met wie: een goeie vriend (m)en een andere vriend die nuchter was(an)
wat:1/2 rolling stone
waar:bij de nuchtere vriend thuis
*klop klop*
m was bij mij thuis aangekome we praten wat roken sigaret.
plots zegt hij ik heb lsd (ik had eerder die week gevraagd ofhij die kon regelen voor me)
het plan was niet omdit de zelfde dag te nemen maar dat deden we tog.
ik wou eerst eten (het was 5u en wou niet al spacend aan tafel gaan zitten)
(5:30): klaar met eten het tripje in 2 geknipt en halfje onder de tong M deed hetzeflde.
nu gingen we bij AN thuis gaan hij was aleen en hij vond het goed en wou graag tripsitter zijn voor ons.
aangekomen bij AN niemand thuis... belde AN op, antwoordapparaat...
toen gebeld naar AR(een andere vriend van me) om te vragen ofhij soms een jointje kon verkopen
AR vond het goed (als ik zijn cd die ik geleend gad meenam) zo gezegd zo gedaan
te voet naar AR's huis (misschien vinden sommige dit beslist niet slim , maar het was een zalige wandeling) aangekomen bij AR hij rolde een jointje voor ons ( ik was niet in staat om te rollen omdat ik te shaky was door de kou) . AR vroeg ofwe er nog eentje wouden (moest er niet voor betalen , heb hem de dag erna eentje teruggeven)
net buiten gekomen van AR en telefoon van AN dathij thuis was en datwe mochten gaan.
aangekomen bij AN liet ik me direct neerploffen op zen bed , wat voelde dat lekker
van hier af word het allemaal vaag ik herriner me aleen eindeloos gelach en diepe conversaties.
het is misschien wat grof maar we hebben echt gelachen met mensen die gekke gedachten krijgen op lsd.
opeens zeg ik over enthousiast héééé laten we een wandeling maken
iedereen vond het goed , op weg naar de deur kwamen we een boek tegen
snoecks genaamd (een fotoboek die elk jaar uitgegeven word , met nogal wat naakt in
)
we hebben zeker 1uur in de boek zitten kijken en onze ogen uitstaren.
na de wandeling was het effect zo goed als weg. toen hebben we nog een uurtje samen gebleven een jointje gerookt en toen ben ik en M naar huis gegaan.
lsd was voor mij zeker een héél aangename ervaring.
tijdsbessef was ik wel volledig kwijt.
mijn escuses voor als het report wat verwarrend is maar dit is de eerste keer dat ik zoiets schrijf.
bedankt voor het lezen
grtj gamezz
wat:1/2 rolling stone
waar:bij de nuchtere vriend thuis
*klop klop*
m was bij mij thuis aangekome we praten wat roken sigaret.
plots zegt hij ik heb lsd (ik had eerder die week gevraagd ofhij die kon regelen voor me)
het plan was niet omdit de zelfde dag te nemen maar dat deden we tog.
ik wou eerst eten (het was 5u en wou niet al spacend aan tafel gaan zitten)
(5:30): klaar met eten het tripje in 2 geknipt en halfje onder de tong M deed hetzeflde.
nu gingen we bij AN thuis gaan hij was aleen en hij vond het goed en wou graag tripsitter zijn voor ons.
aangekomen bij AN niemand thuis... belde AN op, antwoordapparaat...
toen gebeld naar AR(een andere vriend van me) om te vragen ofhij soms een jointje kon verkopen
AR vond het goed (als ik zijn cd die ik geleend gad meenam) zo gezegd zo gedaan
te voet naar AR's huis (misschien vinden sommige dit beslist niet slim , maar het was een zalige wandeling) aangekomen bij AR hij rolde een jointje voor ons ( ik was niet in staat om te rollen omdat ik te shaky was door de kou) . AR vroeg ofwe er nog eentje wouden (moest er niet voor betalen , heb hem de dag erna eentje teruggeven)
net buiten gekomen van AR en telefoon van AN dathij thuis was en datwe mochten gaan.
aangekomen bij AN liet ik me direct neerploffen op zen bed , wat voelde dat lekker
van hier af word het allemaal vaag ik herriner me aleen eindeloos gelach en diepe conversaties.
het is misschien wat grof maar we hebben echt gelachen met mensen die gekke gedachten krijgen op lsd.
opeens zeg ik over enthousiast héééé laten we een wandeling maken
iedereen vond het goed , op weg naar de deur kwamen we een boek tegen
snoecks genaamd (een fotoboek die elk jaar uitgegeven word , met nogal wat naakt in
we hebben zeker 1uur in de boek zitten kijken en onze ogen uitstaren.
na de wandeling was het effect zo goed als weg. toen hebben we nog een uurtje samen gebleven een jointje gerookt en toen ben ik en M naar huis gegaan.
lsd was voor mij zeker een héél aangename ervaring.
tijdsbessef was ik wel volledig kwijt.
mijn escuses voor als het report wat verwarrend is maar dit is de eerste keer dat ik zoiets schrijf.
bedankt voor het lezen
grtj gamezz