egyptische god roze met zwart was en dat het cadeau een sleutel was om terug te keren naar m'n kist in de keta wereld. Er was daar een warme huisvesting voor me ontstaan met m'n eigen spullen en dergelijke... wat een psychoactief!

Eens kijken of deze droom een vervolg kan krijgen met een nieuwe K-hole... alleen ga ik het dan wel drinken, snuiven is de minst efficiënte methode.

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter

Interessant report, Atropa. Lijkt me wel heftig. Ik kan me ook nog goed herinneren dat ik op hield met bestaan tijdens mijn eerste weekend keta. Pas kort geleden ben ik weer op het derde plateau gekomen en heb daar weer wat mooie ervaringen opgedaan. De k-hole spreekt mij persoonlijk niet zo aan, vooral omdat die bijna niet te bereiken is zonder te spuiten en de ervaringen op het derde plateau spreken mij meer aan dan de leegheid van de k-hole, tenminste zo stel ik mij de k-hole voor. Mijn meest interessante ervaringen met dissociatieven heb ik gehad met MXE, maar keta vind ik meer therapeutisch aanvoelen. Het is alsof het mijn lichaam reset, geen enkele kater, ook niet toen ik het met xtc combineerde en een andere keer met meta en alle negatieve gevoelens zijn weg, alsof ik een nieuw begin maak.

Drinken (slikken?) is toch de minst efficiënte manier om keta in te nemen? Succes alvast. :)

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan